Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikään ei ole muuttunut 20 vuodessa, Kari Suomalaisen piirros

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen koko ikäni ollut vihreiden äänestäjä. Kuva vain on niin hyvä ja oivaltava.

Tosin maahanmuuttoasioissa olen vihreiden kanssa eri linjoilla.

Vierailija
22/29 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään maahanmuuttoaiheisia vitsejä ellei mun elämä pyörisi siinä skenessä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aika ironista tässäkin asiassa on se että Persuista yritetään tehdä tässäkin asiassa syntipukkia tai jonkun "homman" takana olevaa."

Ironista on että persut käyttää vuodesta toiseen kuvaa ja ei halua maksaa tekijänoikeusmaksuja...

Vierailija
24/29 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilapiirroksessa tekijän sukunimestä ;-)

Vierailija
26/29 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKÄ maahanmuuttokriitttisyydessä täyttää rasismin määreet?

Aina samat keksaistut argumentit. Hohhoijakkaa...

Taitaa olla aina samat argumentit teillä, jotka ette ole näkevinänne minkäänlaista ongelmaa tässä monikulttuurisessa yhteiskunnassa...

persujen valkopesussa muuksi muutu. Jo tuokin, että muka oltaisiin rajalla haalimassa rahatukun kanssa.... buahahaha, salli mun nauraa. Et tiedä yh-tään mitään EU:n ja Suomen pakolaispolitiikasta, se on ainakin tullut tässä todistetuksi.

Ja juu: en ala edes kinata tästä aiheesta, sen verran kuluneita teikäläisten homma-foorumi-sitaatit ovat.

Vierailija
27/29 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari saa ollakin niin rasisti kuin vain halusi ollakin, enkä yritä sitä mitenkään kieltää. Hän vain osasi ottaa esille nerokkaasti sen oleellisimman eli hölmöläisten täkin, mitä me suomalaiset nyt EU:ssa jatkamme.

Vierailija
28/29 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun rasistien maailmankuva ei ole muuttunut 20 vuodessa miksikään.Aina samat keksaistut argumentit. Hohhoijakkaa...

turha yrittää faktoja väittää muuksi kun ne ovst.

Vierailija
29/29 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari saa ollakin niin rasisti kuin vain halusi ollakin, enkä yritä sitä mitenkään kieltää. Hän vain osasi ottaa esille nerokkaasti sen oleellisimman eli hölmöläisten täkin, mitä me suomalaiset nyt EU:ssa jatkamme.

ihan täyttä paskaa.

Kari ei missään, ikinä väittänyt että tummat ihmiset olisivat valkoisia huonompia ihan geneettisistä syistä.

Hän kritisoi ainoastaan sitä että tänne tulee tumma porukkaa valheellisin perustein loisimaan meidän rahoillamme -samaahan me kaikki järkevät veronmaksajat tehdään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan