Olen ihan superonnellinen!
Minulla on ihana kihlattu, olen pian valmistumassa ja saamassa haluamani tutkinnon, olen terve, minulla on upeita ystäviä... Kaikki on niin hyvin, että voiko tämä totta ollakaan?!
Kommentit (7)
Mua ilahdutti mielettömästi kun kuulin sisareni saaneen miehensä kanssa kohtuullisen lottovoiton jolla voivat maksaa asuntolainansa pois!
Mäkin olen. Ihana mies, ihana lapsi, ihanat koirat, ihanat siskot ja vanhemmat sekä myös "appiperhe", mukava työ (en voi sanoa ihana =D mutta viihdyn), säännölliset tulot, kiva asunto (vuokralla, mutta ei lainaa), säästötilillä pikkuisen rahaa pahan päivän varalle, tällä hetkellä hyvä terveys ja seesteinen mieli.
Minäkin olen superonnellinen! Minull on ihana mies ja kaksi ihanaa lasta! Ja rakennetaan unelmakotia! :)
Mutta onnea ja kaikkea hyvää teille!
Mutta onnea ja kaikkea hyvää teille!
Vielä koittaa sunkin onnenpäivä. Itsekin olin ties kuinka kauan tositosi onneton ja ajattelin, että semmoista tulee olemaan koko loppuelämä. olisimpa siinä hetkessä nähnyt, että paljon parempaa on luvassa, kun vaan jaksaa odottaa :).
Kannattaa lukea Mitch Albonin "Tuesdays with Morrie", suom. Tiistaisin Morrien luona tms, auttaa optimismin luomiseen.
ap
Minäkin olen onnellinen, olen saanut ihanan miehen, vaikka nyt onkin ollut välillä tosi vaikeaa, minulla on ihana lapsi, vaikka onki välillä melko haastava, minä olen tasapainossa masennukseni kanssa, olen onnellinen vaikka minulla on syöpä ja stressiä josta en osaa päästä eroon. Vaikka taloutemme on tällä hetkellä vaakalaudalla kun mieheni joutuu lomautetuksi.
Olen onnellinen siskoita ja veljistä, äidistä ja isästä, ystävistä, mieheni vanhemmista ja sisaruksista, isovanhemmista joista vielä kolme elää.
Ja meillä on haaveissa rakentaa oma koti.
Noin minullakin joskus. Tästä hetkestä ei kannata puhua samana päivänäkään.