Mistä varatulle seksiseuraa?
En saa mieheltäni seksiä, nytkin on märkänä sekä pikkuhousut että tietokonetuoli, eikä mitään puhettakaan että saisin miestä houkuteltua mihinkään. Olen vakavasti harkinnut jo hyvin pitkään, että etsin seksiseuraa muualta. Joku vakiopano, joka on kokeilunhaluinen ja innokas mies. Ja ehdottomasti hiljaa meidän touhuistamme. ;)
Mutta mistä sellaisen voi löytää?
Kommentit (50)
...löytäisinpä tuollaisen naisen satunnaiseksi kaveriksi! Mistähän päin olet!? ;)
Terveisin mies tiukassa tilanteessa.
olen 37 v mies ja elän suhteessa naisen kanssa, minustakin on pitkään tuntunut että kumppanin kanssa ei seksi kiinnosta.... haluaisin salisen sexi seuralaisen naisesta myös.... jossa voisin välillä käydä ja totuus ei paljastuisi.....
esim. laittamalla tänne ilmoitus jos asia kiinnostaa.... olen oulusta itse, laitan sitten s-postin vaikka....
olisin valmis tuommoiseen kokeiluun.... luottamuksella tietty :)
minä olen nainen ja siis samassa tilanteessa, mies ei halua ja asian kanssa on väkisin välillä itkua vaikka luulen että se pahentaa asiaa. Voiko tämä asia jatkua hamaan tulevaisuuteen? Kuolen ja näivetyn ennen, ei minusta ole tuollaiseen yrittämiseen, en uskaltaisi edes pettää. En halua menettää miestäni. Yritän saada mieheni kiinnostumaan seurastani, mutta luulen että hän aavistaa mitä pohjimmiltani haluan eikä edes samassa illallispöydässä istuminen taida kiinnostaa. Telkkaria voi katsella illat mielummin. Haluan näyttää hyvältä ja olla mieliksi, ja haluaisin niin että mies lähestyisi minua, haluaisi minua kiihkeästi ja kunnolla. Tosi surullista että halut eivät kohtaa, tosi kamalaa ajatella että nämä vuodet ovat olleet vasta alkua...
Onko ketään joka on saanut oman suhteensa paranemaan, haluttoman haluamaan???? Onko se oikeesti vähän kuin rammat oppis kävelemään, sokeat näkemään jne??? Itku tulee.
surku
Kärsin aika lailla samaa asiaa. Avovaimon kanssa 10v yhdessä... Eikä sitä tunnu kiinnostavan mikään. jotain voi tapahtia kerran kuussa. Ja sekin on aina sitä perinteistä vetvoomista ja ei mitään erikoista. Ei mitään! KIRJAIMELLISESTI!
Joten jos todellakin seuraa kaipaat, täältä sellainen sielu kaveri löytyisi.
Tahdon pysyä kumppanini kanssa. Koska kaikki muu on kuten olla pitää.
Mutta kyseinen aihe kun ei puhumalla paranne. Ihmiset on erilaisia.
Jotkut ei seksiä pidä tärkeenä, eikä mikään muu kiinnista kuin "LÄHETYS SAARNAAJA!" Ilmoittele!
T:Meren Sielu
..."sellainen" löytyy kuten se "vakirakkauskin"; etsimättä ja yllättäen.
Meidän aviosuhteessa paljon samaa kuin tämän ketjun muillakin kirjoittajilla; yhteiselämä sujuu harmonisesti ja hyvin, mutta seksihalut eivät kohtaa.
Omassa elämässäni olen sitten toteuttanut sen, mitä monet täällä pohtivat. Sattuma toi eteeni miehen, jolla on toisaalla se oma parisuhde omine (seksi)ongelmineen. Meillä asiat loksahtivat pikkuhiljaa kohdalleen ja nyt tapaamme silloin tällöin erittäin kiihkeän ja kiitettävän seksin merkeissä. No, joskus saatetaan käydä vain kahvilla jakamassa kuulumisia.
Tottahan on, ettei tälläinen sovi yhteiskuntamme moraaliin, mutta kyllä sitä tässä on tullut pohdittua asiaa suunnalta jos toiseltakin. Kumpikin meistä haluaa pitää oman perheensä, eikä kumpikaan halua loukata puolisoaan. Kuitenkin nämä "irtiotot" ovat jotain sellaista, jotka auttavat jaksamaan monella tapaa.
Ketään ei kuitenkaan voi omistaa, ei edes aviopuolisoaan. Katsotaan nyt kuinka kauan tätä jatkuu.
(Ollaan muuten molemmat 40-50v. väliltä ja liitot tahollaan kestäneet parikymmentä vuotta)
..."sellainen" löytyy kuten se "vakirakkauskin"; etsimättä ja yllättäen.
todellakin rakastuu ja haluaisi olla toisen kanssa vaikka kummallakin omat perheet? Vaikka järki tietää niin tunne ei anna periksi.
Täs ois 18w kundi, komeeks on sanottu? oon blondi hiusten väriltä ja silmät on siniset, pituutta löytyy 170+ ja painoo joku 65 kiloo. mä haluisin auttaa sua ilomielin ;> joten otappa yhteyttä jos kiinnostuit ;)
nii joo ja mä oon kotkasta päin kotosin! :)
tääällä on kaipaamasi henkilö eiks je rohkeasti puhelin kouraan jasoittoja tai txt
hei,
Olen itse kahden pienen lapsen isä ja tuntuu että vaimon aika menee lapsiin. Seksielämämme on mitäntöntä ja kerran kuussa ei minulle ainakaan riitä. Olen miettinyt pettämistä ja päätynyt siihen tulokseen, että jos löytäisin samanhenkisen naisen kenen kanssa voisin harrastaa seksiä luottamuksellisesti sekä ilman pelkoa seksitaudeista olisin siihen valmis. Seksi on kuitenkin meidän perustarve ja miksei kaksi samassa tilanteessa olevaa aikuista ihmistä näin voisi toimia. Olen liikuntaa harrastava ja komeaksikin kehuttu, joten ravintolasta kyllä seuraa löytäisin mutta en hirveästi luota ravintolasta löydettäviin naisiin. Paremminkin haluaisin vakituisessa parisuhteessa elävän ja näin rehellisen seksisuhteen kummallekin. M37
Unohdin mainita että asun pääkaupunkiseudulla ja jotenkin arvelluttaa laittaa deittiilmoituksia johonkin. Yhteydenotto samanhenkisiin naisiin tuntuut erittäin vaikealta, ja miten nyt tälläistä voisi suoraan kenellekään ehdottaa. M37
olen myös pitkän aikaa miettinyt sitä että mistä löytäisin jonkun naisen joka on kokeilun haluinen ja on varmasti hiljaa asioista...nyt löysin sellaisen mutta miten saan yhteyden sinuun?
.
En saa mieheltäni seksiä, nytkin on märkänä sekä pikkuhousut että tietokonetuoli, eikä mitään puhettakaan että saisin miestä houkuteltua mihinkään. Olen vakavasti harkinnut jo hyvin pitkään, että etsin seksiseuraa muualta. Joku vakiopano, joka on kokeilunhaluinen ja innokas mies. Ja ehdottomasti hiljaa meidän touhuistamme. ;)
Mutta mistä sellaisen voi löytää?
sama juttu,mutta toisin päin eli vaimolla ei haluja.Erotakaan ei juuri nyt haluais kun lapset on pieniä
Olen kolmekymppinen Oululainen, samassa tilanteessa oleva mies...Ja samat ollut mielessä jo pidempään...
Moi. Tuommoinen tilanne on ihan tuttu, tosin vaan toisinpäin. Minua kiinnostaisi seksi, emäntä on enemmän uskonsa kanssa naimisissa kuin minun. Olen joitakin kertoja kokeillut hakea vierasta seuraa ja onnistunutkin siinä. Vähän aikaa sitä joutui itselleen selvittelemään,mutta kun kotona ei mikään auennut, niin sallin sen itselleni. Jos tarvitset tukihenkilöä niin pistä postia. t. wexx
saat yhteyden minuun, olen innokas seksin suhteen.
Kun löytäisi aikuisen varatun naisen, perheenäidin, aistikkaan ja itsestänsä huoltapitävän, kehonsa ja mielensä kanssa sinut olevan naisellisen ihmisen jolla on sama tilanne kuin itsellä eli kaikki muu on kunnossa mutta haluaisi nauttia kunnolla seksistä, vaikka edes silloin tällöin ja 100% luottamuksella. Voisi heittäytyä kunnolla ja kokea ehkä vielä sen kun taju meinaa lähteä siitä nautinnosta.
Ja kun kaiken pitäisi vielä natsata henkisellä tasollakin, koska ainakin minulla parhaat jutut seksissä on aina syntyneet siitä suuresta halusta tyydyttää toinen mahdolisimman täydellisesti. Ja saada sitä samaa sitten myös vastalahjaksi. Tässä iässä ei kiinnosta pelkkä jyystäminen, on sitä sen verran ehtinyt hyvääkin seksiä saada.
Haaveeksi taitaa jäädä.
Tarjontaa olisi miehekkäälle hyvin toimeentulevalle itsevarmalle miehelle kyllä koko ajan. Huonoissa suhteissa eläviä naisia; ei uskalla, sellainen alkaa soittelemaan ja haluaa enemmän kuin seksiä. Sama juttu nuorten kokeilunhalu ikää elävien naisten kanssa.
Mistäpä löytää sen rouvan jonka kanssa voisimme lainata toisiamme puolisoiltamme ja pelkästään silloin kun molemmista siltä tuntuu..
M40+