Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko haittaa jos käytän tavallisia rintsikoita? imetän 6 kk vauvaa!

Vierailija
05.12.2011 |

Aion imettää vielä pitkään mutta imetysrintsikat alkaa olla kulahtaneita ja vähän isoja kun rinnat on pienentynyt. imetän monta kertaa päivässä vielä ja aion imettää yli vuoden ikäiseksi. mutta voinko alkaa käyttämään tavallisia kaaririntaliivejä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eikös ne ole vähän hankalia, miten sä rinnan sieltä kaivat esiin?

Itse ostaisin sinuna parit uudet imetysliivit. Pieni sijoitus mukavuuden ja kätevyyden takia. Ei kai ne Lindexillä paljoa maksa, ja välillä ovat alennuksessakin. Mulla on pienet rinnat, joten olen tykännyt H&M.n imetystopeista.

Vierailija
2/8 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankalahan sieltä kaariliivistä on rinta esille ottaa. Ja jos vielä puolivuotta imetystä suunnittelet jatkaa satsaus kyllä pienempiin imetysliiveihin kannattaa käyttömukavuuden vuoksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei purista ja tee siten jotain lukkoja rintoihin aiheuttaen sitten tulehduksen. Mutta tuskin. Itse käytän eniten tavallisia liivejä, imetän nyt 1-vuotiastani.

Vierailija
4/8 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos ne kaarituelliset tavalliset liivit tuntuvatkin kurjalta. Jos huomaat, että niiden kanssa rinta kipeytyy niin sitten älä käytä niitä liivejä, voit vaikka kokeilla isompaa kokoa tarvittaessa.

Käytän itsekin sekä imetysliivejä että tavallisia, vähän sen mukaan miten huvittaa tai mitä muuta on päällä tai mitä on puhtaana. Vauva on nyt 10 kk.

Tiehyttukos ja tulehdus voi kyllä tulla arvaamatta ja hiipien, jos rinta on vähän tavallista pidempään tyhjentämättä, ja liivi pikkaisenkin painaa väärästä kohdasta. Mutta voi niitä ongelmia tietysti imetysliivienkin kanssa tulla, omista liiveistäni epämukavimmat töissä pidettäväksi ovat kalleimmat imetysliivini - niissä ei ole yhtään ylimääräistä tilaa rintojen paisua.

Vierailija
5/8 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on mennyt :)

Vierailija
6/8 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta imettänyt, ja tavallisilla liiveillä...

Vierailija
7/8 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sellaisia, joissa ne kiinnityshakaset oli edessä, kun ne oli helpommat avata ja sulkea paitaa riisumatta.

Vierailija
8/8 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän koko ajan kaarituellisia imetysliivejä. Siinä muuten yksi vinkki: osta esim. Anitan kaarituelliset imetysliivit, ovat niin hyvät että voit käyttää niitä imetyksrn loputtuakin.