Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko pinnasänky välttämätön?

Vierailija
28.11.2011 |

Toistaiseksi vauva nukkuu perhepedissä. Ei ole oppinut vielä kääntymään... Miten pärjää, kun vauva oppii kääntymään ja ryömimään, jos ei ole pinnasänkyä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jatkettava sänky meidän sängyn ja seinän välissä. Sieltä ei päässyt tippumaan. Vuorattiin reunoja vähän tyynyillä ja pehmoleluilla, niin ei satuttanut niihin itseään. Pinnasänky olis ollu ihan turha meillä!

Vierailija
2/6 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että olisiko järkeä ottaa runkopatjasängystä jalat pois niin ei tippuisi kovin korkealta... mutta pinnasänky olisi hyvä paikka mihin laittaa lapsi jos haluaa käydä itse vessassa tms...:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että olisiko järkeä ottaa runkopatjasängystä jalat pois niin ei tippuisi kovin korkealta... mutta pinnasänky olisi hyvä paikka mihin laittaa lapsi jos haluaa käydä itse vessassa tms...:D

Esikoisella oli pinnasänky lähimmä vaatevarastona ja kuopuksella ei ollut ollenkaan pinnasänkyä. Hyvin on pärjätty ilmankin.

Vierailija
4/6 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva nukkui tasan 3kertaa päikkärit pinnasängyssä, yö ja päikyt vierellä tai vaunuissa(päikkärit). jossain vaiheessa hengaili pinnasängyssä kun oli helppo aamulla laittaa sinne tai pois edestä kun teki jotain tärkeää =) nyt 1,5kk eikä p.sänkyä näy. oma sänky nyt vieressä eli ns.perhepeti vielä käytössä.

Vierailija
5/6 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tietenkään välttämätön ole, mutta sitten vaaditaan paljon enemmän säätöä ja etenkin vahtimista kun vauva liikuskelee. Meidän nyt 1v poika on pyörinyt ihan hirveästi nukahtaessaan ja nukkuessaan jostain noin 6kk lähtien. Nukutus on helppoa jos nukun itse vieressä, mutta toki en mene ihan aina yhdeksältä nukkumaan. :) Vähän aikaa sitten matkalla oli vähän hankalaa, kun sänkyä ei edes saanut siirrettyä seinän viereen, enkä uskaltanut jättää lasta hetkeksikään yksin sänkyyn. Kotioloissa helpompaa.

Vierailija
6/6 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi 1,5 vuotta. Nukkuu meidän välissä, sänkystä on pohja laitettu niin matalalle kuin voi. 6kk - 12 kk iässä olin aina korva kovana kun lapsi nukkui, piti herätessään pienen hihkaisun, jolloin tiesin mennä hakemaan pois. Lapsi on tippunut kerran sänkystä, itse olin niin unenpöpperössä, etten huomannut lapsen olevan hereillä. Aika nopeasti oppii tulemaan jalat edellä pois.