Mistä varatulle seksiseuraa?

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

hei,

Olen itse kahden pienen lapsen isä ja tuntuu että vaimon aika menee lapsiin. Seksielämämme on mitäntöntä ja kerran kuussa ei minulle ainakaan riitä. Olen miettinyt pettämistä ja päätynyt siihen tulokseen, että jos löytäisin samanhenkisen naisen kenen kanssa voisin harrastaa seksiä luottamuksellisesti sekä ilman pelkoa seksitaudeista olisin siihen valmis. Seksi on kuitenkin meidän perustarve ja miksei kaksi samassa tilanteessa olevaa aikuista ihmistä näin voisi toimia. Olen liikuntaa harrastava ja komeaksikin kehuttu, joten ravintolasta kyllä seuraa löytäisin mutta en hirveästi luota ravintolasta löydettäviin naisiin. Paremminkin haluaisin vakituisessa parisuhteessa elävän ja näin rehellisen seksisuhteen kummallekin. M37

Vierailija

Unohdin mainita että asun pääkaupunkiseudulla ja jotenkin arvelluttaa laittaa deittiilmoituksia johonkin. Yhteydenotto samanhenkisiin naisiin tuntuut erittäin vaikealta, ja miten nyt tälläistä voisi suoraan kenellekään ehdottaa. M37

Vierailija

olen myös pitkän aikaa miettinyt sitä että mistä löytäisin jonkun naisen joka on kokeilun haluinen ja on varmasti hiljaa asioista...nyt löysin sellaisen mutta miten saan yhteyden sinuun?

Vierailija

.

Lainaus:

En saa mieheltäni seksiä, nytkin on märkänä sekä pikkuhousut että tietokonetuoli, eikä mitään puhettakaan että saisin miestä houkuteltua mihinkään. Olen vakavasti harkinnut jo hyvin pitkään, että etsin seksiseuraa muualta. Joku vakiopano, joka on kokeilunhaluinen ja innokas mies. Ja ehdottomasti hiljaa meidän touhuistamme. ;)

Mutta mistä sellaisen voi löytää?

Vierailija

Moi. Tuommoinen tilanne on ihan tuttu, tosin vaan toisinpäin. Minua kiinnostaisi seksi, emäntä on enemmän uskonsa kanssa naimisissa kuin minun. Olen joitakin kertoja kokeillut hakea vierasta seuraa ja onnistunutkin siinä. Vähän aikaa sitä joutui itselleen selvittelemään,mutta kun kotona ei mikään auennut, niin sallin sen itselleni. Jos tarvitset tukihenkilöä niin pistä postia. t. wexx

Vierailija

Moi.

34 vuotias mies pituus 183 cm paino 90kg. Etsisin itselleni seuraa, tunnen olevani voimissani. Olen ihan asiallinen mies. elän parisuhteessa, ja pitkään ollut 1 naisen mies. Mutta voimia riitää muillekin.

Vierailija

Kuulehan herra paskantärkeä!! Sinun vaimosi on nääntymässä lapsikatraan kanssa eikä illalla varmasti tee mieli seksiä, kun päivällä pitää ajatella puhtoisia ajatuksia ja esim. helliä lapsia! Ja näinkö sinä korvaat hänelle kaiken, menetetyn eläkkeen, kadonneet työvuodet ja luottamuksen siitä ettet petä; etsimällä seksiseuraa ÄITIEN JUTTELUPALSTALTA???

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat