Vittuilua, vittuilua.. ostin eksälle isänpäivälahjaksi
Wagner-sukat :DD Sialle sikamaista kamaa... ;DD Niin tai siis 1.5v tyttö ne osti, en mä..
Kommentit (12)
Vierailija:
niin varmasti osaat ottaa äitienpäivänä takaisin tulevan vittuilun huumorilla
niin luulisi sen sulle jo jotain kertovan...
Nykyinen mies kyllä saa ansaitsemansa lahjat.
Vierailija:
Jos se on ex niin miksi sä sille mitään ostelet? Edes lapsen nimissä... Taitaa vielä olla lämpimiä ajatuksia ;)
joka kertoi ex:nsä palstailevan täällä. Koska ap:n jutun taso vaikuttaa myös juuri tämän miehen kuvailemalta ex:ltä, taidan olla näkemässä ne Wagner-sukat.
Jos siis miesystäväni saa tänä isänpäivänä sukat lahjaksi, voin tulla sitten kertomaan sinulle ap, mitä tykkäsi!
Tiiätkö kelle se aina kännissä soittelee, erittäin kaipaavia puheluita? Tiiätkö että se ehdottelee seksiä ja yhteistä elämää mulle vieläkin? TIiätkö miten se susta puhuu ja naureskelee sulle..?
Ihan sama se silti mulle on. Sitä en takas ottais, saat ihan rauhassa pitää sen. Mutta pikkupikkuvinkkinä, se ei oo muuttunu siitä mihinkään mitä se oli jo mun kanssa.Et oo sille ainoo, etkä tule koskaan olemaankaan.
Ja teille muille. Ei ole lämpöisiä tunteita sen enempää, ajattelin vain olla kohtelias.
ap
Vierailija:
joka kertoi ex:nsä palstailevan täällä. Koska ap:n jutun taso vaikuttaa myös juuri tämän miehen kuvailemalta ex:ltä, taidan olla näkemässä ne Wagner-sukat.Jos siis miesystäväni saa tänä isänpäivänä sukat lahjaksi, voin tulla sitten kertomaan sinulle ap, mitä tykkäsi!
Olin se MURU tai en, on kovin sääli kun tuollaisia asioita kirjoitat ja luulet, että se horjuttaa jotain. Kertoo vain sinun pahasta olosta ja epävarmuudestasi.
No, katsotaan sunnuntaina mitä pukki tuo ;o)
Aloittaa ketjun kertomalla kuinka vittuilee miehelleen lahjalla ja nyt sanoo ostaneensa sukat ollakseen kohtelias. Lapsi parka jolla on noin jakomielitautinen äiti.
Piti muuten vielä lisätä, että jos tämä mies sattuu eksäsi olemaan, niin olette te kuitenkin jotain söpöä saaneet aikaan. Jälkikasvussanne ei nimittäin ole mitään vikaa.
Minua kutsutaan vara-äidiksi, eikä minulla ole mitään sitä vastaan!
-muru-
Nimittäin sen eukko on sitä lajia ameeba, että tuskin osaa lukea, saati kirjoittaa..
Vierailija:
Piti muuten vielä lisätä, että jos tämä mies sattuu eksäsi olemaan, niin olette te kuitenkin jotain söpöä saaneet aikaan. Jälkikasvussanne ei nimittäin ole mitään vikaa.Minua kutsutaan vara-äidiksi, eikä minulla ole mitään sitä vastaan!
-muru-
niin varmasti osaat ottaa äitienpäivänä takaisin tulevan vittuilun huumorilla