Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis täh??? Kiinteistö-Kaisa 43 v!!!

Vierailija
08.12.2011 |

Luulin, että olisi liki 50 v

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja sä olit niitä nelikymppisiä joilta kysytään paperit.

En juuri ole katsonut, mutta mitä vilaukselta nähnyt, niin eiköhän tuo näytä aika hyvältä ikäisekseen.

Vierailija
2/11 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan niin kuin luonnossa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaikki näyttää niin vanhoilta paitsi minä, joka olen 40, mutta kaikki luulee parikymppiseksi"-selostuksiin av:lla. Joo päivitellään nyt kaikki tätä uutta ryppykuningatarta ja ihmetellään, miten itse ollaan niin freesejä ja kuinka kukaan ei voi uskoa, että olemme edes peruskoulusta ulkona, vaikka kotona odottaa kolme lastenlasta! Wauuu!

Vierailija
4/11 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...auts...

Vierailija
5/11 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon katsonut, kuinka on tosi nuorekas, vaikka oonkin tiennyt että on n. nelikymppinen.

Ja mä itse oon kolmekymppinen, mutta siltikin.

Kyllä taitaa olla silmissä ja kodin peilissä vikaa niillä, jotka silmät kirkkaina väittää luulleensa Kaisaa 5-kymppiseks ja itse ovat ah niin nuoren näköisiä...

Vierailija
6/11 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon katsonut, kuinka on tosi nuorekas, vaikka oonkin tiennyt että on n. nelikymppinen. Ja mä itse oon kolmekymppinen, mutta siltikin. Kyllä taitaa olla silmissä ja kodin peilissä vikaa niillä, jotka silmät kirkkaina väittää luulleensa Kaisaa 5-kymppiseks ja itse ovat ah niin nuoren näköisiä...

Olen 39v ja en näytä päivääkään NUOREMMALTA..ennemminkin vähän kypsempi marja.

Tuttavapiirini koostuu 40-50 vuotiaista naisista, joihin vertaan...

Vierailija
7/11 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä megatärkkäyksestä. Minä myös voisin kuvitella, että hän on vanhempi. Johtuen näistä lukuisista iäkkäämmistä (turhan) julkisuuden henkilöistä, joista näkee päältäpäin että on tehty yhtä jos toista toimenpidettä "nuorentamaan". Botoxit ja ylenpalttinen nuorekkuuden yrittäminen voivat toimia jopa päin vastoin, kun ne ovat liian näkyviä.

Vierailija
8/11 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksun meikin poistaa, näyttäisi karmealta haahkalta, ei tosin näytä niiden kanssakaan kuin huonolla maulla koristellulta joulukuuselta.

Mutta pahinta hänessä on mielestäni tyhmyys; siis ei leikkaa ja jutut todella blonditasoa, ei todellakaan mikään ruudinkeksijä.

Vierailija
9/11 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki nyt näe, että tää rouva on ikäisekseen huomattavasti keskimääräistä paremman näiköinen. Jännää, miten täysin tavallisen näköinen ihminen ei herätä näin suuria taivasteluhaluja...

Toivoo tavis itsekin

Vierailija
10/11 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tuunatut" naiset 10 cm korkkareissa näyttää ihan eltaantuneilta.

Luonnolliset ja urheilulliset naiset ovat paljon nuoremman näköisiä mutta eihän se nyt sinällään ole ihme.

Meikit ovat kemikaaleja, ne poistetaan kemikaaleilla, lisätään lisää kemikaaleja (rasvaa), kelpaa vain "hienostoruoka" ja alkoholia kuluu se pakollinen lasi per ilta, liikuntaa harrastetaan max sen verran, että meikit pysyy kunnossa (Kaisakin meni yhdessä jaksossa meikistä suoraan "salille treenaamaan").

Kun mennään ikäluokkaa 70+, erot vain korostuvat entisestään.

Vierailija
11/11 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajattelin, että on lähemmäs50v (olen itse 41v). Tosin tämä epäily johtui lähinnä siitä, että Kaisa kertoi, että hällä on jo aikuiset lapset. Mutta kyllä Kaisa olisi ollut tosi hyvin säilynyt 5-kymppinen! En ajatellut, että on mahdollisuus saada lapset myös aika nuorena... (oma katras kun on vasta ikävälillä 4v-14v).

Kaisa on olemukseltaan sellainen tietty rehevä blondityyppi, jotka voi periaatteessa olla mitä tahansa 35-55 vuoden välistä. Meikillä, kampauksilla, kynsillä yms. saadaan paljon aikaan..