Mikään ei ole muuttunut 20 vuodessa, Kari Suomalaisen piirros
Kommentit (29)
mitään maahanmuuttoaiheisia vitsejä ellei mun elämä pyörisi siinä skenessä...
"Aika ironista tässäkin asiassa on se että Persuista yritetään tehdä tässäkin asiassa syntipukkia tai jonkun "homman" takana olevaa."
Ironista on että persut käyttää vuodesta toiseen kuvaa ja ei halua maksaa tekijänoikeusmaksuja...
pilapiirroksessa tekijän sukunimestä ;-)
MIKÄ maahanmuuttokriitttisyydessä täyttää rasismin määreet?
Aina samat keksaistut argumentit. Hohhoijakkaa...
Taitaa olla aina samat argumentit teillä, jotka ette ole näkevinänne minkäänlaista ongelmaa tässä monikulttuurisessa yhteiskunnassa...
persujen valkopesussa muuksi muutu. Jo tuokin, että muka oltaisiin rajalla haalimassa rahatukun kanssa.... buahahaha, salli mun nauraa. Et tiedä yh-tään mitään EU:n ja Suomen pakolaispolitiikasta, se on ainakin tullut tässä todistetuksi.
Ja juu: en ala edes kinata tästä aiheesta, sen verran kuluneita teikäläisten homma-foorumi-sitaatit ovat.
Kari saa ollakin niin rasisti kuin vain halusi ollakin, enkä yritä sitä mitenkään kieltää. Hän vain osasi ottaa esille nerokkaasti sen oleellisimman eli hölmöläisten täkin, mitä me suomalaiset nyt EU:ssa jatkamme.
Ei kun rasistien maailmankuva ei ole muuttunut 20 vuodessa miksikään.Aina samat keksaistut argumentit. Hohhoijakkaa...
turha yrittää faktoja väittää muuksi kun ne ovst.
Kari saa ollakin niin rasisti kuin vain halusi ollakin, enkä yritä sitä mitenkään kieltää. Hän vain osasi ottaa esille nerokkaasti sen oleellisimman eli hölmöläisten täkin, mitä me suomalaiset nyt EU:ssa jatkamme.
ihan täyttä paskaa.
Kari ei missään, ikinä väittänyt että tummat ihmiset olisivat valkoisia huonompia ihan geneettisistä syistä.
Hän kritisoi ainoastaan sitä että tänne tulee tumma porukkaa valheellisin perustein loisimaan meidän rahoillamme -samaahan me kaikki järkevät veronmaksajat tehdään!
vaikka olen koko ikäni ollut vihreiden äänestäjä. Kuva vain on niin hyvä ja oivaltava.
Tosin maahanmuuttoasioissa olen vihreiden kanssa eri linjoilla.