Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

qlairassa yksi kamala sivuvaikutus

Vierailija
05.12.2011 |

siis ne 40+ ikäisille sopivat e-pillerit... kaikki muuten hyvää mutta tissit on melkein jatkuvasti ihan sairaan kipeät, ja syönyt olen noita jo pari vuotta joten ei taida mennä ohi :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tätä raskautta söin Glairan e-pillereitä pari vuotta. Glairassa oli joku luonnonmukainen hormooni?!?, minkä vuoksi lääkäri sitä minulle 29v suositteli. Mulla on taipumusta verenpaineen nousuun, joten en saa syödä normaaleja e-pillereitä.

Vierailija
2/5 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MYÖS yli nelikymppisille sopivat pillerit, saa niitä tietty nuoremmatkin syödä

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Qlairat ja välillä on rinnat tosi kipeät, on tiputteluvuotoa, saattaa tulla kunnon pms jne. mutta toisaalta nautin mielialojen vaihtelusta (kun joskus on sitten loistavalla tuulella!). Ja ennen kaikkea migreeni on muisto vain, ihanaa!

Vierailija
4/5 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri siksi kun tissit oli niin kipeät että itketti. Mieliala-vaihtelut oli hurjia. Hikoilutti ihan hurjasti.

Kesän käytin ja koko kesä meni ihan pilalle. Vaihdoin hormonikierukkaan ja nyt on olo taas ihan ok.

Vierailija
5/5 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta siksi että mitään muita oireita ei ole ja menkat kestää n. 5 minuuttia :)))

mutta tuntuu että pahemmaksi menee vaan näiden tissien kanssa mitä kauemman syö :(

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän