Noloa tehdä lapsia monelle eri miehelle.
"Parhain" minkä tiedän, on äiti jolla lapsia kolmelle ukolle. Missä mättää?
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mick Jaggerilla on lapsia laajalla ikäskaalalla viiden eri naisen kanssa.
Häntä ihaillaan!Suomessa ne joilla on lapsia useammalle isälle/äidille ovat sitä huonointa/köyhintä/vähiten kouluttautunutta yhteiskuntaluokkaa. Köyhyyttä/osattomuutta monta sukupolvea putkeen. Onneton nainen jolla onneton mies joilla onnettomat lapset. Mick Jagger ei nyt ole samaa sarjaa vai onko sun mielestä?
Valitan , ainakaan mun kohdalla ei pidä paikkaansa huono osaisuus. Mulla on kolmelle miehelle lapset ja ikähaitari on laaja eli vanhin oli 16 kun nuorin syntyi. Ja töissä olen ollut jatkuvasti ja maksanut omakotitalon omaksi meille. Osa lapsista on siis jo aikuisia ja asuvat omillaan,mutta tänne saa tulla koska vaan. Nautimme elämästä. Uutta miestä en enää kaipaa, seurustelua on ja yhdessä tuumittu helpompi asua erikseen ja nähdään kun nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä sairasta kuin mennä sen ensimmäisen avioliiton ja eron jälkeen vielä toisen kerran naimisiin. Suomalainen ei kaiken kaikkiaan ole mikään älyn jättiläinen.
No mun ex aviomiehellä oli ennen mua avioliitto ja avoliitto takana,niistä lapsia ja sitten minun kanssa lapset avioliitossa ja erosimme,sitten on uusi avioliitto nyt ja siinäkin soutaa ja huopaa ja asuvat välillä erikseen... Eli sillä miehellä on kolmelle lapsia ja liittoja on takana..
On se "noloa" koska lapset keskenään ovat hyvin epätasa-arvoisessa asemassa. Isien elatuskyky/halu voi olla täysin eri, lapsen kanssa viettettävä aika myös.
Perinnönjaon tullessa lapset todellakin ovat epätasa-arvoisia keskenään.
Kyllähän se kertoo tapauksissa jossa jätetään edellinen perhe vaihtaen lennosta uuteen vaihtajan syvistä oman mielenterveyden ongelmista. Ne tosin lennosta vaihtaja kieltää aina. Mutta pidemmän päälle tulevat esiin tavalla tai toisella.
Olen ollut treffeillä miehen kanssa, jolla oli 5 lasta 5 eri naisen kanssa. En halunnut tavata toista kertaa.
Turhaa nipottamista. Ennen aikaan ihmiset lisäänty vain harvoin saman ihmisen kans, koska näin saatiin geenit kunnolla kiertään. Miksipä siittä nytkään turhaan tekemään jotain noloa asiaa? (Olen lapseton)
Vierailija kirjoitti:
On se "noloa" koska lapset keskenään ovat hyvin epätasa-arvoisessa asemassa. Isien elatuskyky/halu voi olla täysin eri, lapsen kanssa viettettävä aika myös.
Perinnönjaon tullessa lapset todellakin ovat epätasa-arvoisia keskenään.
Aina ei mene nallekarkit tasan. Eihän saman vanhemman lapsetkaan välttämättä ole keskenään tasa-arvoisissa asemissa.
Jyskytys käy yli maan eli parittelu
On se oikeasti vähän noloa. Hutsuna pidetään.
Yhtä noloa on miehet joilla lapsia usean naisen kanssa, hyi mitä lorttoja ja näitä on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä noloa on miehet joilla lapsia usean naisen kanssa, hyi mitä lorttoja ja näitä on paljon.
Hehän ovat vain toimineet biologiansa mukaisesti aivan oikein
Ei ole noloa😄tiedän myös monia miehiä joilla paljon lapsia eri naisten kanssa. Omillanikin on monta puolisisarusta ja kaikki fiksuja ja työelämässä.
Sama täällä. Omillaan pärjätään.
Sama kuin mulla. Ison talon olen ihan omalla rahalla hommannut. Aikuiset lapset tulee kun tulee käymään ja nuorin on vielä koululainen.
Ajat ovat muuttuneet.
Kuka sanoo mikä on hyvä ja oikein.
Jokainen vastaa omasta elämästään
Suomessa ne joilla on lapsia useammalle isälle/äidille ovat sitä huonointa/köyhintä/vähiten kouluttautunutta yhteiskuntaluokkaa. Köyhyyttä/osattomuutta monta sukupolvea putkeen. Onneton nainen jolla onneton mies joilla onnettomat lapset. Mick Jagger ei nyt ole samaa sarjaa vai onko sun mielestä?