Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martinan reidet Iltalehden kuvissa.

Vierailija
05.12.2011 |

Nyt olen lapsellinen ja turhamainen :(

Ikää lähemmäs 50v mutta minun (4 lasta) reiteni ovat kauniimmat ja paremmassa kunnossa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Maralla on varmaan iho parempi kuin sulla. Kyllä se puolen sadan vuoden ikä vaan vetistää kiinteänkin ihon.

Vierailija
2/26 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOnkun mummelin reisien? ihan oikeasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika tavalla ikäistään "kysemmän" näköinen.

Vierailija
4/26 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisko linkkiä?=)

Vierailija
6/26 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti siellä lähtee 5-7 kiloa pois.

Vierailija
7/26 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää vasta 20 ja mun on kamalammat!!

Vierailija
8/26 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin Martinan näköinen reisistäni hänen ikäisenään. Ja nyt, kun ikää on suunnilleen puolet enemmän, niin voi sentään, minkä näköiset ovat. Huonot geenit, surkeat sidekudokset. Näyttäisi Martinallakin olevan tätä ongelmaa. No, olenpa edes vaatteet päällä ihan ok, kun liikakiloja ei ole. Onhan sekin jotain sentään :)

Vierailija
9/26 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvan omista reisistään tänne..? ;)

Vierailija
10/26 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen muistaa omalta yläasteajaltaan 1-2 martinaa. Semmoisia koviksia, sen ajan pissiksiä, jotka olivat "kovalla tavalla" nättejä, mutta näyttivät naamaltaan jo silloin 10 vuotta vanhemmilta. Koulumenestys kehnohkoa, jotain seiskaa. Suurimmasta osasta tuli jotain tradenomeja ja muita lähihoitajia, jotka perustivat perheen nuorehkoina ja asuvat nyt lähiössä yksinhuoltajina ja ehdottomasti vetävät röökiä. Martina on siis viiteryhmäänsä nähden pärjännyt ihan hyvin.

Vierailija
11/26 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän toi "vartalonmuokkaus" mahtaa tarkottaa...

Muokkaisivat sen lärviin joskus jonkun ilmeen, musta se on rasittavan jäykkäkasvonen täti.

Vierailija
12/26 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen muistaa omalta yläasteajaltaan 1-2 martinaa. Semmoisia koviksia, sen ajan pissiksiä, jotka olivat "kovalla tavalla" nättejä, mutta näyttivät naamaltaan jo silloin 10 vuotta vanhemmilta. Koulumenestys kehnohkoa, jotain seiskaa. Suurimmasta osasta tuli jotain tradenomeja ja muita lähihoitajia, jotka perustivat perheen nuorehkoina ja asuvat nyt lähiössä yksinhuoltajina ja ehdottomasti vetävät röökiä. Martina on siis viiteryhmäänsä nähden pärjännyt ihan hyvin.

Mutta meillä päin nämä tyypit kyllä kävivät korkeintaa merkonomiksi ilman yo:ta, tai sitten amiksen. Monet ovat esim. henkkamaukan myyjiä tms. nykyisin...

Vierailija
14/26 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo kädet. reidet minusta ihan ok, oon ite saman ikäinen ja rumemmat reidet, vaikka oon hoikempi kuin martina.

Vierailija
15/26 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinalla on selkeästi lihasta tuolla jaloissa, kuten muuallakin kropassa. Musta tuo näyttää hyvälle kun on jopa rasvaakin vähän, todella terveen näköinen kroppa.

Vierailija
16/26 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinhuoltaja lähiöstä ja lähihoitaja. Lähden tästä töihin! Hyvää itsenäisyyspäivää sinullekin!

Vierailija
17/26 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurimmalla osalla on 18-19. Ei ihme, että heistä Martina on läski ja tyytyväisenä selostavat oman kroppansa paremmuutta. En ole vielä koskaan kuullut kenekään naisen sanovat itseään painavampaa naista hyvännäköiseksi. Naisille ulkonäön tärkein kriteeri on paino.

Vierailija
18/26 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et liene itsekään kovin sivistynyt kun vertaat tradenomin korkeakoulututkintoa toisen asteen lähihoitajan tutkintoon. Tradenomi vastaa yliopiston kandia, josta seuraava askel olisi kauppatieteiden maisteri, ei paha minusta. :)

Tiedän muuten monta menestyjää, joilla oli koulumenestys alle seiskan peruskouluaikoina. Moni tuttu oli kehno koulussa, mutta luki hulluna yliopiston pääsykokeisiin ja päätyi varsin hyviin ammatteihin.

Olitkohan itse sellainen hikipinko, joka salaa kadehti niitä koulun nättejä tyttöjä, joilla oli poikaystävät ja muutenkin ihan normaali teini-ikä?

Minusta Martinan kaltaiset trendipimut olivat enemmistö yläasteella, ihan normaaleja teinejä siis. Pienessä marginaalissa oli ne muutama harmaa nörtti. Kävin vieläpä ihan hyvän yläasteen ja lukion, en missään ghettokoulussa.

Vierailija
19/26 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköiset reidet. Itse näen 16-35-vuotiaiden naisten reisiä lähietäisyydeltä lähes päivittäin ja paljon, eli vertailukohtaa on.

Vierailija
20/26 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinan pää on niin iso, että se korostuisi vielä entisestään, jos reidet olisivat ohuet ja hentoiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi