Sisunaiset 5.12
Viime viikolta
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite (vko 50) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg, Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt, pituus
Allakka-
94.8 kg, 83.5 kg, ( 62 kg), 85.3 kg, -0.2 kg, -9.5 kg, 1.8 kg, 5 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 31.0 , 1.66 m
Körömölli
95 kg, 86.0 kg, ( 68 kg), 87.9 kg, 0.0 kg, -7.1 kg, 1.95 kg, 5 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 32.3 , 1.65 m
Minlee
84.6 kg, 90.2 kg, ( 75 kg), 91.2 kg, 0.0 kg, 6.6 kg, 1 kg, 5 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 28.8 , 1.78 m
Sarapäkki
79.1 kg, 66.7 kg, ( 57 kg), 68.7 kg, 0.0 kg, -10.4 kg, 2 kg, 5 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 23.2 , 1.72 m
Leidi
95 kg, 87.1 kg, ( 75 kg), 89.2 kg, 0.0 kg, -5.8 kg, 2.1 kg, 5 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 29.8 , 1.73 m
Horsmankukka
75.7 kg, 72.0 kg, ( 57 kg), 72.5 kg, -0.3 kg, -3.2 kg, 0.5 kg, 3 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 27.6 , 1.62 m
Pihlajanmarja088
81 kg, 71.5 kg, ( 66 kg), 73.5 kg, -0.3 kg, -7.5 kg, 2 kg, 4 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 25.4 , 1.70 m
05/2010
79.4 kg, 77.4 kg, ( 65 kg), 79.0 kg, 0.0 kg, -0.4 kg, 1.65 kg, 5 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 29.0 , 1.65 m
Tiittari
Tasapainoilua
Lopullinen tavoite: 60,0 kg,
Paino nyt: n. 60,5 kg
Fivesome
87.2 kg, 73.6 kg, ( 60 kg), 75.6 kg, 0.0 kg, -11.6 kg, 2 kg, 5 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 27.8 , 1.65 m
Katiié
75.1 kg, 73.0 kg, ( 69 kg), 74.4 kg, 0.0 kg, -0.7 kg, 1.4 kg, 3 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 25.7 , 1.70 m
nani76
103 kg, 94.0 kg, ( 60 kg), 95.4 kg, -0.3 kg, -7.6 kg, 1.4 kg, 3 vkoa, ( joulukuu ) , BMI: 37.3 , 1.60 m
Suurin pudotus viime kerrasta:
nani, horsmankukka ja pihlajanmarja: -0.3 kg
Ajallisesti lähinnä vko 50 (su 18.12) välitavoitetta:
1. sija =>… 0 …vkoa:.. Tiittari
2. sija =>… 3 …vkoa:.. Horsmankukka
3. sija =>… 3 …vkoa:.. katiié
4. sija =>… 3 …vkoa:.. nani76
5. sija =>… 4 …vkoa:.. Pihlajanmarja088
6. sija =>… 5 …vkoa:.. Allakka-
7. sija =>… 5 …vkoa:.. Körömölli
8. sija =>… 5 …vkoa:.. Minlee
9. sija =>… 5 …vkoa:.. sarapäkki
10. sija =>… 5 …vkoa:.. Leidi
11. sija =>… 5 …vkoa:.. 05/2010
12. sija =>… 5 …vkoa:.. Fivesome
Laihduttajia: 12
Painon muutos : -1.1 kg
Matkaa välitavoitteeseen: 18.3 kg
Kommentit (7)
Pitäisköhän taas ihan esitellä itsensä, taitaa sen verran pitkä aika olla viime pinoilusta...
En mä siis tahallani ole pinoa vältellyt, jotenkin tää joulunalusaika menee vaan niin tohinalla, että punnitukset unohtuu, ja pinoilut siinä samalla.
Vielä, kun lisätään kipeät muksut, sitten kipee äiti, kaiken maailman kissanristiäiset jne jne, niin soppa on valmis.
Tulevatkin viikot näyttäää ihan yhtä hulluilta, jos me ei olla menossa jonnekin, niin meille on tulossa väkee... Mutta sitten viimeistään 1.1.2012 on aikaa pysähtyä miettimään uutta vuotta, ja uusia tavotteita.
Tämä vuosi ei todellakaan ole mennyt oppikirjojen mukaan, pettynyt olen (siis itseeni), mutta turha kait sitä nyt on ruikuttaa. Uusi vuosi on aina uusi mahdollisuus!
Jospa huomenna uskaltautuisin kaivamaan vaa'an pölykasan alta...
Tsemppiä kaikille Sisuttarille, ja Onnea pudottajille!!
ja hiljaista täällä. Meillä loppu vaakasta patteri perjantaina, mut kävin sitte äitin vaakalla, joka kyllä näyttää varmaan vähemmän ku oma, mutta se tulos nyt pitää ilmottaa, kun muuta ei oo. Toivottavasti ei tuu paljo plussaa sitte ens viikolla, jos vaan on muistanu sen patterin hommata. Niin, se paino oli 72,3. Miinusta tais tulla 200 grammaa.
Tulkaa nyt muutki kirjottelemaan!
Viikon viralliset numerot ovat: 60,5.
Edelleen.
Ensi viikolla toivottavasti sama, eikä menkkaturvotuskiloja kahta lisää.
Tiittari, sinähän tasapainoilet hienosti! Todella ihailtavaa!
Ollankohan me kaikki syys-ja sitten heti perään jouluväsyneitä, kun pino on näin hiljainen?
Mulla ainakin meinaa olla niin kaikkea muuta tohinaa, etten meinaa edes muistaa koko vaakaa, saati tätä ikuisuusprojektia...
OOtteko miettineet uudenvuodenlupauksia? Onko teillä tapana tehdä lupauksia? Mä en ylensä niistä perusta, kun tiedän kestäväni noin kolme päivää, mutta sen ajattelin itselleni luvata, että liikkuisin edes 3x 30 min viikossa. Pystyisköhän? Toivotaan! Tai eihän siinä toivominen auta, parasta vaan tehdä!
Mutta jos en nyt ehdo ennen joulua langoille, niin Oikein IHANAA joulunaikaa Rakkaat sisuttaret! Kiitos tästä menneestä vuodesta, kannustuksista, vinkeistä ja mukanaelosta! Jatketaan ens vuonna lisää -jooko?!
Nanille ja Horsmankukalle onnittelut miinuksista! Täällä mennään (korkeintaan) samaan tahtiin. Miinusta 200 g ja painoa siis 73,3 kg. Tavoitteeseen jää matkaa, mutta onneksi kohta voi asettaa uuden ja sen saavuttaakin.
Tiittarin tasapainoilu sujuu hyvin. Onnittelut sinullekin! Ei kai sillä kilolla ja puolella ole merkitystä, jos ei paino oikeasti lähde nousuun.
Leidin liikuntatavoite sopisi minullekin näin alkuun hyvin. Pelkään, etten ennen kevättä edes paljon enempään pysty eli ehdi. Minä taidan aloittaa jo ensi viikosta, kun lomalla on kuitenkin helpompi järjestää se puolituntinen kuin arkena.
Mites muut? Tiittarikin varmaan viikonloppuna ilmoittelee väliaikatilannetta?
Heipä taasen,
Hil-jas-ta on kyllä täällä pinossa ollut! Minulla ei niinkään jouluhärdelliä ole, kunhan muuta kiirettä nyt nykii.. Tämä viikonloppukin menee lähestulkoon malataliitoa, joulua ennen olen sentään muutaman päivän lomallakin (ja ne menevät sitten varmaan kaupassa & keittiössä?), että sitä odotellessa.
Tasapaino pysyy, menkat on päivän myöhässä eli tänään on hyvä ilmoittaa paino :D Tasan 60 oli aamutilanne, parin päivän sisään tästä turvotaan sitten taas uusiin lukemiin mutta NITKAHTIPA kuitenkin tuon puolikkaan alas, joka on junnaillut nyt pitkään. Ehkä sitten ensi vuoden puolella pääsen taas vilkuilemaan vitosella alkavia lukuja? Ehkä, ehkä.
Onnea kovasti ihan kaikille, sekä pudottaneille että sitä odottaville. Onnea aina tarvitaan, ja muistetaanhan se että jos tällä viikolla ei putoakaan, ensi viikolla on taas ihan uudet ajat kyseessä! Tai no, joulun jälkeisellä viikolla ainakin ;-)
Mukavaa joulunalusaikaa kaikille,
ja ihania joulunpyhiä
sekä tsemppiä itsekullekin omiin tavoitteisiinsa!
Toivottelee
ei koskaan uudenvuodenlupauksia tekevä
(mutta eräänä vuonna 1.1. tupakoinnin lopettanut)
Tiittari.
Taitaa olla jo kovat joulukiireet meillä kaikilla ku pino on niin hiljaseksi mennyt! :)
Sais tuota ottaa itekki niskasta kiinni ku ei saa aikaseksi ees muutamaa riviä kirjottaa...
Tänään kävin puntarilla ja se näytti tasan 95kg. Miinusta ois se 400g. Käyn vielä sunnuntaina uudemman kerran puntarilla ja ilmotan viikon lopulliset kilot sitte, mutta ihan ok jo tähän mennessä. Hirveen tarkka en tällä viikolla ole ollut. Tuo flunssa vetää olon niin ällöksi ettei siinä nyt jaksa kovin katella mitä suuhunsa laittaa.
Vähän kyllä pelottaa taas tää joulunaika. Kävin tuolla kiloklubilla päivittämässä painoani niin huomasin käyristä että joka syksy olen dietin aloittanu ja JOKA JOULU se on pipariksi kirjaimellisesti menny ja ruotuun en sitte oo päässy enää ku taas seuraavana syksynä. Mitenhän tuon kierteen voisi muuttaa tänä vuonna??? Mää oon niin kyllästynyt elämään tämmösenä pullukkana (=lihavana) minkä olen koko aikuisikäni ollut eli siitä asti ku esikoiseni sain...
Ois mukava päästä vielä joskus tuonne normaalin painoindeksin rajoihin!
Tsemppiä kaikille tasapuolisesti! Vielä ois viikko välitavoitteeseen..