Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Idiootein lahja, jonka olet saanut mieheltäsi?

Vierailija
24.11.2011 |

Mun mies on useampana jouluna ostanut mulle lahjaksi Raha-arpoja!! Nyt jos tänä joulunakin niitä tulee,niin mä räjähdän.. Ihan oikeasti.. Ilmeisesti se ajattelee, et jos arvalla voitan jonkun summan, niin sitten saan ostaa itelleni jotain kivaa, vaikka korun tms. Muutenhan korujen jne. ylellisyysjuttujen ostaminen tai ylipäätään minkään ostaminen mulle on rahan tuhlausta.. Joo, mut taidan olla vaan pikkumainen ja lapsellinen.. :-(

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

" etkö tiedä kuka olen?? no ei sitä ketään muukaan tiedä"

Ymmärrän kyllä lauseen "ei sitä kukaan muukaan tiedä", mutta että "ketään muukaan"? Mitäs se tarkoittaa..?

Vierailija
22/78 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienen paketin pieniä hajukynttilöitä! ja mies itse inhoaa niitä, alkaa kuulema päätä särkeä, joten eipä niitä koskaan voinut edes polttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellaiset mitä käytetään jos ei oo reikiä.

korvikset siis ne mitä käytetään jos ei oo reikiä.

Se oli paluumatkalla ostanut ne lentokoneesta, kun ei ollut muistanut mun olemassaoloa koko reissun aikana (piti juosta vieraissa minkä ehti). Paniikki iski sitten koneessa.

En tajunnut kuviota heti ja yritin sitkeästi pitää niitä korviksia, kun ne ei exän mukaan olleet ihan halvat.

Vierailija
24/78 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan kyllä viime vuosina sovittu ettei osteta mitään yllärilahjoja vaan käytetään rahat vaikka johonkin yhteiseen kivaan... Kerran sain kirjan jonka hän oli selvästikin ostanut itselleen :)

Vierailija
25/78 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ole toivonut niistä mitään. Sain muuten kerran myös pölynimurin ja tykkäsin siitäkin. Jos toivoisin, toivoisin ihan jotain muuta, mutta ei nämä miehen valitsemat harmita yhtään. Rakkaudella antaa sellaista mitä tietää tai arvelee minun tarvitsevan tai mistä ajattelee minun tykkäävän. Ja olenkin tykännyt.

outo?

Olen saanut useita täällä listattuja huonoja lahjoja mieheltäni ja minusta ne ovat olleet hyviä. Olen saanut mm. raha-arpoja (tosin en koskaan ainoana lahjana vaan lisänä), käsipainot, muistitikun, yms. yms.

Tietokoneen kovalevykin ja muut osat kelpaisivat, samoin silitysrauta ja moni muukin ketjussa mainituista tavaroista. En ole tainnut yhtään huonoa lahjaa saadakaan kun ei tule mitään mieleen.

Lahjaa antaessa on tärkeää miettiä sitä lahjan saajaa. Sama esine ei sovi kaikille, koska olemme kaikki erilaisia.

Itse sain toivomani steppilaudan mieheltäni eräänä jouluna. Joku muu palstamamma ois voinut loukkaantua ehkä verisesti tuosta lahajsta ;D

Kuntoilulaitteen voi aika helposti tulkita kritiikiksi henkilön ulkonäköä, fyysistä kuntoa tai epäurheilullista elämätapaa kohtaan. On eri asia, jos esine on toivottu. Onko se todella vaikea ymmärtää?

Oma mieheni on onneksi aika hyvä antamaan lahjoja, mieleen ei tule yhtään floppia. Tunnen silti empatiaa junttiääliöiden lahjanantajamiesten vaimoja kohtaan.

Vierailija
26/78 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oli ottanut vaan kännykällä ihan karmean kuvan musta ja käynyt teettämässä siitä valtavan paperisuurennoksen, sitten oli vielä ripustanut sen ylläri mun kodin seinään (ei siis asuttu yhdessä) ..semmoiseen seinään mihin olin just laittanut kamalan kalliin tapetin josta olin kauan haaveillut. Olin aivan järkyttynyt kun tulin kotiin ja näin karmean kuvan kauheissa kehyksissä siinä mun seinällä, heti miehen mentyä vessaan tsekkasin vahingot taulun takaa ja olihan se juntattu hirveällä megaruuvilla ja töröttävällä propulla siihen tapettiin. Sanoin kyllä asiasta. Miksi ihmeessä olisin halunnut oman kuvani seinälleni ja vielä semmoisen vahvan tapetin päälle. Olisi edes ollut joku kaunis yhteiskuva eikä eikä mitään käydä salanpäiten toisen seinään junttaamassa. Oli oikeasti noin metri kertaa metri kokoinenkin.

Vierailija
27/78 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlapäivää ei hänen mielestään ole kuin hänen omat synttärinsä tai joulu. hän odottaa saavansa muilta kalliita, ajatuksella valittuja, juuri hänen makunsa mukaisia lahjoja. muttei osta tai edes harkitse ostavansa tai hankkivansa muille, edes omille lapsilleen synttäri- tai joululahjoja. en ole saanut kuin yhden lahjan 15 v aikana.

Vierailija
28/78 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistitikun...

Juon itse teetä aivan tolkuttomat määrät ja tykkään nimenomaan käyttää irtoteetä, kaikenlaisia eri makuja ja laatuja. Teenkeitin on on sellainen juttu, joka ei ole mitenkään välttämätön (voihan sen teen kattilassakin hauduttaa) vaan sellainen luksusesine ja teenystävälle todella mieluinen.

Vierailija
29/78 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alesta löytämänsä Hulluna Sieniin -kirjan. Se oli noin 500 sivuinen erittäin tylsä mustavalkoinen reseptikirja. No nyt se on jo kirpparilla. Ei ole minunkaan sitten aina tarvinnut ottaa paineita lahjoista.

Vierailija
30/78 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toiselta vessan roskiksen.

Vierailija
31/78 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti on se, että nämä muut lahjan saajat eivät ole ilahtuneet omistaan, joten on mennyt lahja pahasti metsään. Aika moni nainen tykkää siitä että lahja ei ole jokin kodinkone (imuri) tai jotain äärikäytännöllistä (taskulamppu), koska nuo tulee ostettua kotiin muutenkin. Vaan jotain henkilökohtaista, mistä lahjansaaja tykkää.

minä en ole toivonut niistä mitään. Sain muuten kerran myös pölynimurin ja tykkäsin siitäkin. Jos toivoisin, toivoisin ihan jotain muuta, mutta ei nämä miehen valitsemat harmita yhtään. Rakkaudella antaa sellaista mitä tietää tai arvelee minun tarvitsevan tai mistä ajattelee minun tykkäävän. Ja olenkin tykännyt.

outo?

Olen saanut useita täällä listattuja huonoja lahjoja mieheltäni ja minusta ne ovat olleet hyviä. Olen saanut mm. raha-arpoja (tosin en koskaan ainoana lahjana vaan lisänä), käsipainot, muistitikun, yms. yms.

Tietokoneen kovalevykin ja muut osat kelpaisivat, samoin silitysrauta ja moni muukin ketjussa mainituista tavaroista. En ole tainnut yhtään huonoa lahjaa saadakaan kun ei tule mitään mieleen.

Lahjaa antaessa on tärkeää miettiä sitä lahjan saajaa. Sama esine ei sovi kaikille, koska olemme kaikki erilaisia.

Itse sain toivomani steppilaudan mieheltäni eräänä jouluna. Joku muu palstamamma ois voinut loukkaantua ehkä verisesti tuosta lahajsta ;D

Kuntoilulaitteen voi aika helposti tulkita kritiikiksi henkilön ulkonäköä, fyysistä kuntoa tai epäurheilullista elämätapaa kohtaan. On eri asia, jos esine on toivottu. Onko se todella vaikea ymmärtää?

Oma mieheni on onneksi aika hyvä antamaan lahjoja, mieleen ei tule yhtään floppia. Tunnen silti empatiaa junttiääliöiden lahjanantajamiesten vaimoja kohtaan.

Vierailija
32/78 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelut lahjan idioottimaisuudelle:

1. Minulla ei ole ajokorttia

2. Inhoan autoja

3. Auto on vanha rämä, ei rekisterissä

4. Auto sijaitsee toisella mantereella

5. Auton kuljetuttaminen Suomeen maksaisi maltaita

6. Mies halusi auton itse, mutta olin jo kieltänyt häntä hankkimasta sitä.

Vierailija
33/78 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-v synttäreille.

Vierailija
34/78 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nenäkarvatrimmeri oli tarkoitettu alapään karvojen trimmaukseen, etenkin, kun mukana oli pitsiset hipsteritkin.

Vierailija
35/78 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen "lahja", joka itse asiassa ostetaankin itselleen ja vielä noin että siitä on keskusteltu aiemmin ja mies tasan tiennyt vaimonsa mielipiteen on kyllä raivostuttava!

Perustelut lahjan idioottimaisuudelle:

1. Minulla ei ole ajokorttia

2. Inhoan autoja

3. Auto on vanha rämä, ei rekisterissä

4. Auto sijaitsee toisella mantereella

5. Auton kuljetuttaminen Suomeen maksaisi maltaita

6. Mies halusi auton itse, mutta olin jo kieltänyt häntä hankkimasta sitä.

Vierailija
36/78 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nenäkarvatrimmeri oli tarkoitettu alapään karvojen trimmaukseen, etenkin, kun mukana oli pitsiset hipsteritkin.

Vierailija
37/78 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ammoin miehen VANHEMMILTA sellasen mustan pitsibodyn. Aika sexyn. Olin melkosen hiljasta ja suu-auki-että-mitä-vittua avattuani sen lahjan koko HEIDÄN sukunsa nähden.

Hävetti!

Vierailija
38/78 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palovarottimet ja sammutuspeitto olivat mielestäni osoitus välittämisestä. Mies halusi varmistaa sinun olevan turvassa.

tyhmää kääriä pakettiin.

Vierailija
39/78 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei tiedä mitä ostaa lahjaksi niin tuollainen mahdollisuus suureen summaan on se ainut ratkaisu.

Vierailija
40/78 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175cm pitkä ja painoa on noin 60kg eli ei ihan S-mitoissa...

No, se varmaan vaan halusi olla kohtelias. Se on aina sitä mieltä, että olen niin pieni :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä