Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, REHELLINEN vastaus tähän: Oletko käynyt huorissa?

Vierailija
23.02.2007 |

Jos olet, niin missä? Oliko sen arvoista? Kaduttaako? Olitko vapaa vai varattu? Menitkö uudestaan?

Kommentit (159)

Vierailija
41/159 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, moneen kertaan sekä Suomessa että ulkomailla. Pääsääntöisesti olen ollut tyytyväinen saamaani palveluun. Varattu mies olen.

Vaimon pihtaaminen on julmaa henkistä väkivaltaa, joka on johtanut maksullisten palveluiden käyttöön.

Vierailija
42/159 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, moneen kertaan sekä Suomessa että ulkomailla. Pääsääntöisesti olen ollut tyytyväinen saamaani palveluun. Varattu mies olen.

Vaimon pihtaaminen on julmaa henkistä väkivaltaa, joka on johtanut maksullisten palveluiden käyttöön.

Ai, pihtaako tahallaan, vaikka olisi paljon hyvää seksiä tarjolla? Enpä usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/159 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa taudit niin paljon että en uskaltaisi. Ehkä jos tyttö olis joku perus opiskelija joka tekee sitä vaan pienessä piirissä. 

Vierailija
44/159 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vielä tarvinnut seksistä maksaa. Kotona on kiihkeä vaimo ja työmatkoilla löytyy aina halukkaita rouvia hotellin baarista. 

Vierailija
45/159 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, yhdessä bi-vaimon kanssa myös.

Vierailija
46/159 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin miellän koko huorissakäynnin sellaisten palveluksi, jotka eivät pysty saamaan itselleen normaalia suhdetta ja sen myötä seksiä. Sinällään en mitenkään ole tuomitsemassa heitä, säälin lähinnä. 

M31

Ummehtunutta ajattelua.

Vierailija
47/159 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieraissa olen käynyt niin monia kertoja etten edes muista, mutta maksullisiin ei ole tarvinnut sortua.

Mua kiinnostaa vain top 0,01%  naisista. Sanomattakin selvää, etteivät harrasta seksiä top 1% 60+ v miehen kanssa kuin rahasta. Mitkään suhdesäädöt ei todellakaan kiinnosta. Kotona saan seksiä riittävästi, mutta joskus haluan lisäkiksejä. Siinähän toinen myy kehoaan ja aikaansa ja toinen masturboi sillä. Aika paljon pahenpiakin asioita sattuu.

Vierailija
48/159 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole tahallisuudesta. Vaimoa vaan kiinnostaa puhelin, some ja urheilu. Lapset on tehty, joten seksiä ei tarvita. Aina ne kaksi kertaa vuodessa, kun seksiä on, rouva ihmettelee, miksi ei ole useammin.

-eri

Vierailija
49/159 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole tahallisuudesta. Vaimoa vaan kiinnostaa puhelin, some ja urheilu. Lapset on tehty, joten seksiä ei tarvita. Aina ne kaksi kertaa vuodessa, kun seksiä on, rouva ihmettelee, miksi ei ole useammin.

-eri

No jospa työstäisitte sitä asiaa keskenänne, lupaisitte lisätä kertoja tms?

Vierailija
50/159 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

On sitä työstetty ja lupailtu, mutta kyllä aina joku tekosyy löytyy, miksi juuri silloin ei jaksa/huvita.

Vierailija
51/159 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Miksi kertoja pitäisi lisätä, jos toista ei kiinnosta?

Lisään omia kertojani vain.

Vierailija
52/159 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti, sekä Suomessa, että ulkomailla. En kadu, olen maksanut reilusti ja käyttäytynyt herrasmiesmaisesti. Suurin syy käymisiini on se, että en ole mikään komistus ja ulkonäöllisesti miellyttävien naisten saanti on vaikeaa, mutta onneksi on reilusti rahaa ja ongelma on sillä korjaantunut. Huorissa on paljon erilaisia persoonia, jotkut mukavia ja jotkut vastenmielisiä, yleensä venäläiset. Jatkan niin kauan kuin mieli tekee.

Vierailija
53/159 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Miksi kertoja pitäisi lisätä, jos toista ei kiinnosta?<

Se rouvahan ihmetteli teidän seksin vähyyttä??

Vierailija
54/159 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen monesti, sekä Suomessa, että ulkomailla. En kadu, olen maksanut reilusti ja käyttäytynyt herrasmiesmaisesti. Suurin syy käymisiini on se, että en ole mikään komistus ja ulkonäöllisesti miellyttävien naisten saanti on vaikeaa, mutta onneksi on reilusti rahaa ja ongelma on sillä korjaantunut. Huorissa on paljon erilaisia persoonia, jotkut mukavia ja jotkut vastenmielisiä, yleensä venäläiset. Jatkan niin kauan kuin mieli tekee.

Henkinen rumuus on paljon pahempaa kuin fyysinen.

Vierailija
55/159 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

thai hieronnassa olen käynyt runkkauttamassa itseäni muutaman kerran 

Vierailija
56/159 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä.

- Kanariansaarilla (varattuna, oli sen arvoista, 300€/h)

- Berliinissä (sinkkuna, oli sen arvoista, sisäänpääsymaksu + 60€/h)

- Amsterdamissa (sinkkuna, ei ollut sen arvoista, 200€/h)

- Helsingissä (sinkkuna, oli sen arvoista, 200€/h)

- Tallinnassa (varattuna, ei ollut sen arvoista, 300€/h)

Mikään näistä kerroista ei varsinaisesti kaduta. Myös nuo "ei sen arvoista" kokemukset olivat hyvää elämänkokemusta.

Nykyään en kävisi, koska olen suhteessa kivan ja viehättävän naisen kanssa jolla on hyvin estoton kehollinen seksuaalienergia. Olen myös muuttunut itse matkan varrella. Seksi on parhaimmillaan parisuhteessa, mutta maksullinen voi joskus päästä aika lähelle. Jos jäisin sinkuksi, niin mahdollisesti voisin turvautua maksulliseen jossain ulkomaanreissulla, vaikka se ei enää olisi samanlainen juttu kuin nuorempana.

Alapeukkuja tämä kommenttini luonnollisesti kerää, mutta toivottavasti joku myös arvostaa informaatiosisältöä. ;)

Vierailija
57/159 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä.

- Kanariansaarilla (varattuna, oli sen arvoista, 300€/h)

- Berliinissä (sinkkuna, oli sen arvoista, sisäänpääsymaksu + 60€/h)

- Amsterdamissa (sinkkuna, ei ollut sen arvoista, 200€/h)

- Helsingissä (sinkkuna, oli sen arvoista, 200€/h)

- Tallinnassa (varattuna, ei ollut sen arvoista, 300€/h)

Mikään näistä kerroista ei varsinaisesti kaduta. Myös nuo "ei sen arvoista" kokemukset olivat hyvää elämänkokemusta.

Nykyään en kävisi, koska olen suhteessa kivan ja viehättävän naisen kanssa jolla on hyvin estoton kehollinen seksuaalienergia. Olen myös muuttunut itse matkan varrella. Seksi on parhaimmillaan parisuhteessa, mutta maksullinen voi joskus päästä aika lähelle. Jos jäisin sinkuksi, niin mahdollisesti voisin turvautua maksulliseen jossain ulkomaanreissulla, vaikka se ei enää olisi samanlainen juttu kuin nuorempana.

Alapeukkuja tämä kommenttini luonnollisesti kerää, mutta toivottava

Ällötys.

Vierailija
58/159 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just just. 

Vierailija
59/159 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun vaimo saatietää, se ei sitten olekkaan julmaa henkistä väkivaltaa. SE on ero!

Miksi miehet varatut siis, kuvittelevat, että ase avioliiton lupaus ei merkitse mitään, ja varsinkin kun mies useimmiten itse ollut niin huono ja itsekäs seksissä, että se nainen ei siksi enää suostu mälliämpäriksi.

t,vaimo jo 40 vuotta

Vierailija
60/159 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieraissa olen käynyt niin monia kertoja etten edes muista, mutta maksullisiin ei ole tarvinnut sortua.

Mua kiinnostaa vain top 0,01%  naisista. Sanomattakin selvää, etteivät harrasta seksiä top 1% 60+ v miehen kanssa kuin rahasta. Mitkään suhdesäädöt ei todellakaan kiinnosta. Kotona saan seksiä riittävästi, mutta joskus haluan lisäkiksejä. Siinähän toinen myy kehoaan ja aikaansa ja toinen masturboi sillä. Aika paljon pahenpiakin asioita sattuu.

Eihän ne top 0,01% naisista todellakaan ole maksullisia. Silti maksulliset kiinnostaa?