Idiootein lahja, jonka olet saanut mieheltäsi?
Mun mies on useampana jouluna ostanut mulle lahjaksi Raha-arpoja!! Nyt jos tänä joulunakin niitä tulee,niin mä räjähdän.. Ihan oikeasti.. Ilmeisesti se ajattelee, et jos arvalla voitan jonkun summan, niin sitten saan ostaa itelleni jotain kivaa, vaikka korun tms. Muutenhan korujen jne. ylellisyysjuttujen ostaminen tai ylipäätään minkään ostaminen mulle on rahan tuhlausta.. Joo, mut taidan olla vaan pikkumainen ja lapsellinen.. :-(
Kommentit (78)
Olin kyllä jo vuosia puhunut, että kunhan tulee 10. hääpäivä, niin haluan sormuksen. Mutta kun ei niin ei.
Lehtikeräysastiasta poimittu sudoku-lehti ja lauri tähkä-cd (varmaan löytyi samasta keräysastiasta..) Inhoan lauri tähkää, musiikkimakuni on enemmän tuolla black metal-osastolla. En oikein tiedä mitä ois pitänyt lahjoista päätellä.. :(
Tai sitten voisitta vaikka vaan sanooo niille suoraan (eikä vihjaillen, ei ne sitä ikinä tajua) että mitä haluatte lahjaks.
Toimii meillä, kun olemmat kysyy toisiltaan ,että mitä haluaisi lahjaksi
Minusta nuo arvatkin olisivat kivoja ja itseasiassa hyvä lahjavinkki miehelleni! Ostan kyllä muutakin.
hajuista hajuvettä, jonka sisarensa oli jostain Oriflamelta tilannut. Pahinta oli se, että kuvittelin paketissa olevan jonkin korun, koska paketti oli sen muotoinen ja näköinen pikku paketti. Oli vaikeaa olla näyttämättä pettymystä.
Kun tapailin aikoinaan miesystävääni, hän toi kerran mulle dödön.
Jumankauta että kiehuin!
sun tunteita! =)
ihanalta rakastavalta mieheltäni:
tattadadaaaaa
nenäkarva trimmerin
ja
pitsiset hipsterit
ja vielä oman äitini ja mummoni nähden iloisesti paketin avasin.
Oli kyllä vitsi. Ihan hauska. Mutta menee varmasti tähän kategoriaan. =)
mistä en olisi tykännyt :)
Aikuiset naiset kehtaattekin märistä kuin pahaset kakarat siitä että teitä on sentään ede muistettu sillä lahjalla.
Mä pahoittaisin mieleni siitä jos en saisikaan lahjaa.
Olin kyllä jo vuosia puhunut, että kunhan tulee 10. hääpäivä, niin haluan sormuksen. Mutta kun ei niin ei.
MOPPI-VARSI-SANKO -SETTI
Kai huitasit sitä mopilla?
Mun mies on useampana jouluna ostanut mulle lahjaksi Raha-arpoja!! Nyt jos tänä joulunakin niitä tulee,niin mä räjähdän..
Ei kaikkea voi tietää jos asioista ei puhuta. Ja varsin miesten on vaikea arvailla tällaisia asioita varsinkin jos otat lahjan aina vastaan hymyilevin suin :)
Niin surkee lahja että tuli ihan kaamee olo.
Kaiken lisäksi mies oli valittanut ettei sillä ollu rahaa joten annoin sille useamman satasen ettei tarvi ressata siitä rahasta että ostaa jotain kivaa.
300€ annoin ja sain YHDEN ässä arvan!
Mutta jälkeenpäin selvisikin että oli käyttänyt antamani rahat uuden salarakkaan joululahjaan.
Nyt jo ihan naurattaa tää juttu :D
MOPPI-VARSI-SANKO -SETTI
Kai huitasit sitä mopilla?
Varsinkin, kun oli kysynyt mitä tarvitsisin ja olin vastannut ihan neutraaleja esim.kylpytakki, helppo-ostoisia, kun kuitenkaan noinniinkuin perusluonteeltani ole kranttu, eikä ole mitään väripakkomielteitä suuntaan tai toiseen.
Hän sai toivomansa neuleen (aitoa villaa) sekä nahkaisen vyön.
Ekana äitienpäivänä sain hierovan suihkun (selkeää parannusta),
aamukahvi olisi ollut kiva.
En koskaan saanut häneltä henkilökohtaisia lahjoja vaan aina yleishyödyllisiä huushollin tavaroita.
No erostakin on kymmenkunta vuotta niin nyt vaan naurattaa.
minä kerroin aina miehelle, et mitä haluan/tarvitsen. Koskaan ei tullut haluamaani lahjaa. Lopulta älysin sanoa, et jätä kokonaan lahjat ostamatta, jos aina saan se samperin taskulampun, lapion ym. lahjaksi. Sit mies sanoi, et eihän se ole yllätys, jos hän antaa lahjaksi sen, mitä minä toivon. Siksi ei koskaan ota lahjatoiveita huomioon. Olisi tietysti voinut aikaisemmin jo tämän kertoa, niin olisin voinu toimia toisella tapaa.
Ex-mieheltä.