Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on hiivatulehdus, niin pitääkö miestäkin hoitaa??

Vierailija
26.11.2011 |

Mulla ei ole vuosikymmeniin ollut mitään häikkää tuolla alapäässä, nyt puolisen vuotta ollut rubsasta valkovuotoa ja välillä kirvelee hiukan tai kutittaa tai muuten vaan ällö olo.

Olen vakisuhteessa. Ajattelin ostaa sellaisen pakkauksen apteekista jossa vain yksi tabletti sienen hoitoon. Pitääkö miestäkin jotenkin hoitaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani hoidetaan mikäli hänellä on oireita. Hiivassa valkovuoto on yleensä myös kokkareista ja kirvely ja kutina hillitöntä.

Vierailija
2/6 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävättäreni sai mieheltään yli 20-vuotisen suhteen jälkeen raivokkaan herpeksen ja klamydian ihan ykskaks yllättäin. Vaikka olisi hiivaakin, niin kyllä mieskin kannattaa hoitaa. Muuten saat hiivan yhä uudestaan. Kysy apteekissa, voiko mieskin ottaa sen oraalisen lääkkeen, vai suosittelevatko voidetta tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani hoidetaan mikäli hänellä on oireita. Hiivassa valkovuoto on yleensä myös kokkareista ja kirvely ja kutina hillitöntä.

Molemmat hoidetaan, jos limakalvokontaktia ollut hiivaoireilun aikana. Muuten nainen syö hiivakuuria toisen perään ja ravaa gynekologilla ihmettelemässä samaa asiaa. Molemmille hoito, niin pääsee tehokkaammin eroon hiivasta.

Vierailija
4/6 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna kävisin testissä noin pitkän oireilun jälkeen. Yleensä hiivassa ei tarvitse partneria ohitaa, mutta jos kyseessä on trichomonas-infektio (näkyy samassa hiivatestissä) pitää myös miespuolinen seksikumppani hoitaa.

Vierailija
5/6 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittoi rasvaa 7 päivää ja minä otin pillerin. Siinä se.

Vierailija
6/6 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivainfektion uusimisen ehkäisemiseksi on merkittävää hoitaa myös miehen limakalvot hiivan varalta. Yleensä miehen hoitamiseen riittää ihan ulkoinen kuuri, naiselle oraalinen lääke on paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi