Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö naisesta takaapäin että on raskaana?

Vierailija
03.12.2011 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kaikilla, mutta aika moni kävelee ankkatyylillä ainakin loppuaikana. Oma työkaverini kysyi multa, ennen kuin vatsa näkyi/olin kertonut, että olenko raskaana... Tunnustin, ja kysyin mistä tietää, sanoi että lantiostani? En ollut ylipainoinen eikä vatsa tosiaan näkynyt, ehkä paljaana vähän kasvanut, mutta peitin sen löysillä paidoilla, mutta lantion asento oli jotenkin muuttunut, sanoi että siitä hän sen aina näkee. Tiiä sitte.

Vierailija
2/7 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme raskautta, poikia kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisesta ja raskaudesta. Toisilla maha on niin selvästi vain edessä, että takaa ei välttämättä näy mitään. Toisilla maha leviää sivusuunnassa jolloin näkyy takaapäinkin. Tosin takaapäin ei välttämättä voi sanoa onko kyse raskaudesta vai lihomisesta.

Vierailija
4/7 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maha kasvoi suoraan eteenpäin, enkä juuri lihonut. Vaappumisesta sen kyllä olis huomannut takaapäinkin.

Vierailija
5/7 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis normaalivaatteissa. Just vertailtiin mahoja naapurin rouvan kans, se on kolme viikkoa "jäljessä", eli mun LA oli maanantaina ja sillä on kahden viikon päästä maanantaina. Ja sen maha on alkanu näkyä vähän vasta nyt. Mulla oli samanlainen maha joskus rv16-18... Eli se todellakin on yksilöllistä. Tässä raskaudessa mulla on tullu vähän yli 3kg painoa, eli osin siirtyny muualta mahaan.. ja maha ihan suoraan edessä, nyt ehkä näkee jo takaapäin, että on vauvamaha. Mutta ei mulla oo vaikuttanu isosti edes liikkumiseen.

Vierailija
6/7 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maha kasvoi suoraan eteenpäin, enkä juuri lihonut. Vaappumisesta sen kyllä olis huomannut takaapäinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä, mutta kyllä aika monilta menee alaselkä notkolle kun vatsa painaa eteenpäin. Siitä selästä näkee usein aika helposti, että joku on raskaana. Varsinkin näin talviaikaan, kun paksu takki on painunut selkää vasten eikä laskeudu normaalisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme