Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon ihmiset oikeen laittaa pesuainetta pyykkiinsä?!

Vierailija
01.12.2011 |

Olen tässä viime aikoina ostanut paljon lastenvaatteita fb-kirpputoreilta ja olen huomannut että ne vaatteet haisee aivan kammottavalle pesuaineelle! Eikä kyse ole vain parista osoitteesta vaan yli kymmenestä! Pari vaatetta on tullut neutraalina, muut "löyhkäten". Nytkin oli pakko laittaa pojan 2.haalari pihalle tuulettumaan, kun se hajusti koko kämpän. Minulla ei ole mitään hajusteallergiaa tms mutta ihan oikeastiko monien mielestä tuo pesuainehaju on normaalia? Miksi vaatteet täytyy hajustaa pesuaineella?

Ja loppuksi voin todeta että onhan se kivempi että vaatteet haisee pesuaineelle eikä tupakalle, mutta häiritsevää tuokin on!

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kun käyttää ja on aina käyttänyt hajustamatonta pesuainetta...

Vierailija
2/56 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan se toki olla huuhteluainettakin. Ihan saman oon huomannut. Jopa niin, että kun naapurin äiti pyykkää niin koko piha käryää hänen lempparihuuhteluaineelleen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se haju tulee huuhteluaineesta.

Ja on tosiaan ihan karsea löyhkä, en voi sietää sitä. Vaatteiden pitäisi tuoksua puhtaalle eli ei juuri millekään.

Vierailija
4/56 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se taitaa olla huuhteluaine joka haisee. On kyllä aika järkyttävää, se haju ei meinaa lähteä millään ja sit kun pesee näitä vaatteita niin se haju tarttuu koko koneelliseen.

Vierailija
5/56 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä käytä hajustettuja pesuaineita. Mutta monet tutut käyttää ja heidän mielestään ne tuoksuvat hyvälle ja ihanan raikkaalle. mielipide-eroja...

toinen juttu on sitten se, kuinka paljon sitä pesuainetta annostelee. suomessahan on usein pehmeä vesi niin sitä pesuainetta ei todellakaan tarvitse kovin paljoa laittaa kun jo tulee puhdasta.

Vierailija
6/56 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mun vaatteet löyhkää nyt päällä. Haisee ihan somalilta.

Tasan viimeinen kerta kun ko myrkkyjä käytän.

Vierailija
7/56 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä esim. kirppareilla kierrellessä ei pysty menemään joihinkin loosseihin liian voimakkaan pesuaine/huuhteluaine-hajun takia. Ja vaate tarvii pestä pari kertaa ja tuulettaa että saa hajun pois jos erehtyy ostamaan sellaisesta loossista vaatteita...

Vierailija
8/56 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuostahan on liikkunut juttua jo jonkin aikaa. Netin huutokaupoissa on aika paljon hämärää porukkaa, jotka tahallaan masturboivat ja laukeavat vaatteisiinsa, ja sitten pistävät nämä vaatteet myyntiin. Erityisesti pienten lasten vaatteet kuuluvat olevan pedofiilien suosiossa. Niitä sairaita kun kiihottaa ajatus että joku mamma pistää sen spermaamat potkuhousut viattoman lapsen jalkaan. Peittävät kuitenkin jälkensä noilla voimakkaan hajuisilla pesuaineilla, ettei viaton perhe ala epäilemään. Ihan hirveää toimintaa, ja tästä syystä itse en ikinä voisi ostaa lapsilleni käytettyjä vaatteita keltään tuntemattomalta.

Vierailija
9/56 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kuulin päiväkodin valvojalta samasta kamalasta jutusta, en ole kertaakaan enää ostanut käytettyjä vaatteita sen jälkeen ja heitin vanhatkin roskiin! HYI!

Vierailija
10/56 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuostahan on liikkunut juttua jo jonkin aikaa. Netin huutokaupoissa on aika paljon hämärää porukkaa, jotka tahallaan masturboivat ja laukeavat vaatteisiinsa, ja sitten pistävät nämä vaatteet myyntiin. Erityisesti pienten lasten vaatteet kuuluvat olevan pedofiilien suosiossa. Niitä sairaita kun kiihottaa ajatus että joku mamma pistää sen spermaamat potkuhousut viattoman lapsen jalkaan. Peittävät kuitenkin jälkensä noilla voimakkaan hajuisilla pesuaineilla, ettei viaton perhe ala epäilemään. Ihan hirveää toimintaa, ja tästä syystä itse en ikinä voisi ostaa lapsilleni käytettyjä vaatteita keltään tuntemattomalta.

Sen minkä käytettyjä vaatteita ostan niin taatusti pesen ennen käyttöä, ihan niinkuin muutkin lastenvaatteet, siis uudetkin.

Vierailija
11/56 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta? Kuulostaa liian sairaalta...mutta katson kyllä tästä lähin tarkaan että keltä vaatteet ostan!

Vierailija
12/56 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaakin olla se hajusteyliherkkä wt:ksi kutsuja..:D

On varmaan rankkaa kun on niin herkkä nenä, ettei kestä normaalielämää. Miksi vaatteet pitää hajustaa? Koska huuhteluaineet tuoksuvat hyville ja ihminen, joka väittää että näin ei ole, tuoksuu luultavasti minusta ällöpahalle.

KÄYTTÄKÄÄ HUUHTELUAINETTA, MIELUITEN COMFORTTIA, JOKA ON VOIMAKAS AINE!!!!

Vierailija
13/56 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeltäni huolin, koska ne vaatteet ei haise millekään kamalalle aineelle. Mutta muiden kohdalla tulee mieleen sekin, että mitä niillä ylivoimakkailla tuoksuilla yritetään peittää.

Kurja juttu oli, kun äitini antoi minulle hiljattain virkatun tilkkupeiton, jonka oli sitten innoissaan pessyt jollain tuollaisella "eldoradolla". Se oli hajuinensa täysin käyttökelvoton, joten yritin pestä sen hajun pois. Eihän se pesemällä lähde. Tuuletin ja pesin uudelleen, haisi vieläkin. Pesin kolmannen kerran, jolloin peitto alkoi jo huovuttumaan. Todella kurjaa, että peitto alkoi jo mennä pilalle vain siksi, että äiti oli tyhmyyksissään mennyt tunkemaan siihen jotain paskaa ainetta.

Vierailija
14/56 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ostanut noita vaatteita vain kotinurkilta eli olen hakenut vaatteet ihmisten kotoa (toisilta äideiltä) joten tuo pedo-tarina ei oikein taida tulla kyseeseen...ap

Vierailija
15/56 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä esim. kirppareilla kierrellessä ei pysty menemään joihinkin loosseihin liian voimakkaan pesuaine/huuhteluaine-hajun takia. Ja vaate tarvii pestä pari kertaa ja tuulettaa että saa hajun pois jos erehtyy ostamaan sellaisesta loossista vaatteita...

Parempi, että jätät koko kirpparireissun sitten väliin. :) Taidat olla muutenkin aika vaikea ihminen..? Entäpä kebab-paikat ja grillit, kierrätkö? Entä roskikset? Tuoksuvatko ne hyville, luonnollisille? Kemikaaliosastot, ihmiset kassajonossa, joilla tuoksua? Kaveri kylässä, jolla on hajuvettä, heitätkö ulos?

Toivottavasti vakavaan sairauteesi on jokin hoitomuoto, epäilemättä mentaalinen hoitomuoto.

Vierailija
16/56 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaakin olla se hajusteyliherkkä wt:ksi kutsuja..:D

ja ihan itsekin joskus käytän huuhteluainetta ja saa pesuaineessakin olla KEVYT tuoksu! ap

Vierailija
17/56 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeltäni huolin, koska ne vaatteet ei haise millekään kamalalle aineelle. Mutta muiden kohdalla tulee mieleen sekin, että mitä niillä ylivoimakkailla tuoksuilla yritetään peittää. Kurja juttu oli, kun äitini antoi minulle hiljattain virkatun tilkkupeiton, jonka oli sitten innoissaan pessyt jollain tuollaisella "eldoradolla". Se oli hajuinensa täysin käyttökelvoton, joten yritin pestä sen hajun pois. Eihän se pesemällä lähde. Tuuletin ja pesin uudelleen, haisi vieläkin. Pesin kolmannen kerran, jolloin peitto alkoi jo huovuttumaan. Todella kurjaa, että peitto alkoi jo mennä pilalle vain siksi, että äiti oli tyhmyyksissään mennyt tunkemaan siihen jotain paskaa ainetta.

Halpispesuaineet eivät tuoksu. Voimakkaasta tuoksusta saa joutua maksamaan. Oikeasti mua ällöttää yhden kaverin asunto, joka ei käytä hajusteita missään. Hän kuvittelee, että heillä tuoksuu raikkaalle, mutta oikeasti lapset haisevat pikkulapsihielle ja ilma on tunkkainen.

Kotona meillä on aina raikas pyykintuoksu ja se on ihana. Käyttäähän kiinteistö-kaisakin puhtaan pyykin tuoksuista hajustetta asunnoissa, joissa on näyttö. Eli kyllä te hajuttomat allergia-mammat olette vain vähemmistönä.

Vierailija
18/56 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monessa on sellainen oikein pistävä haju eikä se lähde edes parissa pesussa pois.

Yksi kaveriperhe joiden lasta kuskaan paljon käyttää jotain todella tymäkkää pesu/huuteluainetta ja koko auto haisee sen lapsen jäljiltä "kukkaistuoksulle" joka ei todellakaan ole mikään kauhean miellyttävä vaan lähinnä pistävä ja keinotekoinen.

Ja ei, itsekään en käytä hajusteettomia pesu- tai huuhteluaineita, mutta valitsen aina hyvin miedosti ja neutraalisti hajustettuja ja käytän niitä oikein annosteltuna.

Vierailija
19/56 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpispesuaineet eivät tuoksu. Voimakkaasta tuoksusta saa joutua maksamaan. Oikeasti mua ällöttää yhden kaverin asunto, joka ei käytä hajusteita missään. Hän kuvittelee, että heillä tuoksuu raikkaalle, mutta oikeasti lapset haisevat pikkulapsihielle ja ilma on tunkkainen.

Kotona meillä on aina raikas pyykintuoksu ja se on ihana. Käyttäähän kiinteistö-kaisakin puhtaan pyykin tuoksuista hajustetta asunnoissa, joissa on näyttö. Eli kyllä te hajuttomat allergia-mammat olette vain vähemmistönä.

Vierailija
20/56 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin siitä tuoksusta tosi paljon ja tykkään, kun vaate tuoksuu. Minulle on onneksi ihan sama, jos joku herkkä ja ihottumasta punainen allergia-mamma ei tykkää. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi