Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUAAA!!!

12.08.2006 |

Olen kirjotellut jonkun eikaa sitten parisuhteemme ongelmista. Eli tilanne on tämä perheeseemme kuulu minä mieheni ja kolme alle kouluikäistä lasta. vanhin aloittaa esikoulun tänä syksynä.

ja itse ongelma olen ilmeisesti minä ja minun aikaisempi ns. hairahdukseni, seurustelin ennen miestäni n 2 viikkoa erään ns. pojan kanssa olin itse silloin 16 vuotias ja harrastimme seksiä tasan kerran.

tavattua mieheni kerroin rehellisyyden nimissä suhteesta ja miten se ns. päättyi. 10 vuotta meni ihan kivasti ja tappelimme asiasta harvoin, mutta nyt viimeiset 8kk emme muusta ole tapelleetkaan. Mieheni mielestä se on ollut pelkkää huoraamista ja häntä kuulema vain vituttaa nähdä naamani.. sainkin eilen aikaa maanataihin asti saada jotenkin asiaa korjattua, tai hän muuttaa pois. Siis ongelma on kokonaan minun syy hänen mielestään, toki olen tyhmyyteni tehnyt ja en sille enään voi, mutta miehelleni tämä tuntuu olevan kynnyskysymys. Hänen sanojensa mukaan hän on niellyt asian kauan ja kun kyselin että miten se näin yhtäkkiä pintaan pulpahti. kuulema joskus se räjähtää, kun tarpeeksi kauan nielee. Mut miten tätä vois yrittää korjata. terapiaan hän ei suotu, sitä ehotin jo. mistä apu?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän että miehni on mustasukkainen ja tämän panenkin suurimmaksi osaksi sen piikkiin, mutta hän on mieheni ja rakastan häntä paljon. Voin silti itsestäni sanoa että jos meillä ei lapsia olisi olisin varmasti mennyt menojani. ei minunkaan tarvitse joka päivä kuunnella solvauksia. Toivottavasti teiltä löytyy ideoita tai jos jollain löytyy vastaavanlaisia kokemuksia. olisi kiva kuulla miten suhde on päättynyt tai miten ratkaisu on löytynyt. Itse en suostu ottamaan syytä kokonaan omille niskoilleni.. eihän kaikki miehet voi olla tälläsia, vai sattuiko kohdalleni vain ns. herkkä yksilö.

Vierailija
2/8 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehesi ei nyt hyväksy sitä, että sulla on ollut suhde ennen häntä, vaikka yhteen mennessänne se ei tuottanut hänelle ongelmia? Ei ole mikään hairahdus, jos on jonkun kanssa joskus seurustellut ja vaikka sänkyynkin mennyt, jollei sitten ole mennyt jollekin toiselle muuta lupaamaan.

Vaikea uskoa, että tuollainen asia oikeasti miestä noin kalvaisi. Jos edellinen suhde ei ole jatkunut, mitä nieltävää siinä miehellä muka olisi? Ongelma on kuule nyt kyllä miehelläsi, ei sulla. Ilmeisesti mies on keksinyt muka hyvänkin syyn yleiselle pahalle ololleen ja vaatii sulta mahdottomia: korjaamaan tilanteen hokkus-pokkus.

Menneet ovat menneitä, ei niitä voi korjata. Jos edellinen suhteesi on niin pahasti miestäsi loukannut, ettei hän voi asian kanssa elää, anna miehen mennä. Sinä et voi tehdä asialle mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö nyt oikein, että sinun pitää korjata asia, joka on tapahtunut ennen kuin olet edes seurustellut miehesi kanssa? Tietenkin ihmisillä on kaikilla oma menneisyytensä ja niin pitää ollakin. eikö miehelläsi ole ollut ketään muuta ennen sinua, sekö häntä kiukuttaa? Kyllä ongelma nyt on ihan miehesi eikä sinun. tuo kuulostaa todella ihmeelliseltä. Sinun pitäisi kyllä nyt mielestäni saada miehesi tajuamaan, että hei se oli elämääsi ennen miestäsi. Monilla muilla on ollut useita suhteita ennen aviomiehensä tapaamista ja niin kuuluu ollakin. Miehesi taitaa olla jollain lailla sairas. Anteeksi ehkä hieman kärkeväkin kirjoitukseni, mutta kiukuttaa sinun puolestasi tollainen mies! Tsemppiä! Mieti itse onko suhteenne muuten normaali ja onko miehelläsi jotain muitakin ongelmia vai mistä tälleinen johtuu.

Vierailija
4/8 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpottavaa kuulla kannustavia mielipitetiä, itse jo aloin uskomaan että vika on tosiaan minussa. eroa sitten suunnitellaa ainakin väliaikaista. nyt tässä pelottaakin miten rahallisesti selviän lasten kera ja talolaina painaa laskujen kera niskaan, kun vakituista paikkaa ei ole,vaikka työtä kyllä on mut siitäkään ei tiedä milloin se loppuu. saako yksinhuoltaja mistään tukea muuta kuin elatusapu aikoinaan?

Vierailija
5/8 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mustasukkaisuus kuulostaa jo sairaalloiselta. Miehesi pitäisi päästä terapiaan, kun ei selkeäastikään siedä omia tunnetilojaan. Sinä et tuon viestin perusteella ole tehnyt mitään väärin. Haloo! Olit sitä paitsi 16-v. lapsi tuolloi ja kuka enää nykyisin odottaa sänkyasioissa sitä yhtä oikeaa (paitsi muutamat, eikä siinäkään ole mitään pahaa...)

Vierailija
6/8 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten seurailepa miehesi muuta käyttäytymistä. Hiukka oudolta tuntuu, että yhtäkkiä tuollainen vanha asia nousee pintaa. Varsinkin, kun sillä ei pitäisi olla teidän suhteessanne mitään merkitystä.

Vierailija
7/8 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni seurusteli miehen kanssa joka oli mustasukkainen menneisydestä, lasten isistä, omasta isästä, veljistä ja jopa minun miehestäni .

Ystävälläni ei olisi saanut ola elämää ennen häntä ja oli siis täysin huora miehen mielstä .

Juokse vielä lujaa kun voit ja käy lukemassa narsistien tuki infon keskustelu foorumia siellä on muutamia samanlaisia tapauksia .

Miehesi käytös ei tuosta muutu ja voi vain pahentua kenekään ei pitäisi ola mustasukkainen toisen menneisyydestä .

Vierailija
8/8 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on sairas ja tarvitsee psykiatrista hoitoa!

Tiedän vain yhden naisen, joka on päätynyt avioon ensirakkautensa kanssa. Hekin olivat erossa nuoruusvuosinaan ja heillä oli omat suhteensa tahoillaan. Uudelleen tapasivat ja avioon päätyivät.

Ei miehellesi kuulu kenen kanssa ja mitä teit ennen suhdettanne. Itse en haluaisi loukata nykyistä ihanaa miestäni kertomalla yksityiskohtia ex-suhteistani. En myöskään halua kuulla hänen ex-suhteistaan romanttisia tai eroottisia yksityiskohtia. Onhan selvää että ennen kuin tapasin mieheni, molemmilla on ollut elämänsä eikä kumpikaan ole pitänyt vain kädestä jäätelöbaarissa naista/miestä.

Tärkeää on NYT eli rehellisyys ja rakkaus ja huolenpito tässä suhteessa. Hyvää ja kaunista ei kannata rikkoa.

Miehesi sen teki ja sinuna en enää yrittäisi korjata liittoanne. Tuli mieleeni ystäväni, jonka mies koki herätyksen ja liittyi johonkin lahkoon, jonka jälkeen vaimo oli syntinen ja paheellinen. Perhe-elämä kärsi ja rakastella ei voinut. Vaimo otti eron, kun ei enää jaksanut solvauksia ja panettelua. Miehen hurmahenkisyys yltyi naurettavuuksiin. Lapsi ei saanut pitää farkkuja, joiden takataskuun oli kirjailtu lohikäärme..

Tsemppiä ja rohkeutta eroon!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi