Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin hobby hallista

Vierailija
29.11.2011 |

uudet lautaset (8 syvää ja 8 matalaa), aterimet (24 osaa) ja lasit (6 kpl) ja hintaa tuli 117 euroa. Ei siis Iittalaa, mutta ehjät ja uudet. Siinä meille jouluksi ja muutenkin astioita =).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ostin ihanan joulutähden olohuoneen ikkunaa. Sellainen paperinen ja kaunis, maksoi 15 euroa. Olen opiskellut pari vuotta ja nyt työelämässä ja nyt minulla oli varaa ostaa tuo!! Jo viime jouluna olisin halunnut. Olen oikeastaan onnellinen nyt =).

ap

Vierailija
2/8 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee vaan lukemaan että tekninen häiriö ja sivusto pimenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon satsin olisi pitänyt maksaa ainakin 800 euroa!!

Vierailija
4/8 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni kukaan siellä ei leveillyt sillä miten kallista astiastoa on esillä. Minulla itselläni on erittäin rahallisesti kallis astiasto(t) kaikkine tilpehööreineen, mutta se EI ole itseisarvo, vaan valitettava sivukulu. Itse ostan astioita pelkästään esteettiseltä pohjalta, ihan sama onko astia Anttilan löytöpöydältä vai antiikkiliikkeestä, pääasia, että astia miellyttää esteettisesti ja sopii kokonaisuuteen.

Miksi ihmiset ottavat aina uhkana toisten kalliit hankinnat? Se, että "naapurin Irmalla" on kallis perintöastiasto, ei ole pois muilta, tai tee Irmasta sen parempaa ihmistä. Hän on vain sattunut perimään isomummunsa astiaston, so?

Vierailija
5/8 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni kukaan siellä ei leveillyt sillä miten kallista astiastoa on esillä. Minulla itselläni on erittäin rahallisesti kallis astiasto(t) kaikkine tilpehööreineen, mutta se EI ole itseisarvo, vaan valitettava sivukulu. Itse ostan astioita pelkästään esteettiseltä pohjalta, ihan sama onko astia Anttilan löytöpöydältä vai antiikkiliikkeestä, pääasia, että astia miellyttää esteettisesti ja sopii kokonaisuuteen.

Miksi ihmiset ottavat aina uhkana toisten kalliit hankinnat? Se, että "naapurin Irmalla" on kallis perintöastiasto, ei ole pois muilta, tai tee Irmasta sen parempaa ihmistä. Hän on vain sattunut perimään isomummunsa astiaston, so?

Olen vain iloinen kun kyseisen ketjun takia sain tilattua astioita ja tämä hintajuttu nyt tuli mieleen =)

ap

Vierailija
6/8 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kivoja paperiservettejä ja jouluksi myös jotkut kankaiset.

t. astiafriikki

Vierailija
7/8 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistän pöytään jouluiset paperilautaset, sillä en omista tiskikonetta. En halua jouluna tiskata..

Vierailija
8/8 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi kestää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme