Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tapaa työnsä puolesta harva se päivä malleja ja ex-malleja ja

Vierailija
07.12.2011 |

tekee heidän kanssaan yhteistyötä. Se saa minut tuntemaan itseni tosi epävarmaksi. En mitenkään voi olla enää mieheni lähipiirin kaunein nainen, mitä joskus olen ollut. Vihaan tätä nelikymppisyyttäni, kun olen saanut 10 ylikiloa enkä ole enää timmissä kunnossa enkä nuori ja kaunis.

Tässä iässä pitäisi olla itsevarma ja tasapainossa. Elän ehkä pahinta epävarmuuden aikaa. Onko muita samankaltaisessa tilanteessa olevia?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ole normaalia, jos ihmisen koko itsetunto riippuu siitä, että oma mies jumaloi ulkonäköä eikä katsele ketään muita koskaan. Eihän se ole mikään ihme jos itsetunto sitten vanhemmiten romahtaa kun se ei ole mihinkään todelliseen koskaan perustunutkaan.

Vierailija
22/65 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten usko missään mielessä "kaikki miehet" -teoriaan. Miehet ovat joka suhteessa yksilöitä, siinä missä naisetkin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten usko missään mielessä "kaikki miehet" -teoriaan. Miehet ovat joka suhteessa yksilöitä, siinä missä naisetkin.

ap

mutta minusta on silti epärealistista olettaa, että oma mies ei KOSKAAN katsele muita naisia kuin sitä omaansa jonka on nähnyt joka päivä esim. 10 vuoden ajan. Etkö usko hänen edes harrastavan itsetyydytytystä muita kuin sinua ajatellen?

Vierailija
24/65 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun olit vielä nuori ja hehkeä niin eikö mies silloin koskaan fantaisoinut muista naisista?

Vierailija
25/65 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastamaan joskus itsetyydytystä. Mies tuohtui, koska se on hänen mielestään luusereitten hommaa. Mieheni on paljon tekemisissä kauniitten naisten kanssa ja on ehkä turtunut naiskauneuteen. Mutta toki hän kauniin naisen tunnistaa, pakkohan hänen on.

ap

En muuten usko missään mielessä "kaikki miehet" -teoriaan. Miehet ovat joka suhteessa yksilöitä, siinä missä naisetkin. ap

mutta minusta on silti epärealistista olettaa, että oma mies ei KOSKAAN katsele muita naisia kuin sitä omaansa jonka on nähnyt joka päivä esim. 10 vuoden ajan. Etkö usko hänen edes harrastavan itsetyydytytystä muita kuin sinua ajatellen?

Vierailija
26/65 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä mitä hän tällä tarkoittaa.

Kun on kaunis ja itsetunto perustunut lähinnä ulkonäköön niin on kamalaa todeta että kauneus on katoavaista. On kamalaa ajatella sitä, että mies tekemisissä kauniiden naisten kanssa. Vaikka olisikin 100% varma, ettei mies jätä tai kiinnostu muista.

Minä tiedän kyllä mitä ap tarkoittaa ja tiedän tunteet joita ap käy läpi.

Vierailija
27/65 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehesi ei todella ole 20 (vai miten kauan olettekaan olleet yhdessä) viime vuoden ajan ajatellut koskaan ketään muuta naista kuin sinua, niin tuskinpa tilanne kauheasti muuttuu vaikka kuinka ikääntyisit. Oli ne toiset naiset kauniita ja hehkeitä silloinkin kun sinä olit kaunis ja hehkeä. Ei sen tason jumalointi johonkin ryppyyn katoa (vaikka en itse edelleenkään usko että miehesi on niin puhdasmielinen kuin antaa ymmärtä vaan ihan tavallinen pulliainen).

Vierailija
28/65 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

jos miehesi ei todella ole 20 (vai miten kauan olettekaan olleet yhdessä) viime vuoden ajan ajatellut koskaan ketään muuta naista kuin sinua, niin tuskinpa tilanne kauheasti muuttuu vaikka kuinka ikääntyisit. Oli ne toiset naiset kauniita ja hehkeitä silloinkin kun sinä olit kaunis ja hehkeä. Ei sen tason jumalointi johonkin ryppyyn katoa (vaikka en itse edelleenkään usko että miehesi on niin puhdasmielinen kuin antaa ymmärtä vaan ihan tavallinen pulliainen).

Vierailija
29/65 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi niistä asioista on nyt pettänyt minut - ulkonäkö - ja siksi itsetuntoni on rapistunut, vaikka kaikki muu onkin jäljellä. Ja se, mitä minä olen menettänyt, on nyt niillä naisilla, joiden kanssa mieheni tekee yhteistyötä.

ap

ja sitä mitä hän tällä tarkoittaa. Kun on kaunis ja itsetunto perustunut lähinnä ulkonäköön niin on kamalaa todeta että kauneus on katoavaista. On kamalaa ajatella sitä, että mies tekemisissä kauniiden naisten kanssa. Vaikka olisikin 100% varma, ettei mies jätä tai kiinnostu muista. Minä tiedän kyllä mitä ap tarkoittaa ja tiedän tunteet joita ap käy läpi.

Vierailija
30/65 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja mukava on miesten mieleen paljon enemmän kuin erittäin kaunis.

Vierailija
31/65 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja mukava on miesten mieleen paljon enemmän kuin erittäin kaunis.

Vierailija
32/65 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...epävarma aikuinen nainen ei ole viehättävä. Sorry. Epävarma nuori tyttö voi hyvinkin olla viehättävä (tyyliin varsamainen ja täynnä potentiaalia). Mutta. Mikään ei ole niin epäseksikästä kuin omaa ulkonäköään ja arvoaan epäilevä AIKUINEN, koulutettu nainen, jonka pitäisi jo tietää paremmin.

Jos on nuorempana ollut muka niin kaunis ja ihana, niin miten sen nyt yhtäkkiä voisi kadottaa? Onko se sitten ollut valheellista itsetunnon pönkitystä, tahatonta sokeutta omalle peilikuvalleen vai mitä ihmettä?

Kyllä sitä luonnettakin sopii jossakin välissä kasvattaa. Tulee paksumpi nahka ja ulkonäköasiat asettuvat tolkullisiin puitteisiin. Kuulostaa siltä, että ap - kaupungin kaunein nainen vuonna 2001 - on kasvamassa aikuiseksi. Se yleensä pikkuisen kirpaisee.

Itse olen 40 v ja kyllähän sitä muuttuu vuosien varrella. Mutta hei, muutos on hyvästä. Ja voin vakuuttaa, että mikäli henkinen kasvusi tuosta vielä spurttaa, pääset (toivottavasti) siihen pisteeseen, että sinulle ihan aidosti on paskan hailee, mitä muut ulkonäöstäsi ajattelevat tai sanovat. Mulle riittää, että olen levänneen, hyväkuntoisen ja itseeni tyytyväisen näköinen.

Vierailija
33/65 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilökohtaisesti tai naiset hänestä (jotka ovat 25-35-vuotiaita, eivät teinityttöjä). Kyse on itsetunnostani, kateudestani ja pahasta mielestäni, koska tavatessaan näitä kaunottaria ja mieheni näkee minua kauniimman naisen, väistämättä ja pakkohan hänen on se tiedostaa, kun minäkin tiedostan. Mieheni sanoo minulle, että olen ihana ja ainoa nainen, joka häntä kiinnostaa, mutta se ei helpota oloani.

Oli aika, kun minulla ei ollut syytä olla kateellinen. Minulla oli virheetön vartalo ja herätin huomiota ulkonäölläni. Nyt en ole sinut itseni kanssa, sen myönnän. Muutos on tapahtunut nopeasti, alle parissa vuodessa. Juhlissakaan en osaa enää nauttia, koska mietin, ketkä kaikki ovat minua hoikempia ja paremman näköisiä. Tuntuu, että kuulun johonkin toiseen joukkoon, että minun kuuluu seisoa sivussa.

ap

Vierailija
34/65 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ohi aiheesta. Älä ap huolestu. Luottamus on tärkein.

Vierailija
35/65 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti tosiaan siltä kannalta, että oikeastiko ne mallipimut kuolaisi keski-ikäisen perheenisän perään?

ap

Vierailija
36/65 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi elämä olla kiinnit 36koon housuista!!!!!

opettele hyväksymään ensin itsesi. sitten pystyt hyväksymään muitakin asioita. hyväksy ikääntyminen ja vartalon muutokset. hormonitkin vaikuttaa hei tosi paljon, jos sullekin se hormonimakkara nyt on tullut :))))

korosta niitä parhaita puoliasi, ja anna sit sen ukon mennä, ei ollut sun arvoinen

Vierailija
37/65 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mamman mies näyttää tietty brad pitiltä tai johnny depiltä :D Kuinkas muutenkaan, hehehee.

Vierailija
38/65 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mamman mies näyttää tietty brad pitiltä tai johnny depiltä :D Kuinkas muutenkaan, hehehee.

kyllä mä uskon että joillain naisilla oikeasti on todella komea mies..ap:lla vissiin kriisin aiheuttaa se, kun ennen on ollut tosi kaunis ja nyt ei enää ole. Tavallisemman näköisillä vanheneminen on varmaan helpompaa, kun aina joka huoneesta on joka tapauksessa löytynyt niitä kauniimpia.

Vierailija
39/65 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena kasvoltani "ruma", ja minulle vanheneminen on ollut erittäin helppoa. Tiedän aivan varmasti, että kukaan miehistäni ei ole valinnut minua pelkästään ulkonäön takia. Ja nykyään alan olla jo samalla viivalla entisten kaunottarien kanssa, koska he ovat menettäneet kauneuttaan, kun taas minä olen löytänyt tyylini - ja liikunnan, jonka ansiosta vartaloni on nykyään erittäin hyvä, vaikkakin kokoa 40. On todellakin helppoa olla nahassani nykyään.

Vierailija
40/65 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on akateeminen koulutus, hyvä työ, perhe, kaunis koti, uskollinen, rakastava mies, ihan kaikkea, ja silti tuntuu, että olen ihan surkimus. Syynä on tuo itsetunnon romahdus ulkoisten seikkojen vuoksi. Nolottaa myöntää itsellenikin. Vielä muutama vuosi sitten nautin tasapainoisuudestani ja hyvästä itsetunnostani.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän