Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SYYSKUISET 2012

Kommentit (450)

Vierailija
101/450 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

20vilmiina07: Hyvältähän se kuulostaa että ovuloisit kuitenkin, gynen päättelyiden vastaisesti ja mahtavaa jos osaat vielä kaiken lisäksi itse laskeskella että koska :) Sitten vaan hyödyntämään sitä!

Ele: Hymynaaman maksaa muistaakseni apteekissa 35-40 euroa/paketti. Yhdessä paketissa on 7 tikkua. Netin kautta tilattaessa sain mielestäni 30 eurolla/paketti. Kalliita ovat, mutta itse tosiaan käytän ainakin niitä vain varmistaakseni liuskatestin tuloksen (mikä on kaikkea muuta kun selkeä kohdallani). Hymynaamoista kun ei tosiaan tarvitse arvuutella ja gynekin on niitä minulle suositellut. Hienoa että pystyt ottamaan tjot-asenteella! Itse huomaan että olo on jatkuvasti vähän surullinen tämän tilanteen johdosta. Tokihan sitä iloitsee elämän pienistä iloista, mutta koko ajan taustalla on suru tästä :)

Kaisla: Tervetuloa! Liekö kenties kiinnittymisyritysten johdosta kiertosi nyt alkanut heitellä? Tsemppiä, tiedän että yk5 tuntuu pitkältä ajalta, mutta kyllä se vielä tulee se plussa teillekin. Ei täällä läheskään kaikki tikuta :) Itse tikutan varmistaakseni ajoituksen, vaikka jtp-menetelmällä mennään muutenkin. Jos tuntuu siltä että tikuttaminen stressaisi ja ässäiltyä tulee tarpeeksi ilman on ehkä parempikin olla tikuttamatta.

Vacsuli75: Jotain hyötyä sairaslomastakin! Hienoa! :) Eiköhän se poitsu jossain vaiheessa sitten ole niin unessa että saatte kuitenkin ajan hyödynnettyä.

Kesätyttö82: Suuret pahoittelut! Varmasti on mieli maassa, vaikka ilmeisesti jaksat kuitenkin ihailtavan positiivinen olla!

Emmastiina: Ihana kuvasarja! Yleisesti ottaenhan sanotaan että testiviivan tulee olla tummempi kuin kontrolliviivan. Mutta, itse en kyllä ole tummempaa viivaa ikinä saanut… Joten en osaa kyllä yhtään auttaa tossa tulkinnassa. Tärkein lienee se että ässäilette ahkerasti :)

Neli: Kyllä ne simpat siellä sen pari päivää ihan kevyesti elelee, joten nyt sitten vaan piinailemaan!

Sannis: Oireita ainakin on! :) Valeraskaus/ ovis?

Niiskurouva: Oikeassa olet kyllä siinä, että jos vaan mahdollista, niin voisin pyytää lähetettä julkiselle puolelle. Katsotaan josko onnistuisi! Meillä tulee nyt se vuosi täyteen, joten jos laskettaisiin tosiaan siitä yrittämisen aloittamisesta, niin olisi sekin jo täynnä. No, katsotaan miten käy. Onnea oviksen bongaukseen!

Marjana: Hymynaamoilla varmistelen sitten kun vaikuttaisi viiva liuskalla vahvistuvan. Nyt itse asiassa tänä aamuna olin sitä mieltä että viiva olisi hieman vahvistunut, joten illalla varmaan varmistelen vielä hymynaamalla. Toivottavasti sieltä se plussa nyt tulisi. Olisi jotenkin niin sopivaa saada se plussa näin viikonlopuksi kun olisi sitten aikaa hyödyntää se kunnolla. Olen aivan samaa mieltä kun sinäkin, että vaikka piinaviikotkin ovat tuskaa, niin on se vaan niin ihanaa jos tietää että kaikkensa on tehnyt. Viime kierrosta se nimenomaan oli se paras asia, että sain sen plussan ja tiesin että hyvin on nyt hyödynnetty. Ja sitten voi jo rentoutua, ei tarvitse koko ajan olla mielessä se asia.

ON: Tänä aamuna tosiaan testi näytti mielestäni hieman vahvempaa viivaa, joten illalla toivottavasti on sitten selkeästi vahvempi. Sitten vaan varmistelemaan hymynaamalla ja hyödyntämään! Ainakin olettaisin itse että illalla voisi se plussa tulla. Limat on jo ja munasarjaakin on nippaillut jo useamman päivän ajan. Yritän pitää toivoa yllä, vaikka totta kai ymmärrän että jos ei asiat merkittävästi ole viime kierrosta muuttuneet, niin sillä ei oikeastaan ole mitään merkitystä hyödynnetäänkö ovis vai ei, ei siellä ole tarttumispintaa mihin kiinnittyä. Mutta, ehkä kroppani olisi nyt sitten taianomaisesti juuri tähän kiertoon palautunut ja siellä olisikin kunnon limakalvot.

Ensi viikolla minulla onkin vain 3 päivän työviikko, ihanaa. Sen jälkeen kaksi seuraavaakin viikkoa ovat vajaita työviikkoja. Luulisi ainakin ajan kuluvan nopeasti, jos ei muuta. Se onkin mielestäni vähän harmi tässä projektissa, että jatkuvasti toivoo ajan kuluvan nopeasti. Pitäisi yrittää muistaa että tämä on kuitenkin se oma elämä eikä näitä päiviä sitten myöhemmin saa takaisin vaan ne pitäisi elää nyt.

Joten, naiset, eläkäähän täysillä vaikka yritys onkin päällä! :)

Oikein hyvää viikonloppua kaikille!

Alexandra, kp15/28-32, yk6+km+yk4

Vierailija
102/450 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei nyt kovin jouluiselta vaikutakaan sään puolesta mutta koitetaan se joulumieli jostain saada! Itse ajattelin kuusen laittaa viikonlopun aikana niin on ainakin jotain jouluista talossa vaikka valoja sun muita koristeita on jo jonkinaikaa ollutkin:)

Emmastiina: Aaaaaargh! Näyttää kyllä vaikeilta tulkita nuo testit:D Mutta näyttää siellä plussa olevan! Pääsittekö hyödyntämään?

Niiskurouva: En sitten tiedä miten tuo todennäköisyys periaatteessa menee kun esikoista ennen käytettiin keskeytettyä yhdyntää "ehkäisynä" (toki vauva olisi saanut tulla jos olisi ollut tullakseen. Näin meni muistaakseni 1,5v! Mutta heti kun siemenet laskettiin sisään, tulin raskaaksi. Synnytyksen jälkeen tuli yhdet menkat ja taas olin raskaana (tosin kohdunulkoinen) ja siitä vihdoin toivuttuani rankkojen hoitojen jälkeen ei menkkoja ehtinyt tullakaan kun olin taas raskaana. Nyt viime vuoden lokakuussa oettu kuparikierukka pois ja maaliskuussa plussa (keskenmeno, ja tämän jälkeen pari kemiallistaraskautta. Eli ei ne aina mene tilastojen mukaan mutta jos mulla nyt sit onkin jäänyt juuri ne mahdolliset tärppikierrot hyödyntämättä miehen reissuhommien vuoksi :D Aikamoista salatiedettä tämä raskautuminen.

Marjana: Menkää vaan miehen kanssa kaksin saunaan että pääsette hyödyntelemään:) Toivon niin sulle sitä plussaa jo!

Alexandra: Hui, ompas tosiaan hintavia ne hymynaamat! Mutta varmasti ovat sitten myös luotettavampia kuin liuskatestit. Vauvakuume on mulla aivan mahdoton mutta tavallaan ehkä siksi kun on jo kaksi lasta, osaa ottaa sillä tjt-periaatteella. Ajattelen niin että kun ei kestävää raskautta tässä vuoden aikana ole saavutettu niin sillä stressaamisella ja päivien kyttäämisellä se ei meille tulekaan. En ole koskaan aiemminkaan kieroa miettinyt vaikke ehkäisyä ole ollutkaan joten kai sitten vaan olen stressannut nyt vanhempana enemmän. Kauhea sana muuten tuo vanha :D Vaikkei siis ikää vielä ihan kolmeakymppiä edes ole. Olet niin oikeassa tuossa että elämästä pitäisi nytkin nauttia täysillä! Muuten kuluu päivät ihan hukkaan. Ihmettelen vain mikseivät voi julkisella puolella sinua tutkia jos kerran tiedostavat että se olisi tarpeen. Tsemppiä sinulle hirmuisesti ja onnea oviksen hyödyntämiseen!

ON: Mä taidan aina olla näissä pinoissa loppukiertolainen :D Monella jo ovis ohitettu tai justiinsa tulossa. Mulla vasta edessä päin mutta nyt pitää nauttia siitä joulusta ja yhdessäolosta ja kaikesta kivasta ja mikä tärkeintä: Pitää unohta se stressi! Juu juu ja helppoa on:D Mutta edelleen siis en kiertopäiviä mieti ja tässähän alkaa aika pitkä loma miehelläkin joten on aikaa toisillemme enemmän kuin normaalisti:)

Ele

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/450 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa napaa.. päätä särkee ja kuvottaa.. kuvotus voi toki johtua päänsärystä..ja päänsärky niskajumista.. eipä mulla muuta, kiitos kun sain purkaa harmistumista! ;) mukavaa perjantaita kaikille!!

Vierailija
104/450 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille kaikille arvuuttelijoille...me kaikki olimme NIIN väärässä =)

Okei siis tänään digiin hymynaama ja kieltämättä myös liuskaan ekaa kertaa kontrollia vahvempi viiva eli this is THE day =) Olen kuin suoraan oppikirjasta kp14 ja pam.

Töihin,joten tulen illalla kommentoimaan teille muille lisää.

Vierailija
105/450 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan tää mahtaa toimia...Täällä ensikertalainen (palstailija) ilmoittautuu mukaan kuumeiluun. Olen 29 vuotias ja puolenvuoden ikäisen tyttösen äiti. Toista lasta lähdetään nyt yrittämään ja toivotaan pientä ikäeroa. Kierrosta ei oikeastaan tietoa kun nyt vasta ensimmäiset kuukautiset synnytyksen jälkeen,mutta toivottavasti olisi suht normaalin 28 -30 välillä,katsotaan. Se olisi sit joulun ja uuden vuoden välillä ahkerampaa jumppailuu.

Tuosta liukasteen käytöstä: tuli minulle ihan uutena tietona...mitenköhän sitä nyt pärjää ilman kun on ollut melko ehdoton synnytyksen jälkeen....

Meerkatti kp 4/28-30? Yk.1

Vierailija
106/450 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meerkatti: Joo liukaste voi olla siittiötä tappavaa, siksi vähän epäilenkin näitä mun omia oireita... Ihan ehdoton on ollut nimittäin meilläkin synnytyksen jälkeen, tosi heikosti sitä omalla "kosteudella" pärjää :<

Meitä ei montaa ole kellä alkaa testailun aika olla lähellä... plussia toivotaan kaikille!

Itselläni oireet lisääntyneet, en sitten tiedä mistä nämä johtuvat, kauheasti en ole netistä googlettanut mitään(ihan vähän vaan......) eli mulla on nyt pari päivää ollut:

- vatsa nippailuja+ tänään selkää koskenut

- palelua

- huonoa oloa etenkin autossa

- hurjat syömishimot

- närästys

- hikoilu (mitä ihmettä!?)kuumia aaltoja ns.

- yöllä/aamulla olin ihan nenä tukossa

- ja ehkä vähän oli jotain vuotanutkin

Nyt on kyllä niin jännää että huhhuh. Esikoisesta ei niin mitään oireita, ihan lopussa vaan närästi joten tämä mahdollinen vauveli taitaakin olla poika.. eikös ne sen terveyden vie? ;)

ostin tänään kaks clear blue- raskaustestiä, sellanen tuplapakkaus. Senhän voi jo 4pv ennen menkkoja testata. Voisin siis vaikka huomenna jo sen ekan tehdä.... voi sitä pettymystä sitten kun täti pamahtaakin ensi tiistaina!

Vierailija
107/450 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Kaisla :) nyt pidetään peukkuja että tää kierto olis Se oikea!

Sirru: mulla taas oli ehdottomasti se, että lasten ikäeroksi tulisi ainakin 4-5 vuotta koska nyt vasta koko perhe on saanut nukuttua kokonaisia öitä :) joko sinä kohta testailet, mä oon ihan jännityksessä täällä :D

Neli: jostain juuri luin että simpat voivat elää jopa 3-5 päivää, joten sulla (ja mullakin) jotain mahiksia siis :) kohta säki testaat, voikuinka ihanaa :)

Niisku: mulla kans potuttanu tänään enemmän tai vähemmän.. mulla ei yhtään huvittais mennä ees töihin, taas sinnekin pitää huomenna raahautua prkl!

Marjana: oot niin oikeessa tossa tätihommassa.. miten se voikin olla NIIN? Meette vaan nyt ukkokullan kanssa vähä saunoon niin sillä hyvä :D

Alexandra: toi on kanssa niin totta että yks elämä tässä vaan on elettävänä ja jos joka kk toivoo että se menis kauheeta vauhtia vaan että voi testata niin ei sekään ihan oikein mee.. pitääpä yrittää nyt skarpata :)

Ele: nauttikaa yhteisestä ajastanne ukon kanssa :)

Siis minne hukku puolet mun tekstistä?? VOi kele sanon minä. mä en jaksa enempää kyl kirjottaa uusiks, katotaan su paremmin :)

Vierailija
108/450 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ilta päättyy paremmin.. :) Päänsärky poissa, joten nyt ihan hyvät fiilikset taas.. Testit saapuivat postin mukana tänään ja nyt mietinkin koskas uskaltaisi testata.. jos nyt malttais ensi viikkoon!

Alexandra: Ajan kulumista kun ei pysty nopeuttamaan, niin yritä (hyvä tässä neuvoa,kun itse olen nytheti-tyyppiä pahimmillaan) keskittyä ihan muihin juttuihin niin jos se aika sitten kuluisi "kuin siivillä"..

Eleonora: me laitamme myös joulukuusen nyt viikonloppuna, jos saisi siitä vähän lisää joukumieltä, kun kelikin on mitä on.. Kuusen koristelu onkin meikäläisen mielipuuhaa :)

Emmastiina: toivottavasti nyt sitten tärppää, kun sen oviksenkin sait bongattua!! Peukkuja!

Tervetuloa Meerkatti ja liukkareista en tiedä, mut ite olen käyttänyt apteekista saatavaa ceridalia silloin tällöin, mutta enpä osaa sanoa vaikuttaako se siittiöihin.. Se on sellaista öljyä alapään hoitoon, kun laittaa ennen pupuilua niin on vähän liukkaampi meininki.. :)

Viikonloppuja!

sissi

Vierailija
109/450 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...oottepas te aktiivisia kirjoittelijoita, hyvä niin. Tuo kp-lista on muuten mahtava, hyvä siitä tarkistaa itsekin missä mennään, niin ei tarvi laskea, heh…

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista, ihanasti otatte kyllä vastaan!

2äiti84: meillähän onkin sit samanikäiset enskat. Kirjoittelitko itse silloin meidän pinoissa, vai miten muistat mut? Jos, niin millä nimimerkillä?

EMMASTIINA: joo, tosi kiva, että täällä on meitä vähän vanhempiakin täällä! Mahtava ovistestitulos siis tänä aamuna, tulikos se nyt hyödynnettyä?

ALEXANDRA: termistö tosiaan näyttää pysyneen osittain ainakin samana täällä, kuin muutama vuosi sitten. Voi harmi tuota sinun tilannettasi! Toivotaan, että saat avun yksityiseltä.

SANNISKAINEN: Tosiaankin piti taivutella miestä! Minullahan uusi vauvakuume puhkesi, kun esikoinen oli noin puolen vuoden ikäinen. Eli sen 3,5 vuotta olen enemmän ja vähemmän aktiivisesti kuumeillut. Olin jo varma, ettei tuo mies tuosta mieltään muuta, mutta onneksi kuitenkin näin päin. No, yritetään ottaa molemmat rauhallisesti (joo, joo, varmaan!), niin ei säikytetä noita miehiä enempää, vai mitä? Saitkin jo hyviä vinkkejä tuohon viini-kikkailuun jouluna. Itse olen samaa mieltä, että pokkana vaan lasi huulille ja sitten jossain vaiheessa vaivihkaa vaihto miehen tyhjään lasiin. Silloin kylläkin, kun plussasin esikoisesta, niin oli pakko melko varhaisessa vaiheessa paljastaa raskaus siskolleni ja hänen miehelleen, kun alkoivat tarjoilla meille ihania homejuustoja ja viiniä, joista TODELLAKAAN en olisi kieltäytynyt, jos en olisi ollut raskaana, hih… Ja kuskina olohan on hyvä tietty myös.

SIRRU: oi, olispa se sulla ollut sitä kiinnittymiskipua, ainakin melko hyvänkuuloiset oireet olleet! Vaikka kyllähän se oviskipuakin voi olla käsittääkseni…

SATU75: pidetään peukkuja talon kanssa tosiaan!

OVISTESTEISTÄ oli täällä paljonkin juttua. Itse testailin esikoisen plussakierrossa (yk 4) Mammaksin testeillä, ekaa kertaa ikinä moisia kokeilin ja testin tulos nukkua tuhisee tuolla sängyssään nyt. Joten mulla ainakin toimi. Ovuloin ainakin siinä kierrossa hieman myöhemmin (olisko ollut kp 18 tienoilla), kuin olin luullut. Nyt en ajatellut ainakaan tässä ekassa yk:ssa ottaa testejä kehiin. Saa nähdä, joko toisessa, jos ei tästä nyt tärppää.

ON: hirveä stressi ja kiire töissä vie melkoisen voimakkaasti mehut. Ja sitten vielä mieskin on sairaana, joten tosissaan toivon, että oletetun oviksen aikoihin (eli noin viikon kuluttua) olisi paukkuja meillä molemmilla laittaa vauvatilausta menemään. Jouluvalmistelutkin ovat jääneet tänä vuonna melko vähälle, mutta kai se joulu sieltä tulee vähemmälläkin hösäämisellä. Anopin patojen ääreen ollaan menossa tänä vuonna jouluaattona, mut täytyisi varmaan tiedustella kuitenkin, että josko häntä voisi avustaa tuomalla mukanaan jotain ruokaa.

Dajm kp 9/28-35, yk1

Vierailija
110/450 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua miten laiska olen kirjoittamaan tänne nyt. Viime ketjussa kirjoitin varmaan joka päivä. :D Nyt ei vaan jaksa eikä ehdi. Kp-listaa sentään päivitän joka päivä.

Joulu mielessä ja huomenna haetaan jo kuusi. Jee, jospa se joulufiilis sieltä tulisi. :)

-Mami kp 16/31 (ovista ei ole vielä ainakaan tuntunut, pupuiltu ollaan kuitenkin.)

Vierailija
111/450 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nojoo menin sitten aamulla heti testailemaan, vaikka menkkoihin on vielä ainakin 3-4 päivää! nega tuli, ei edes mitään haamuiluja :/ mut toisaalta en oikein luota vielä näin aikaseen tehtyyn, jospa keskiviikkona sitten uudestaan.

Tänään sukulaisille käymään niin saa vähän muuta ajateltavaa :))

Vierailija
112/450 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dajm: Juu tosiaan meillä on 03/07 syntynyt tyttö ja silloin kirjottelin nimimerkillä Jouhi. Tuon nimimerkin tunnukset oli aivan unohtuneet niin piti luoda uudet. Nyt siis kuumeilemme kolmosta, kakkonen syntyi 07/08.

ON: Minä en täällä ole nyt kommentoinut vaikka monta kertaa päivässä luen palstaa :) Tämän auringon alle ei kuulu mitään ihmeitä. Ovista odotellaan Joulun aikoihin tapahtuvaksi, joten mukava Joulu tulossa :D

Äiti kp 6/30

Vierailija
113/450 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensin Mami, vaikket nyt paljoa kirjoittele (vielä =) niin tuo listan päivitys on kunniamaininnan arvoinen työ -kiitos siitä!

Ele: Edelliseltä kuulta muistanette että rakastan kaikkia todennäköisyyksiä =) Jenkkisivustoilla kerrottiin miten 99% raskauksista menee poikki jo ihan solutasolla joten jos 1% hedelmöittyy ja joka viides kiinnittyy niin syntyykö tänne maailmaan yhtään lasta =)

Satu: Miten asunnon kanssa kävi? Itse oltiin samassa tilanteessa vuosi sitten ja nyt pidän peukkuja että unelmakämppä olisi teidän!

Ja pakko myös kommentoida tuota teidän esikoisen tekotapaa että mä luulin että meillä on romantiikka kaukana mutta sä vedit kyllä pohjat =) Nauran täällä vedet silmissä...

Kaislalle tervetuloa! Kierron heittely parilla päivällä on ihan normaalia.

Sirrulle tsemppiä testailuun! Mä sain niin hyvän opetuksen viime kuulta että lähes toivon ettei mitään oireita edes tulisi. Kaikki raskausoireet täsmäsi niin täydellisesti että otsassa varmaan luki "raskaana" mutta ei...Mulla on sellainen DPO-lista mihin olin laittanut kaikki oireet päivittäin ja nyt en halua edes lukea sitä -saatika kirjoittaa samanlaista. Mutta kuten sanottu samat oireet ne on on ne oikeita tai keksittyjä joten pidän peukkuja!!!

Dajm oi dajm (rakastan siis kys. suklaata) ovis tuli hyödynnettyä tänään vielä varmistukset ja se on siinä. Yritä nyt vetää henkeä ja rauhoittua työkiireiden lomassa.

Sirrulle ja kaikille muillekin tässä vielä linkki sivustoille missä voi katsoa millä todennäköisyydellä millä DPO:lla saa plussaa ja samalla katsoa toisten tekemiä testejä ja arvostella niitä =)

http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=13

Vierailija
114/450 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatka tuohon edelliseen kun tulee magaviesti..

Olen jälleen pohtinut uutta asiaa...Eli me jännääjät olemme pieni hiekan murunen siitä määrästä mitä Suomessa raskautuu naisia vuosittain. Luvut taitaa olla jo reippaasti yli 50 000. Kuinka moni tuleva äippä täällä kirjoittelee eri palstoilla? 50? 100? Emme siis ole kovin kattava otanta =) Silti kun olen lukenut kaikki maailman palstat "kuinka monella yrityskerralla raskauduit" niin niissä on selkeä yhtälö. Suurinosa on näitä 1-4 kerrasta, painottuu muuten 1-2 kerrasta ja sitten toinen osa on heitä jotka yrittää yli vuoden. Eli ladyt jotka edustavat kertoja 5-11 on häviävä vähemmistö tai eivät kirjoittele missään keskusteluissa.

Voiko tästä vetää jotain tulosta =) Jos seksiä on tarpeeksi oikeina päivinä ja molemmat osapuolet ovat terveitä niin tuo 25% sääntö pätee aika hauskasti. Raskaus alkaa 1-4 yrityskerralla. (mikä sekin on väärin laskettu koska todennäköisyys on sama joka kierrolla -ei niin että ekalla 25%, toisella 50%, kolmannella 75% jne) Ja sen jälkeen tulevat he joilla ajoitus on ehkä väärä tai esim.hedelmöittymisessä on ongelmia?? Tilastollisesti näin EI siis ole (enkä halua ketään huolestuttaa!!) mutta naiset jotka palstoille kirjoittelevat jakaantuvat näin.

Lisäksi täällä on hurja määrä väkeä jotka saavat raskautumiseen apua lääkkeistä, insseistä ja isceistä (vai mitä ne nyt ovatkaan =) ja silti tuosta yli 50 000 lapsesta avustetusti syntyneitä on noin 3000 muistaakseni. Eli 94% raskauksista alkaa ihan luomuna. Sitä täällä palstalla ei ehkä tajua koska tuntuu että se on enemmän sääntö kuin poikkeus nykypäivänä.

Eli yhteenvetona: Ei mitään, tässä viestissä ei ollut mitään järkeä kuten ei Saunalahden liittymissäkään ha ha ha. Halusin vain kirjoittaa asian mitä olen miettinyt.

115/450 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pahus! Kirjoitin pitkän viestin, joka ei sitten siirtynyt tänne!

Nyt en kyllä jaksa kirjoittaa uudelleen, mutta kerron omat kuulumiset. Tämä nainen ovuloi parasta aikaa!!! Ässäilty on eilen illalla ja tänään ihan muutama tunti ennen oviskipujen alkamista. Eli voipi ruveta asennoitumaan piinaviikkoihin. :)

Vierailija
116/450 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti poistettu

Vierailija
117/450 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Voi niitä piinaviikkoja, onnea ja tsemppiä sulle niihin! :)

Itselläni hieman kirkasta verta vuosi tänään, menkat pitäisi alkaa ti-ke. Eli eiköhän ne sieltä ole jo kovalla vauhdilla tulossa :

Vierailija
118/450 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Ja eilen ässäiltiin kans muutama tunti ennen oviskipuja. Heräsin yöllä oviskipuihin, mutta onneksi nukahdin uudestaan, ettei tarvinnut ottaa buranaa. Mietin kokoajan ettei saa ottaa, jos vaikuttaa jotenkin raskautumiseen.

Nyt sitten alkoi piinailu ja joulukin pitäisi malttaa viettää siinä välissä. :D

Tsemppiä kaikille ja Marjanalle isosti peukut pystyssä. :)

-Mami kp 17/31

Vierailija
119/450 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin hymynaama CB:n testiin! Ollut tosi tuskainen viikko,kun alamaha ollut kipeä ja turvoksissa viime viikonlopusta asti. Luulinkin, että ovis olisi jo ti tai ke, mutta tänään vasta positiivinen tulos. Näköjään kroppa vähän sekaisin. Täältäkin olen pysynyt poissa sen takia, etten stressaisi liikaa.

Ässäilty ollaan ma asti joka toinen päivä ja tänään olikin jo puhti poissa molemmilta ja vaadittiinkin pari yrityskertaa, että talletukset saatiin. Toivottavasti yritys palkitaan.

Piinaviikot siis alkakoon. Lähdetäänkin koko perheen voimin reissuun ensi pe ja tullaan takaisin uudeksi vuodeksi. Päätin etten ota yhtään raskaustestiä reissulle mukaan, ettei tule siellä sitten negoja testailtua.

Anteeksi pelkkä omanapainen teksti. Peukut on pystyssä kaikille bd bd bd bd !!!

Lilian kp 19

Vierailija
120/450 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mami: Ihanaa sielläkin ovis, täällä taitaa monella olla ässäilyjen hetki! :)

Lilian: Hulluhan sä oot, mä en mitenkään vois olla reissussa ilman testiä... :D voi toki olla että marssit siellä ekaan apteekkin sitä ostamaan... ;)

Taas pakko kertoa itsestäni vähän, kun olen ymmälläni:

Vatsa on ollut kipeä tässä jo viikon ajan, eilen tullut pahemmaksi ehkä. Ässäiltiin kyllä 6pv sitten myös(ei ehkä ollut enää niitä hedelmällisimpiä päiviä..) joten ehkä voi olla nyt sitä kiinnittymistä. Tänään tosiaan paperiin jäi kirkasta verta hieman, ja sellaista rusehtavaa oli tullut siteeseen, onkohan nää nyt tosiaan niitä alkavia menkkoja vai kenties jotain muuta? Veri on ehkä limakalvoista peräisin? Alapää on ainakin kipeä :D Kaikkihan tietenkin selviää parin päivän sisällä, ellei sitten ole valemenkat.. vaikeaa tämä tulkinta! Ja miten sitä voikin muka oireilla kovasti, ja sitten kaikki olisikin huijausta :(