Mikä on pahinta mitä voi sattua jos mokaat töissäsi?
Kommentit (70)
ja tuotantokatkos sen takia ja taloudelliset tappiot.
Periaatteessa ihan mitä vaan jos tulkkaan väärin. Riippuu tilanteesta. Joku voisi siis kuolla tai tulla rahallisia vahinkoja.
erittäin suuri taloudellinen vahinko asiakkaalle, lisäksi työnantajalle ja/tai henkilökohtaiset rangaistusseuraamukset ja sellainen bad will, että sen korjaamiseen menee useita vuosia.
t. neuvolan terveydenhoitaja
ps. yleensä ei meidän töissä kuitenkaan ihan noin suuri riski ole, eli aika vaikea on mokata hengenvaarallisesti, koska olemme töissä periaatteessa terveiden ihmisten kanssa ja tehtävämme on seuloa poikkeavuudet AJOISSA, eli yleensä mokamme seuraus on vain se, että hoito mikä tarvitaan viivästyy, ei jää kokonaan antamatta, ja vakavat neuvolan huomattavat vaivat ovat harvinaisia. Sairaanhoitajana olen myös ollut ja se oli paljon stresaavampaa tässä mielessä.
väkivaltaisesti. Tuo joku olisi vaan minä itse tai työtoverini.
t. neuvolan terveydenhoitaja
ps. yleensä ei meidän töissä kuitenkaan ihan noin suuri riski ole, eli aika vaikea on mokata hengenvaarallisesti, koska olemme töissä periaatteessa terveiden ihmisten kanssa ja tehtävämme on seuloa poikkeavuudet AJOISSA, eli yleensä mokamme seuraus on vain se, että hoito mikä tarvitaan viivästyy, ei jää kokonaan antamatta, ja vakavat neuvolan huomattavat vaivat ovat harvinaisia. Sairaanhoitajana olen myös ollut ja se oli paljon stresaavampaa tässä mielessä.
kukaan kuolisi, mutta kun pyydän mokaani anteeksi, 80 000 ihmistä huomaa sen...
Jos mokaisin oikein pahasti, yleisö joko nauraisi, tai voisi jopa vaatia rahansa takaisin. Eli mun mokani ei vahingoittais ketään.
Periaatteessa ihan mitä vaan jos tulkkaan väärin. Riippuu tilanteesta. Joku voisi siis kuolla tai tulla rahallisia vahinkoja.
Pahimmassa tapauksessa joku saattaisi kuolla. Olen ollut esim. synnytyspäivystysringissä mukana.
Edellisessä työssä: joku voisi kuolla.
Tämän hetkisessä: joku voisi jäädä ilman glögiään...
Kaksi sellaista on jo sattunutkin! ;-)
asiakkaiden tileille ja tileiltä, ihan vaan oli vahinko ja toivottavasti joku on jo saanut korjattua asian. T.Ent.nordea virkailija
tärkeä kysymys! No, mä en tee sellaista hommaa, että olisin ihmishengistä vastuussa, onneksi! Mutta jos mokaan, niin moni asia voi tulla pääteltyä ihan pieleen tai tuloksia ei saada ollenkaan. Toiset ihmiset ovat vaivautuneet turhaan, jos kämmään, ja kalliita reagensseja kuluu tyhmistelyyni.
Onneksi ei tämän pahempaa.
talous ja palkkatietoja. Kamalinta olisi jos yksikin papereista joutuisi vääriin käsiin. Tai lähettäisin väärän raportin väärälle asiakkaalle.
Hoidan kyllä perusterveitä vammaisia, mutta lääkitykset ovat joillakin todella tarkkoja.
Joku voisi karata...
Luultavasti kuitenkin joku vaan joisi koko pannullisen kahvia ja tyhjentäisi koko sokerikipon sen kanssa jos olisi tarkkana. =)
Edellisessä työssä: joku voisi kuolla.
Tämän hetkisessä: joku voisi jäädä ilman glögiään...
saat paha jälkeä aikaan jos lämmität sen vedenkeittimessä tai kaadat ne kuumat glögit jonkun päälle.
Varmaan pahimmillaan joku muutaman kymmenen miljoonan euron vahinko asiakkaalle. Kukaan ei siis voi kuolla, eli ei oikeastaan kovin vakavaa;)