Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummalla kädellä pidät puhelinta tai naputat tekstaria?

Vierailija
28.11.2011 |

Kumpikätinen olet?

Itse olen oikeakätinen ja puhelin aina vasemmassa, myös tekstaria naputellessa. Loogista pitää niin koska oikealla voi sitten tehdä vaikka muistiinpanoja jos tarvii.

Välillä näkee hassuja kiemurteluja kun joillain menee kädet ihan solmuun ;)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naputan oikealla peukalolla, jos kysessä sellainen "vanhanaikainen" numeronäppäimistöllinen. Jos taas kosketusnäytöllinen niin puhelin vasemmassa ja näpyttelen oikealla. Oikeakätinen olen.

Vierailija
2/5 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikealla kädellä koko puhelimen käyttö tuntuu todella hankalalta ja kestää paljon kauemmin, käytän aina vain vasempaa kättä.

Minulla on todella vanha, viimeisiään vetelevä puhelin, mutta vastaan ei ole tullut toista, joka olisi käytettävissä yhtä hyvin vasemmalla kädellä. Kaikki tärkeät toiminnot ovat vasemmalla.

Kosketusnäytölliset ovat ihan vihoviimeisiä, niitä on hankala käyttää yhdellä kädellä ja molempia en halua siihen hommaan käyttää, oikealle kädelle on parempaakin tekemistä.

Niin ja olen myös oikeakätinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mahdollista pidän oikeassa kädessä ja naputan oikealla tai pidän molemmin käsin ja naputan molemmin käsin. Jos taas oikealla kädellä on muuta hommaa pidän ja naputan vasemmalla.

Vierailija
4/5 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynä vasemmassa. Mutta en ole täysin vasuri, käytän melkein enemmän oikeaa kättä, kirjoitan vasurilla.

Vierailija
5/5 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi pitää puhelinta oikealla korvalla. Olen oikeakätinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän