Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mummi tahtoisi pojan yökylään, mutta!!

Vierailija
09.11.2005 |

Se tarkoittaisi minulle ja miehelle hotelliyötä (ei paha asia kuitenkaan) mutta rahakas. Ja mieheni äidin uusi mies on todella mustasukkainen pojastamme. Tekee kaikkensa ettei mieheni äiti voisi touhuta pojan kanssa.

Toki haluan viedä pojan yöksi myös heille, mutta pelottaa tilanne, kun ei itse ole näkemässä mitä tämä uusi mies touhuaa. Ei hän lastamme vahingoittaisi, mutta 1v tarvitsee kuitenkin virikkeitä, eikä pelkkää oleilua. Ja miten hän suhtautuisi tilanteeseen kun emme mieheni kanssa olisikaan paikalla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista.

Vierailija
2/3 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän tietää pojan olleen minun äidilläni yökylässä ja kohta on menossa uudelleen. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen mielestä lasten pitäisi vain antaa olla. Niille ei saisi höpsöttää tai leikkiä.

Ja ei toki haluaminen ole minulle velvoite viedä jos en halua. Vaikka tiedän ettei mitään väkivaltaa tapahdu, en tahdo lapseni vain kököttävän sisällä, mies ei ymmärrä päikkäreiden tärkeyttä ja soittaa kitaraa kovalla silloin tai sitten tv huutaa kuin viimosta päivää.

En tiedä ehkä odottelen kunhan poika kasvaa ja osaa kertoa jos jotain tapahtuukin.