Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

on se kyllä kumma kun ne ei pk.ssa pääse ip.llä ulos

Vierailija
30.11.2011 |

ja AINA sama lastentarhanope vuorossa kun lapset kökkii sisällä vielä puoli viisi niinkuin tänäänkin! kiva sitten siinä kiireessä alkaa siivoilemaan sisäleikkejä pois ja kauheella kiireellä juosta bussille.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siinä valitat. He tekevät työnsä kuten parhaaksi näkevät, ja jos ei se sulle kelpaa, niin mitäpä jos hoitaisit lapsesi ihan itse.

automaatista =puppugeneraattorista ?

Vierailija
2/13 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset sisällä. Esim. jos sataa vettä ja kukaan lapsista ei ole kurisvaatteilla tullut pk.hon. Ja se että siellä on aina sama hoitaja paikalla ei kerro mitään siitä et kuka sisälle jäämisestä on päättänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus voi myös olla niin, että lasten leikkejä ei halua keskeyttää ja saavat leikkiä rauhassa päivä kuitenki muuten on yleensä todella hektinen. Todella usien on niin, että lapset ehtivät leikin aloittaa ja pääsevät vauhtiin niin jo taas pitää lpettaa ja mennä pukemaan tai jotain muuta. Tai sitten voi myös olla niin,että joku lapsista on vaikka kuuteen asti hoidossa eikä silloin viitsi mennä ulos vielä neljältä jos on kylmä muuten ulkoilusta tulee pitkä tälle yhdelle.

Syitä voi olla monia...

Vierailija
4/13 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus voi myös olla niin, että lasten leikkejä ei halua keskeyttää ja saavat leikkiä rauhassa päivä kuitenki muuten on yleensä todella hektinen. Todella usien on niin, että lapset ehtivät leikin aloittaa ja pääsevät vauhtiin niin jo taas pitää lpettaa ja mennä pukemaan tai jotain muuta. Tai sitten voi myös olla niin,että joku lapsista on vaikka kuuteen asti hoidossa eikä silloin viitsi mennä ulos vielä neljältä jos on kylmä muuten ulkoilusta tulee pitkä tälle yhdelle.

Syitä voi olla monia...

mutta varsin todennäköistä on myös se, että lto on vaan vähän laiskempi tapaus, eikä sen vuoksi vaivaudu ulkoilemaan lasten kanssa.

Vierailija
5/13 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

mutta varsin todennäköistä on myös se, että lto on vaan vähän laiskempi tapaus, eikä sen vuoksi vaivaudu ulkoilemaan lasten kanssa.

[/quote]

On paljon rasittavampaa olla lasten kanssa iltapäivällä sisällä kuin ulkona. Lapset hyppii seinille ja riehuvat, ellet koko ajan keksi jotain ohjelmaa sisällä. Riippuu tietysti vähän ryhmästäkin, millaisia lapsia on, mutta yleensä joukkoon mahtuu niitä vilkkaita tapauksia, jotka iltapäivällä väsyneinä keksivät sisällä kaikki kompeet... =)

T:lto

Vierailija
6/13 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauh. kiir. ai. va.pals.lla

Vierailija
7/13 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempi,laiskuutta taitaa olla. Kelit on ihan ok,toki pimeää ja märkäähän tuolla on.Muut pk.n ryhmät kyllä ovat pihalla ja tosiaan sama lto aina vuorossa.Meillä saatetaan ulkoilla vielä illemmalla,mutta mua eniten rassaa toi,että sitten siivotaan niitä leikkejä siellä sisätiloissa eikä päästä lähtemään kotiin.

ap

Vierailija
8/13 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varma että ne eivät olleet olleet jo ulkona? Esim. välipalan jälkeen jos menee ulos niin ehtii hyvin olla vaikka reilun tunnin, sitten ovat menneet takaisin sisälle. Tai mitä sitten jos ovatkin iltapäivät sisällä? Mukava se on rauhassa lasten leikkiä-

Vierailija
9/13 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole ulkoilleet välipalan jälkeen,tiedän ja näen sen ihan vaatteiden kunnosta ja kyllä mun lapsi (kohta 6v) osaa kertoa. Siellä ei kyllä ole mitkään kovin rauhalliset leikit menossa

Vierailija
10/13 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin avautunut tänne ja jutellut muiden vanhempien kanssa? Oletteko vaatineet selvitystä ja pyytäneet, että normaalin käytännön mukaan on ulkoiltava, ellei ole selkeää syytä? Syynä voi olla jopa se, että paikalla on liikaa lapsia ja siksi hoitaja ei saa lähteä ulos heidän kanssaan.

Vierailija
11/13 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsytti edellisessä pk:ssa, kun eivät ulkoilleet tarpeeksi. KIva sitten itse jäädä heti pihalle lapsen kanssa, kun kotiin pääsee. Vaikka ruokaakin pitäisi tehdä jne. Lapsi kun haluaa olla ulkona, jos ei pk:ssa ole päässyt ulos. Ja ymmärrän lapsen halun ulkoilla tuossa vaiheessa paremmin kuin hyvin. Onneksi nykyisessä pk:ssa ulkoillaan tarpeeksi :)

Vierailija
12/13 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siinä valitat. He tekevät työnsä kuten parhaaksi näkevät, ja jos ei se sulle kelpaa, niin mitäpä jos hoitaisit lapsesi ihan itse.

Vierailija
13/13 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse pph ja kyllä ulkoillaan myös ip jos ei ole mitään megapakkasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme