Minkä takia tota valkovuotoa tulee ja tulee (kastelee oikeen) ja haisee sellaselle happamalle???
Kommentit (5)
Pakko on käyttää suojaa kun tosiaan tulee läpi. Ovulaatioista en tiedä, niitä ei taida olla mulla koska mulla on amenorrea eli pco:sta johtuva kuukautisten poisjäänti. Ihan tässä elellään ilman ehkäisyä ja oireita mutta nyt yhtäkkiä tota alkoi tulla ja tulla....
nimittäin sillon se haisisi ihan selvästi virtsalle. Tuo kuvailemani vuoto haisi aika " tympeälle" ei mitenkään voimakkaasti... ja alkoi ihan loppui yhtäkkiä kuin alkoikin. Virtsankarkailu ei noin vain loppus...
-4-
Vierailija:
sehän haisee ja holahtaa. ;-)
Vierailija:
Ihan tässä elellään ilman ehkäisyä ja oireita mutta nyt yhtäkkiä tota alkoi tulla ja tulla....
Jos olisin raskaana niin se olisi IHME! Seksiä on ollut joskus 2-3 viikkoa sitten ;) Ollaan oltu ilman ehkäisyä jo 6 vuotta eikä ole tärppi käynyt joten se olis ihan oikea ihme jos olisin raskaana. Tilasin nyt kuitenkin raskaustestejä netistä. En mä vaan ymmärrä mistä tää johtuu edelleenkään.
Syytä siihen en tiedä, oli aikansa ja meni pois. Pahimmillaan kesto oli parikin viikkoa. Se on tosi ikävää kun housuun oikeen holahtaa kauhallinen sellaista vaaleaa, sakeaa vuotoa...menee muutes niin hyvin läpi että päälimmäiset housutkin kastuu jos ei oo pikkuhousunsuojaa. :(