Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hupsuinta/"lapsellisinta" mitä olet tehnyt lapseni kanssa

Vierailija
07.12.2011 |

Ystäväporukassa ollaan usein puhuttu, että äitinä pääsee jollain tavalla "olemaan taas lapsi" kun "saa" hullutella lapsen kanssa. Mutta mikä n hupsuinta/hulluinta mitä olet lapsen kanssa tehnyt/mihin olet joutunut vähemmän vapaaehtoisesti?

Itselläni ei ole peruslätäköissä hyppimisen lisäksi muita kokemuksia kuin pieni mutasota, jonka seurauksena omat housut menivät pyykkiin ja hauskaa oli :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kädellä ottaa ruokaa lautaselta ja syöttää sitä mulle. Ja pakko syödä kun se motivoi lasta sitten vastavuoroisesti syömään mun tarjoamaan ruokaa.

Olemme myös räpsetelleet kattovalon katkasinta ja suihkussa on lutrattu monet kerrat.

Vierailija
2/8 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kukaan ei nähnyt meitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehtikasassa pyöriskelyä, lehtien heittelyä, lumienkeleitä, hiekkaleikkejä, legojen rakentelua, nukkeleikkejä, rantavedessä lillumista, sängyllä pomppimista, kevyttä tyynysotaa, piirustelua, pötköttelyä, kutittelua...vesilätäköissä pomppimista, hipan leikkimistä, pallolla pelailua. Ja olen nauttinut joka hetkestä. :D

Vierailija
4/8 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehtikasassa pyöriskelyä, lehtien heittelyä, lumienkeleitä, hiekkaleikkejä, legojen rakentelua, nukkeleikkejä, rantavedessä lillumista, sängyllä pomppimista, kevyttä tyynysotaa, piirustelua, pötköttelyä, kutittelua...vesilätäköissä pomppimista, hipan leikkimistä, pallolla pelailua. Ja olen nauttinut joka hetkestä. :D

Vierailija
5/8 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun lapsesi kanssa tietääkseni en mitään. Omieni kanssa kyllä.

Vierailija
6/8 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskus tuli kaahailtua ostoskärryillä, kun lapset vielä mahtuivat istuimeen. Kurveissa tietysti piti päästää sellaista kuminpolttoääntä ja muutenkin moottori oli käynnissä. Nykyisin hassuinta on varmaan sellainen irvistely ja tekopierut, joista jälkimmäisiä kyllä vältän julkisilla paikoilla

Vierailija
7/8 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko leikkiminen lapsen kanssa hupsuilua?"

Minun mielestäni lapsen kanssa leikkiminen on hupsuilua, en minä ainakaan sitä vakavasti ota tai suu mutrussa tee. Eri asia, jos lapsen kanssa on vain leikkivinään ja samalla miettii tai hoitaa muita asioita. Mutta täysi heittäytyminen ja eläytyminen lapsen leikkiin on mielestäni hupsuilua, ja vieläpä varsin mukavaa sellaista...

Vierailija
8/8 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tusseilla (vesiliukoisilla9 naamat. Tai muksu sai sotkea oman naamansa lisäksi mun naaman. Oli niin onnessaan ja meillä oli molemmilla super hauskaa. Otettiin kuvia ja naurettiin kippurasssa.

Miehen mielestä oltiin juntteja ja idiootteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi