Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tämä laskuri antaa mulle kooksi 70F

Vierailija
09.12.2011 |

http://www.lumingerie.fi/PublishedService?pageID=18&freePage=290

mulla on nyt 75C ja tuntuu että jostain painaa ja kiristää ja nousee ja liikkuu koko ajan

saako tuollaista 70F kokoa ihan normi marketista..?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, esim 70A ja 75A rintaliivien kupit eivät ole saman kokoiset yleensä, mutta esim koot 70B ja 75A taitavat olla rinnakkais kokoja keskenään, eli se muuttuu noiden numeroiden mukaan. En tiedä kuka ton rintaliivien koko systeemin on suunnitellu, mutta se on hieman hassu minun mielestäni, koska järkevintähän olisi että se A tahi mikä kuppi tahansa olisi samankokoinen eri ympärysmitoissa, tai ainakin luulis niin :D

Vierailija
22/24 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

65E. Sellaiset minulla on juuri päällänikin. Olen ostanut nämä Changelta. Periaatteessa ihan sama mitä kokoa on kunhan sopivat löytyy. Ennen käytin jotain mitä sattui peruskaupasta saamaan eikä ne koskaan sopviat olleet. Muistaakseni 75d-85b:t oli käytössä ja aina valahti olkaimet, nousi selästä, rinnat ei pysyneet kupeissa.

Ostin aina kans liian isoja ympärysmitaltaan ja Changen liivit tuntui ensialkuun tosi napakoilta. Nyt kun on tottunut, vanhat on ihan järkyttävän löysät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän liivejä 90C

Vierailija
24/24 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisliikkeissäkin myyjät tuputtavat yleensä sitä kokoa, jota siellä sattuu olemaan. Jos oikea koko onkin aivan väärää mallia tai muuten epämiellyttävä, myyjä yrittää saada uskomaan, että mieleisemmästä mallista onkin joku muu koko sopiva. Näin on mulle käynyt useammin kuin kerran, vain harvoin ehdottavat oikean koon ja mallin tilaamista.

Ei kannata koskaan ostaa kuin yhdet liivit kerralla. Käy sitten ostamassa samaa kokoa ja mallia lisää, kun on todennut ne käytössä sopiviksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä