Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle Twitterin idea? Mikä se on?

Vierailija
24.11.2011 |

Miksi sitä pitäisi seurata? Kuinka sitä käytetään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
2/6 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen siellä erään julkkiksen fanipohjan joukossa, eli en ole omalla nimelläni. Seuraan ihmisiä jotka liittyvät tähän julkkikseen ja sekä muita samanhenkisiä. Ja seurattavieni keskustelut tulevat omalle timelinelleni josta voin lukea heidän keskinäiset viestit (tweetit) tai jos ovat lähettäneet minulle twiittejä. Twitterissä voi olla myös ihan omalla nimellään ja jos on kaveripiirissä suurin osa siellä, niin helppoa on keskustella "tiittaamalla" kamuille:) Vähän kuin tekstiviestejä netissä. Siellä voi myös lähettää yksityisviestejä jos ei halua seuraajien näkevän jotain asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereihini tai olla kiinnostunut jostakin henkilöstä tai jutusta siten, että teen sen julkisesti?

Mulla ei vain ole aikaa eikä kiinnostustakaan. Elän elämääni ja näen kavereitani livenä, en virtuaalisesti kotona.

Vierailija
4/6 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereihini tai olla kiinnostunut jostakin henkilöstä tai jutusta siten, että teen sen julkisesti?

Mulla ei vain ole aikaa eikä kiinnostustakaan. Elän elämääni ja näen kavereitani livenä, en virtuaalisesti kotona.

Vierailija
5/6 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähä niinq baari-illan jälkeen keijolle annat pesää. eli over-sharing on asia kun haluaa kuulua johonkin eikä kestä hetkeä ilman jotain viestien lukemista. sitte vaan oma roska sekaan

Vierailija
6/6 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedonvälitystä jne. Osa tweettaa omista tekemisistään, osa välittää muuta tietoa.

Miksi pitäisi seurata? Esimerkiksi jos olet kiinnostunut jonkin tietyn aihepiirin asioista ja tiedät, että tuorein tieto tulee nopeasti twitterin kautta. Tai jos haluat seurata tuttaviesi tekemistä.

Käyttää voit puhelimella, selaimella, erilaisilla tietokoneohjelmilla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme