Noloa tehdä lapsia monelle eri miehelle.
"Parhain" minkä tiedän, on äiti jolla lapsia kolmelle ukolle. Missä mättää?
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Minä olin pitkään tuota mieltä, sain esikoisen hyvin nuorena 19 vuotiaana ja lapsen isän kanssa tuli muutamien vuosien jälkeen ero ihan vain, koska emme sopimeet yhteen. Ajattelin silloin, että tässä se on en halua enää lapsia, kun niitä saman isän kanssa en voi tehdä kunnes tapasin nykyisen mieheni, esikoinene on jo 8v ,vuuden kanssa olemme vasta alkaneet varovasti puhumaan että ehkä vielä joskus, kiire meillä ei ole vielä, mutta enää en kammoksu enkä ihmettele asiaa.
Tietysti erikseen on nämä perheet joissa lapsia eri isille pienellä ikäerolla,hyvässä lykyssä eri kansalaisuuksille, mutta onneksi he on aika pieni prosenttuaalisuus väestöstä.
Sekään ei liene sinun asia ihmetellä muiden valintoja. Varkaudessa yhdellä naisella on kolmelle miehelle lapsia ja silti jaksaa juoruta ja arvostella muita ihmisiä. Peiliin katsomisen paikka?
Vierailija kirjoitti:
eri naiselle?
tiedän miehen jolla on neljän eri naisen kanssa lapsia. Tiedän monta jolla kahdelle tai kolmelle. Mitä väliä. He huolehtivat niistä lapsista, taloudellisesti kin. Onhan tuolla päättäjissäkin monilla monille lapsia. Esim Hjallis.
Pahimmat vibat tulevat mammoista joilla on useampi isätön eri isien maailma kylässä-lapsi roudattavanaan.
Mun mummo teki lapsia ainakin 5 eri ukon kans.
H***a.
Jos niistä miehistä paljastuu jotain väkivaltaisuutta tai luonnevikoja, ja naisen on pakko etsiä toinen parisuhde. Ei kai se aina naisen vika ole.
Etkö näe aloituksessasi mitään noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi heh teidän kans. Mulla on kolmelle lapset,hui eikö ole kamalaa ja olen töissä oleva ihminen😄😄Yhdellä kesällä on lapsia kolmelle naiselle ja kahdella muulla kahdelle naiselle.
On kyllä säälittävää valkoroskameininkiä. Eikä se alemman tason suojatyöpaikka sinusta vielä kunnon kansalaista tee, vaikka niin kuvittelet.
En ole suojatyö paikassa😄😄😄Voi sinua raasua. Taitaa ukkos juoda ja pettää.
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat vibat tulevat mammoista joilla on useampi isätön eri isien maailma kylässä-lapsi roudattavanaan.
Mitä jos opettelisit artikuloimaan paremmin? Tuosta ei saa tolkkua. Minä olen kuule onnellinen jokaisesta lapsestani,osa jo aikuisia. Ja oi kamalaa eivät ole samalle miehelle. Apua on se kamalaa. No joo, ei ole. Minulla on paljon ystäviä joilla myös useampi suhde ja lapsi ja eri isiä. Ja kaikki olemme hyvivoivia ja onnellisia. Olen hommannut lapsille aina kaiken,laatua.
Tunnen yhden jolla 3 lasta 3 eri miehen kanssa. Kysyin joskus asiasta että mitä tarinan takana on, niin sanoi, että jokaisella kerralla pillerit pettäneet. Hänellä kuulema niin huono suolisto että liekö ripuli vie tehon. Meinasi että seuraavaksi sterilisaatio..
Vierailija kirjoitti:
Hyvin nuorena tapasin ja rakastuin päättömästi mieheen joka oli suomessa työkomennuksella. (britti)
Tapailimme ja hyppäsimme myös sänkyyn, olin kokematon ja todella naiivi nuori tyttö, ehkäisy ei ollut käytössä ja kävi sitten niin että olin raskaana hyvin pian tapaamisemme jälkeen.
Kävi sitten ilmi etä tällä miehellä oli perhe jo kotimaassa ja tyttöystävä raskaana, minut hän jätti heti kun kuuli raskaudesta.Päätin kantaa vastuuni ja pidin lapsen.
Neljä vuotta myöhemmin tapasin taas kivan miehen, muutimme yhteen ja perustimme perheen.
Tämän perheen "hajotin" noin 10. mustan silmän jälkeen.Tähän sen piti osaltani jäädä, en enää lapsia halunnut eikä ollut mitään mielenkiintoa miehiinkään, ainakaan vakavassa mielessä.
Se ihan oikea elämän rakkaus sitten käveli elämääni, menimme naimisiin ja nyt jo paljon viisaampana ja kokeneempana odotimme viisi vuotta ennen kuin edes puhuimme lapsista.
Nyt yhteinen poikamme on ihana 5-vuotias, olemme onnellinen perhe, vanhemmat lapseni ovat jo 22 ja 16-vuotiaat. Ihania poikia hekin.jos elämäni on noloa jonkun mielestä ei minua haittaa yhtään, minulla on hyvä perhe ja elämä. :)
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201705262200163416 entäs tämmönen että miehellä salarakas ja siitä lapsi? Monella naisella on näin ja kaikki vaimot ei edes tiedä näistä salalapsista. Mies käy salaa tapaamassa lehtolapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
naiset kyllä kauhistuttaa. Teini-ikäiset lapset saa pahimmillaan joutua koulukotiin, kun elämä uuden kumppanin ja perheen kanssa on vaan niin paljon tärkeämpää.
No mut hei äidinrakkaus!
Martina Aitolehdelläkin on kahdelle miehelle lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naiset kyllä kauhistuttaa. Teini-ikäiset lapset saa pahimmillaan joutua koulukotiin, kun elämä uuden kumppanin ja perheen kanssa on vaan niin paljon tärkeämpää.
No mut hei äidinrakkaus!
Kuinka monet miehet hylkää lapsensa kun uuden naisen kanssa tekee lapsia? Vastatkaa näihin myös.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden jolla 3 lasta 3 eri miehen kanssa. Kysyin joskus asiasta että mitä tarinan takana on, niin sanoi, että jokaisella kerralla pillerit pettäneet. Hänellä kuulema niin huono suolisto että liekö ripuli vie tehon. Meinasi että seuraavaksi sterilisaatio..
Mulla on ihan suunnitellusti kaikki lapset,eroja vaan tullut niin siksi eri isät. Lapset on mulle kaikki kaikessa.
Lasten kannalta olisi paras, että vain yhdelle olisi lapset.
Olen sitten todella nolo nainen.Minulla on 2 aikuista lasta.Eri isät.Miksi erot:eka löysi Jeesuksen ja jätti minut plus lapsen.Toinen rakastu kossupuloon,minä jätin hänet .Sai valita kossu pullo vai lapset. sillä Meillä yhteinen lapsi.Valitsi kossupullon.
Nolompaa hylätä omat lapsensa. Miksi miehet hylkäävät niin usein lapsensa ja jättävät naisen yhksi?
Tiktokissa suurperheen äiti pitää livejä, hän on siis eronnut/sinkku,kahdeksan lasta ja monta eri isää. Kaunis ja timmi. Kivan oloinen ihminen. Viimeisin ukko jätti tekstiviestillä ja nyt on joku tapailumies. Nuorin lapsi on ihan vauva.
Mulla kahdelle eri miehelle lapset. Jos jotain olen oppinut elämässä niin sen, että asiat harvoin ovat niin mustavalkoisia kun äkkiseltään ajatellaan. Kyllä minäkin nuorena ajattelin, että isona minulla sitten on kiva ydinperhe ja kaksi lasta, joista vanhempi on poika ja max.2vuoden ikäerolla nuorempi tyttö. En osannut edes ajatella, ettei asiat/elämä mene niin kuin haluan. Liekö päässyt liian helpolla siihen asti.
Jos nykyinen mieheni esimerkiksi kuolisi tai päättäisi syystä tai toisesta häipyä, niin en näkisi mahdottomana kolmannen lapsen hankintaa taas erin miehen kanssa. Voi toki olla, että minulle tulisi ikä vastaan koska jo nykyisille lapsilleni tulee iso ikäero ja haluan kuitenkin tutustua useamman vuoden ennen perheen perustamista. Olen toivonut silti kolmea lasta ja nykyiseni ei halua enää lapsia. Se on minulle nyt tässä suhteessa ihan ok, mutta jos tosiaan joutuisin olosuhteiden pakosta vaihtamaan miestä, niin voisin tehdä vielä yhden lapsen.
Ymmärrän toisaalta senkin kuinka helppo sellaisen on arvostella, joka on saanut sen ydinperhe unelmansa. Läheisissäni on perhe, jonka suurin tragedia oli kun saivat 2poikaa eikä sitä poikaa ja tyttöä, niinkuin toivoivat. Jos itsellä asiat ovat menneet aina helposti, niin on helppo ajatella, että muilla ei mene siksi kun ovat tuuliviirejä/epätasapainoisia tms.
Eipähän se muille kuulu monenko kanssa tehnyt,kun hyvin huolehtii. Monet ydinperheetkään ei osaa hyvin huolehtia. Ja monissa puoliso pettää ym. Kulissit rakoilee.