Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näinpä taas tänään downin ja kävi kyllä äitiä sääliksi:(

Vierailija
05.12.2011 |

tämä lapsi oli jotain 10-13 vanha ja piti sellaista elämää kaupassa että oksat pois.

Tyttölapsi oli ja jostain syystä olen huomannut, että poikadownit paljon rauhallisempia.

Mutta mikä helvetti niitä lihottaa niin, että ovat sellaisia sotanorsuja? Ja enpä yhdy ajatukseen, että ovat enää niitä ihania päivänsäteitä, miten tälläkin palstalla jaksetaan aina jauhaa.

No, pienenä varmaan voi olla mutta tollaiset varhaisteinit on kaukana siitä.

Kaikki myötätunto sillekin äidille, joka tänään kaupassa sieti taas sitä lastaan. En ihmettele, kun äiti oli naama harmaana ja korotti ääntään ja yritti olla täysin romahtamatta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tämän viestiketjun täysin järkyttyneenä. Kuinka julmia juntteja vaan vielä tästäkin maasta löytyy.

Vierailija
22/24 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos downilla on aineenvaihdunnassa häiriö, miksi ette syötä heille tarpeeksi vähäkalorista ruokaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintolassa syömässä ja eikö naapuripöytään tullut down-lapsia. Ilmeisesti pari perhettä oli yhdessä päättänyt lähteä lapsien kera virkistäytymään. Kaikki kunnia niille, jotka sitä h-ttiä elävät mutta (juu, huono ihminen olen) minulta ja lapsilta loppui kyllä ruokahalu.

tehdään. Vaikka syntyessään terveitä niin asennevamma on helppo kasvattaa ja taas on ahdasmielinen aikuinen joukossa. Jos itse elät vanhaksi ja muistamattomaksi höperöksi, niin lapsesi tuskin ruokailevat kanssasi samassa pöydässä.

Vierailija
24/24 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tosiasioiden sanominen = junttia Ja jos downilla on aineenvaihdunnassa häiriö, miksi ette syötä heille tarpeeksi vähäkalorista ruokaa?

tämänkin kynäilijän päässä asustaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi