Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

###Torstia SYYsLÄISET 2004###

10.11.2005 |

Oli ihan pakko, Mersun innoittamman ;)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppari: Toivottavasti sulla olo jo parempi! En siitä alipaine-jutusta osaa sanoa oikein mitään, oltiin korvapolilla (kaupungin) ja kyllä se lääkäri paljon tutki ja katseli... suuhunkin katsoi, tosin ei sanonut mitään kitarisojen koosta. Se tuli mulle vähän yllätyksenä, et ne risatkin leikataan. Tosin lääkäri kyl sano jotain, et monesti flunssapöpöt kulkeutuu kitarisan kautta välikorvaan ja aiheuttaa sitten tulehduksen.. siks ne varmaan sitten leikataan täälläpäin automaattisesti kaikilta...

jotain muuta piti kommentoida, vaan en enää yhtään muista... Huomenna tulee kaks kaveria vauvoinensa kylään. Toinen vauva on 5,5kk ja toinen vasta 5 vkoa. Niin pieniä ku vertaa Idaan.

Idakin kuuluu siroihin syyskuisiin (ihan niinku se nyt olisi jokin ryhmä). 1v:nä painoa 8800g ja pituutta 74,5cm. Nyt on pituutta kotimittauksella jo 76, lähes kaikki vaatteet jäi muutamassa viikossa pieneksi. No onneks oli uusia odottamassa, ja oonpahan saanu käydä ostoksilla :)

Illalla oli pari kaveria kylässä, juteltiin siinä sitten miehen siskosta. aaargh, se on niin ärsyttävän kateellinen ihminen!!!! Se (miehen sisko siis) oli todennu mun kaverille, että vähän tyhmää kun me ollaan ostettu Idalle talveksi goretexit... ihan niin kun se niille jotenkin kuuluisi, ja kai me nyt saadaan ostaa lapsellemme ihan mitä halutaan!!! Kaveri olikin siihen todennut, et mitä väliä sillä on mitkä kengät lapsella on, kunhan sillä sellaset ylipäätänsä on! Miehen siskon lausahdukset on asia, josta mä kiihdyn kolmessa sekunnissa... hyvässä muistissa vielä ne " teiän Ida on niin veltto, miks se pitää noin outoja ääniä, ei meidän tyttö vaan jne..."

huh, olikohan siinä sitten tarpeeksi valitusta.

En muuten oo ollenkaan nikkini kaltainen ihminen, nytkin olis tekemistä vaikka muille jaettavaksi (kouluhommia siis) mut en jaksa. Yllättävän hyvin on silti koulu tähän asti menny...

nyt poistun nukkumaan... unihiekkaa kaikille ja pitkiä yöunia!!!

Petra ja jo nukkuva Iituli

Vierailija
22/27 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä tuo ruokahuomio! Siis siinä mielessä, että me on ehkä söty hieman tavallista enemmän kanaa ja kun sen ostan valmiiks marinoituna ja oon vielä tehny kanakeittoa valmiiseen kana-nuudelikeittopohjaan (poikkeuksena meidän muihin ruokiin). Ja sitte mä mietin, että miks iho on nyt huonompi... Tyhmä äiti :( kana...mausteet...pussikeitto...

Harmi, jos näin on, mutta pitää kyllä ottaa tarkemmin huomioon.

T@hti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kuulemma välillä pinoja lukemassa, muttei oo enää saanu kirjoiteltua.

Saatte ihan itse päätellä, missä me " tavattiin" .

Ja nyt vihdoin nukkumaan!

T@hti

Vierailija
24/27 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljasta on... Taitaa työtä tekevät vasta kohta suunnistaa koneilleen??

Ei mitään asiaa tällä erää, kunhan kasvatan lyhyttä pinoa :)

Hyviä öitä!

Kerppu

Vierailija
25/27 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin teidät ja muitakin tuttuja samasta paikasta :-)

Laitahan terveiset takaisin!

Hyvät yöt kaikille!

jatu

Vierailija
26/27 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hassua olla töissä kun täällä on se vesihässäkkä.

(oon siis ollut lomalla pari viikkoa)

Siis vesi kolmatta viikkoa juomakiellossa kun vesitornissa oli kuolleita oravia :) No kotona ollaan hyvin pärjätty,mä oon koko ajan juonutkin sitä mutta mutta

eihän töissä saa käyttää jäitä,limupistoolia yms. aika rasittavaa!

No tollasena rauhallisena arki iltana ok,mutt mites lauantai yönä kun jengiä viides rivis jonossa? Hidasta on..

Hilmalla oli kamuja tänään kylässä ja hui mikä meno!!!

Ihan hikipäässä adhdnä taas mentiin :)

Siis tyttö juo tosi vähän maitoa nykyää. niin siitä sitten tuli mieleen et paljon ton kokosen muija pitäis juoda?(10kg,76cm)

Ei neuvolass tullu puheeksi.Maitoa maitona noin 4dl ehkä menee,jugurtti,puuro maitoon,raejuustoa kyl kai noi riittää

vai pitääks mun ruveta multikalkkia hälle syöttää?? ;))

Enkelille jaksuja!

Tomera oot kyllä tosi tomera!

Ankkis ihanalta kuulostaa muutto,oonks mä hullu!No mut mäkin haluun!

Kerpulle jaksua allergia hommiin!

Piletelle ja Yniksen rinsessa paranemista!

Aavaliinalle hyvä hyvä kun peruna sopii!!

Niin ja Hilma suostuu olemaan paikoillaa vaihtelevasti.

Joskus autossa on ihan ok,kattelee maisemia,lukee yms

Joskus ihan tosi raivoa täynnä!

Rattaissa meinaa olla huonolla menestyksellä,pakko kävellä vaan!

Ainiin Samarin suunniteltiin kevätpuolella Levin reissua.

Kavereiden kanssa vaan surkuteltiin henkilökunta korttien puuttumista

Tulis niin tosi kalliiks laskeminen,syöminen yms.

Joten jos tuun pyörähtää työmaallasi saisinko väliaikaisen etukortin?

Hih :)) No ei vaan,kototaa nyt muutto kun ollut mikä on tilanne.

Ois kyllä ihanaa lähteä kevät hangille.

Syysmammoilla reissu lähestyy,oon kyllä kade!

Sanoista ,puheesta ollut puhetta.

Hilma ruvennut tosi paljon höpöttää myöskin.

Kakaaa on yleisin,sitten vettä,ä joku ehkä ättä(äiti),

wuh wuh(koira),issa(kissa),aippa(vaippa) opo(mopo) krrrsshh joku (juna)

Mopoa ja junaa hokee aina kun ollaan kävelyllä

(meneehän tästä 3krt päivässa juna ohi,mopoja useammin ;)

Noniin nyt riitti.Mulla vielä neljä työpäivää edessä hoh hoijaa...

Taustailen varmaan,Hjyvää Isänpäivää!!!ja Viikkistä!

Ramika ja Hilma hikipää

Vierailija
27/27 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo lukenut kuin hieman ja kirjoituksetkin on jääneet!?! Johonkin on aika tuhraantunut ja kaipa tuo osansa vie tuo mihen uusi sotapeli, kun ei pääse enää koneelle myöhään. Nyt on ukkeli töissä yötuureissa seuravat 4 yötä, niin enköhän teitä terrorisoi.

Koiran vinkumisesta tuli mieleen valivalia. Että ketuttaa naapurien jutut taas kerran, ei se oo kuulkaa auvoista aina tää omakotitaloasuminenkaan. Koiravanhuksemme on huomannut naapurien ihanat apajat. elikkäs kantaa meidän pihalle sieltä jotain hirven määnneitä koparia, käy tuolla metsänlaidassa (naapurin puolella) syömässä jotain inhaa ja kun kuuro vielä on niin onpas auvoisaa. Muutamia kertoja hain kotiin ja läksytin koiraa, samat teki isäntä. ei auta. Kolme päivää oli syömättä kotona (sietää kyl laihtua) kun naapurin apajat on niin paljon paremmat. Ei kelvanneet ees kermaperunat ja makkara! Enään emme voi päästää koiraa itsekseen pissalle, mitä on tenhyt aina karkaamatta, omalla tontilla. Nyt tuo riivattu tuolla taas vonkuu, vaikka just käytin hihnassa pihalla. Että menee hermot. Naapurilla on kyllä hirvikoira ja tiedän että käyvät metsällä, mutt saako/onko pakko jättää ne jätökset koiran häkin ulkopuolelle(jos ne on tarkoitettu omalle koiralla). Liekö tollainen ees sallittua vaikka asutaan taajaman ulkopuolella, mutta tässä on kuitenkin tiivis asuntoalue. Ja mitä kamalia pöpöjä ja matja niissä voikin olla kun on tällaisia ilmoja, yököttää ajatuskin lapsista lähellä. Se hirvenkoparakin löytyi tallin nurkalta kun esikoinen lapiolla sitä kopisteli, luulin että se on puukalikka. jaiks. Eilen madotin koiran varalta, mutta silti kammottaa. Ja toisaalta mistä tiiän onko koira sairas kun ei syöö? Tänään sentään jonninverran söi makaroonia ja muuta ruokajätöstä pojilta, mutta ei oo kyllä meidän koira tollainen yleesnä, tuo mokoma vanhus jonka koko elämä on ruoka nykyään. Vai onko metsäkoiran vainu ja maku mieltynyt nyt vain tuonne naapuriin?

Sori tää koira-aihe, mutta ottaa vaan niin päähän. Miten mä huomennakin ulkoilutan koiran kun oon poikien kaa kotosalla. Että aamulla vaan vaatteet ekana kaikille päälle ja sitten ulos koira narunnokassa, pienempi sylissä ja hus metsään odottaan joskos se armon koira sontisi. Eipä oo tehnyt tänäänkään tarpeitaan, veri vetää vaan tonne naapuriin. GRRRRRRRRRRRRRR!!!!!

Nojoo. Nyt muihin aiheisiin.

PiLe, toivottavattavasti teillä parannutaan ja Yniksellä myös.

aavis,mietinkin jo mitäs kummaa olet hillunut :D

Lempo, parannusta Pönksyllem aika hurjalta ja pelottavalta kuulosti yöllinen tilanteenne. toivottvasti voit jo hyvin ja pikkuinenkin unohti episodin. Melkoisen avuton tilanne varmaan. Monesti miettiikin että miten saada apua jos jokin kamala tilanne iskee ja lapsi ei osaa hakee puhelinta/ei löydä :(

Tomeran Idalle onnea leikkaukseen ja toivotaan että se tuo helpotusta nukkumiseen ja muuhun elämiseen.

Monen päivän keskustelut on lukematta, eikä nyt oikein jaksa keskittyä. työtasita stressaa, etenkin kun pomo ei ota yhteyttä vaikka oon soittanut ja viestitellyt, lähestyvä reissu, hautajaiset, ottaako lapset sinne vai ei, kaikki mietityttää. Lisäksi keksia aina kaikkia ihmeoperaatioita ja tehtäviä ja sitten ne painaa päälle. nyt lähden tekeen isänpäiväkortit ja sitten joulukalenteriverhojen tekoa kokeilemaan...

Tuttis mietteliäänä mutta ei silti teitä unohtaneena *haleja kaikille*