Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Työssäkäyvät äidit: hemmotteletteko itseänne koskaan, kun lapsi on päiväkodissa?
04.12.2011 |
Itse kävin tällä viikolla hieronnassa ja ensi viikolla käyn shoppailemassa joululahjoja.
Kommentit (22)
Päivähoidosta ei kukaan tiedä menoistanne mitään, kun ette niistä puhu. Sen kun menette. Minusta äidilläkin on hetken aika levähtää. Aina toitetaan, että perheitä pitää auttaa, mutta pieni levon hetki äidille on vissiin liikaa.
..jos tätä lukisi. Vapaata lapsista. Aikaa itselle. Narsistimammat ovat niin niin väsyneitä sen oman navan tuijotteluun... sitten kait näin on ...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Miten niin omasta navasta, olenhan ottanut vastuun siitä että lapsella on asumiskunnossa oleva talo. Ja ottanut perheen taloudellista vastuuta, huolehtimalla omaisuuden säilymisestä.
Olen myös mielestäni ottanut vastuun lapsesta: hänellä lienee mukavampaa puoli päivää päiväkodissa, kuin tylsänä kotona kastomassa äidin maalaamista. Aikansa kun siinä marisee, ettei ole tekemistä ja tule leikkimään, niin johan siinä on molemmilla päivä iltaa myöden pilalla.
Ennenkaikkea työpäivämme on aikataulutettu siten, että lapselle tulee mahdollisimman lyhyt ttyöpäivä. Tai keväällä kun kellonsiirtojen myötä lapsen unet menee sekaisin, minä teen lyhyempää työpäivää jotta lapsi saa aamulla nukkua edes vähän pidempään.
Selitäpä kommenttisi tarkemmin, minä en tainnut ymmärtää.
Ja kyllä, tällähetkellä kaivan vain omaa napaani. Lapsiraukka on isänsä kanssa sukulaisissa, ihan heitteillä varmaan...