Raskaudesta ja testeistä. Apua
Olen testannut David -merkkisellä liuskalla nyt muutaman päivänä plussan. Plussaviiva on vahvistunut kokoajan, mutta ei ole vieläkään kontrolliviivan vahvuinen (nyt on varmaankin viikot 4+3). Pitäisikö siitä repiä huolta, vai koitanko vain jaksaa luottaa tulevaan? Clearblue ilmoitti la -aamuna (ei aamupissa), että olen viikoilla 2-3.
Kiitos kovasti jos joku jaksaa vastata ja huojentaa (?) mieltäni! :)
Kommentit (32)
ensimmäisen plussani kesällä, oli aika haalukka viiva... pari päivää testasin et mihin suuntaan menossa ja viiva vahvistui vahvistumistaan, mutta ei silti kontrolliviivan veroinen... lopulta viiva alkoi haalistumaan (!), onneksi minulla oli jo aika ultraan koska ei ollut mitään tietoa hedelmöittymisestä... ultrassa selvis että olen jo 12. viikolla (
(jatkuu)
Lopetin näin testien teot.
Pari viikkoa sitten löysin yhden vanhan testin ja piruuttani sen tein, ja edelleen viivat ei olleet läheskään yhtä vahvoja, silti paksusti voidaan, nyt jo rv 30! :) Muistan kyllä itsekin panikoineeni kun viivat ei olleet yhtä vahvoja... :) Onnea raskaudestasi :) :)
Kiitos teille molemmille, nrot 23 ja 24 (?)! aivan ihana kuulla niitä positiivisiakin kokemuksia, netistä aina löytää niin paljon helpommin niitä ei-kivoja. Onneksi se viiva siihen alkoi heti piirtyä, joten täytynee rauhoittua ja nauttia :) Jospa silläkin olisi jtn tekemistä asian kanssa, että kävin yöllä vessassa ja join ;) Voinhan mä itteäni huijata miten paljon haluan :D
Mutta sitten on surun aika, jos niin tulee. Nyt pitää koittaa olla stresaamatta, kun ei ole varsinaisesti siihen aihetta :)
-ap-
nyt vaan toivotaan että kaikki menee hyvin. Jos itsellä vahva tunne niin eiköhän kaikki mene hyvin. mulla oli jotenkin huono tunne ja sitten keskeytyikin.
nyt vaan toivotaan että kaikki menee hyvin. Jos itsellä vahva tunne niin eiköhän kaikki mene hyvin. mulla oli jotenkin huono tunne ja sitten keskeytyikin.
suuret pahoitteluni teille :'( Minulla on aika hyvä tunne tästä, mutta se pelko tuolla asuu siltikin. Toivon että se tunne tosiaan kertoisi jotain (tosin niissä tapauksissa en, jos tuntuu pahalle :( ). Kohta soitan neuvolaan, jospa saisi ajan nopsaan ekalle käynnille niin voisi sielläkin oloaan purkaa :) (jos tämä pikkuinen pysyy kyydissä sinne asti ?)
-ap-
että niitä testejä pitäisi tehdä niin kauan kun tulee vahva viiva?
Nyt kolmisen viikkoa sitten tein plussatestin, haaleahko viiva mutta kuitenkin selvästi näkyi. Ei tosiaan tullut mieleen että pitäis alkaa lisää vielä testaileen.
että niitä testejä pitäisi tehdä niin kauan kun tulee vahva viiva?
Nyt kolmisen viikkoa sitten tein plussatestin, haaleahko viiva mutta kuitenkin selvästi näkyi. Ei tosiaan tullut mieleen että pitäis alkaa lisää vielä testaileen.
jäät paitsi kivasta turhasta stressistä ;) Hyvä että teitä fiksumpia kun minä löytyy! ;)
-ap-
Oletko ap siis vasta viime tai toissa viikolla raskautunut? Kuinka varhain raskaus näkyy testeissä? Olen itse kuvitellut että aikaisintaan tulevien menkkojen aikaan voisi testata mutta ilmeisesti jo aiemmin?
Oletko ap siis vasta viime tai toissa viikolla raskautunut? Kuinka varhain raskaus näkyy testeissä? Olen itse kuvitellut että aikaisintaan tulevien menkkojen aikaan voisi testata mutta ilmeisesti jo aiemmin?
marraskuun 10. pvän tienoilla. Ekan testin tein kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, eli ekana "menkkapäivänä". Kyllä joitain testejä voi kuulemma tehdä jo aiemminkin, mutta itse en ole koskaan halunnut kun tuntuu että niihin ei uskalla luottaa lainkaan.
-ap-
Sille joka väitti näkevänsä jonkun ip-osoitteen: se ei ole mahdollista!!! Ja ap:lle: haaleista viivoista ei voi ennustaa mitään. Onnea raskaudesta! :)
Sille joka väitti näkevänsä jonkun ip-osoitteen: se ei ole mahdollista!!! Ja ap:lle: haaleista viivoista ei voi ennustaa mitään. Onnea raskaudesta! :)
-ap-
marraskuun 10. pvän tienoilla. Ekan testin tein kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, eli ekana "menkkapäivänä". Kyllä joitain testejä voi kuulemma tehdä jo aiemminkin, mutta itse en ole koskaan halunnut kun tuntuu että niihin ei uskalla luottaa lainkaan.
-ap-
Ja onnea raskaudesta! Maltan siis vielä vähän aikaa testien kanssa...
testiviivan tarvitse missään vaiheessa olla yhtä vahva, kuin kontrolliviivan. Sitä viivaa ei ole tarkoitus tulkita sen enempää, kun että onko se siinä vai ei.
Mun oma haalea plussa on nyt erittäin näkyvä 2-vuotias :D
Huoli pois siis ja onnea odotukseen ap!