Mikä on pahinta mitä voi sattua jos mokaat töissäsi?
Kommentit (70)
kysymys. Varmaan se, että päätoimittaja haastettaisiin oikeuteen mun kirjoittamasta virheellisestä jutusta.. ja konserni joutuisi maksamaan helvetisti vahingonkorvauksia tai jotain..
T: toimittaja.
En tiedä kumpi olisi pahempi. Molemmat yhtä karmeita vaihtoehtoja.
joku alakoulun oppilas katoaisi/loukkaantuisi/kuolisi, jos olisi oikeen huono tuuri...
tai sitten istuisin oikeudessa, kun olisin vahingossa päästänyt suustani salaisia asioita tms...
tai...no, en halua avata enempää....ihmissuhdetyössä kun voi käysä ihan mitä vaan...vaikka kuinka yrittäisi parhaansa:/
ja kopsahtaessani lattialle muiden työskentely häiriintyisi.
vaikka olen VAAN osastonsihteeri.
asiakas vois kuolla jos oikein töpeksisin mutta pikku mokilla ruokailu viivästyy.
Ja sitä kautta todennäköisesti menettäisin lopulta työpaikkani.
Eli ei mitään miljoonavahinkoja tai hengenmenettämisiä. Itselleni vain haittaa tekisin.
Akateemisessa ammatissa olen.
asiakkaiden tileille ja tileiltä, ihan vaan oli vahinko ja toivottavasti joku on jo saanut korjattua asian. T.Ent.nordea virkailija
Oikeasti ei ole pankkivirkailijan virhe. IT-porukat siellä sössi. Suppose so.
Itselläni pahin moka olisi se, että pörssiyritys antaisi väärää tietoa, mutta ne on korjattavissa.
Toivottavasti ei kuitenkaan koskaan käytännössä. Olen töissä lääketehtaassa ja aika moneen kertaan aika moni ihminen tarkastaa onko kaikki tarkastettu ja jonko mennyt oikein. Ja monta tietokoneohjelmaa on myös hommassa mukana. Mutta ihmisiä sitä vaan ollaan ja kyllä on kerran jos toisenkin vasta ketjun kolmannella tai neljännellä tarkastajalla moka huomattu, ovat tosin olleet melko merkityksettömiä, tyyliin valmistuspäivä ja parasta ennen leimattu ristiin.
osa jopa kuolla.. olen bussikuski
kai siitä jonkin sortin trauman voi saada. Mut tää edellyttää pitkällä aikavälillä jatkuvaa mokaamista.
Eli siis mitään kovin kamalaa ei pääse mun työssä tapahtumaan.
Jos olet opettanut poikiani, niin lämpimät kiitokset. Ainakaan viime vuosina et ole töpännyt.
tai muu vastaava ruokamurkytys.ne vois ehkä olla pahimmat jutut. toisiks pahin vois olla se että av-mammat jää ilman kahvi maitoo =)
Se voisi tapahtua jos mokaisin pahasti. t:lähihoitaja
Mikä pahimmillaan voi johtaa kuolemaan. Olen siis kokki.
No, oikeasti kaikki mokani voi korjata ja kukaan ei menetä työpaikkaansa yksittäisten lukujen perusteella.
tai sitten joku asiakas kuolee. Karmeita vaihtoehtoja kumpainenkin.
Eli siis mitään kovin kamalaa ei pääse mun työssä tapahtumaan.