Isä joka hoitaa kaiken
Alan olla totaalisen puhki. Syynä seuraavaa : Vaimoni ei tee yhtään mitään perheemme eteen. Esimerkkejä: Minä hoidan perheemme kaikki laskut, mikäli en sitä tee, ne jäävät maksamatta. Meillä on 2 alle kouluikäistä lasta joiden harrastuksiin viemiset, vaateostokset, syntymäpäivät ym minä hoidan ja junailen. Nyt kun on tulossa joulu, minä hommaan lasten lahjat, vaimoni ei osallistu ollenkaan. Häntä kiinnostaa ainoastaan ruuat, joita omalle suvulleen jouluna meillä tarjoaa. Kun yritän puhua asiasta ja osallistumisesta, hän haukkuu minua hulluksi. Ainoa mistä hän on oman sukunsa lisäksi kiinnostunut, on huonekalujen loputon siirtely. Hän ei kysele mielipidettäni vaan esim olojuoneen kalusteet vaihtavat paikkaa viikon välein. Muutenkaan hän ei mielipidettäni kysele missään asiassa, jyrää vaan. Mitä tehdä, alkaa olla henkisesti ihan piipussa.
Kommentit (52)
Hei, minä hoidan taas meillä...haluatko alkaa kirjoitella minun kanssa, olen kaunis ja kiltti nainen jolla on yksi lapsi ja mies. Olen halunnut miehestäni eroon jo kauan muttei anna eroa. Kirjoita tänne ni annan s.postiosoitteni jos haluat kirjoitella kanssani.
Tai sit sun todellisuus on jossain 80-luvun Suomessa, ja kandee hakeutua hoitoon...
Hienoa, että mieskin avautuu täällä. En voi muuta sanoa kuin voimia ja tsemppiä. Yritä vielä keskustella tai menkää asiantuntijan luokse puhumaan parisuhteestanne. Meitä auttoi jo yksi kerta. Olin itse se, joka hoiti ennen kaiken. Nyt olen saanut mieheni osallistumaan. Kehun ja kiitän aina, kun osallistuu ja olen itse jaksanut paremmin.
Voisin oikeestaan vaihtaa miestä... mulla on lapset 3v. ja 1v. Olen vielä hoitovapaalla, mutta hoidan lapsia ihan oikeasti :)
[/quote]
Laitetaan harkintaan :)
Tämä tarina päättyy onnellisesti, jos iskä saa oikean äidin lapsilleen !!
Toivottavasti vaimosi ymmärtää. minkälainen aarre olet ja alkaa osallistumaan perheen asioihin !
Noniin, lahjat on ostettu, kuusi ja ruoat joulua varten hankittu, talo siivottu jne, että pääsee vaimon sukulaiset meille jouluviettoon. Olenkohan taas ainoa, joka jää ilman lahjaa ?
Teinpä niin, että varasin matkan lapsille ja minulle lämpimään.
Pärjään mainiosti heidän kanssa yksinkin ja vaimo voi sillä aikaa miettiä asioita. Ja saan itse myös levätä ja nauttia lasten kanssa.
vaimosi töissä? Oletteko molemmat töissä?
Tää on valitettavaa että toisen pitää hoitaa kaikki, voisitko joskus jättää asioita tekemättä niin pitkäksi ajaksi että toinen tajuaa että sinä hoidat kaiken?
Pöh, näin päin tää on kyllä yleensä just naisilla, eli naiset hoitaa kaiken ja miehet sit mitä haluaa.
Jaksamista silti!
Ei sinun tarvitse toimia aikuisen naisen piikana, äitinä ja isänä ja lapsillesi äitinä ja isänä. Tiedän ihan samanlaisen tapauksen ja sääliksi kävi miestä. Törkeää hyväksikäyttöä sanon suoraan ja naisella ei ihan kaikki kohillaan. Kannattaa jättää moinen lahna, ansaitset parempaa. Pillua saat muualtakin, joten mikä on tuollaisen parisuhteen lisäarvo?
On töissä juu. Taloudessamme on 1 auto ja se on tottakai työmatkoihin vaimon käytössä. Minå kuljen julkisilla ja haen lapset päoväkodista. Vaimoni ei voi kuvitellakaan menevänsä julkisilla.. Mutta kohta lomalle !!
Mistä tuollaisia miehiä yleensä löytyy, joita kiinnostaa käydä vauvapalstalla? Ja jotka suostuisivat tekemään kaiken?
En ikinä vois kuvitella että mies heittäisi syrjään kalastus-, ttietokone- ja autolehtensä ja toimintaleffansa ja alkais palstailla mammojen kanssa. Onneksi.
Tai että suostuisi tekemään kaikki kotityöt. Tekee kyllä noin puolet, mutta ei enempää.
miksi et eroa? miksi olet antanut vaimosi vahingoittaa (?) lapsianne? Miksi teit toisen lapsen?
Ei tod ole provo vaan ihan totista totta !!!!
Niin, oli ihan spontaania, että valitsin valituksilleni tämän paikan. Kai sitä toivoo, että ihminen jota rakastaa, muuttuu. Ja en tiennyt ennen lasten hankkimista, että hän ei sitten perhe-elämästä välitä. Mutta olipas joo oikeastaan typerää tämmösistä asioista edes avautua.
Voitaisi vaihtaa ajatuksia kyllä.... :)