Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni lapsi kuoli, lapsen äiti ei halua mua hautajaisiin

Vierailija
27.11.2011 |

Tämän naisen argumentti on se, että poikansa teki itsarin vanhempiensa eron seurauksena, jota tämä nainen pitää minun syynä. Mieheni mukaan kaikki heidän väliltä oli kuollut jo ennen kuin aloimme seurustella. Onko äidillä siis muka oikeus kieltää isän avovaimoa osallistumasta hautajaisiin??

Kommentit (338)

Vierailija
301/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voithan muistella poikaa omassa rauhassasi ja omalla tavallasi, ei siihen niitä hautajaisia ja kirkkoa tarvita. Sytytä vaikka kynttilä hautajaisten ajaksi kotonasi ja muistele ja kunnioita poikaa sillä tavoin. Saat itse jättää omat jäähyväisesi, etkä vahingossa loukkaa ketään tai aiheuta ylimääräistä draamaa edes tahtomattasikaan.

Vierailija
302/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekkääksi, vaikka mielestäni tämä eksä sitä nyt lähinnä on. Haluaa omia pojan ja hautajaiset kokonaan itselleen.ap

hänellä on siihen täysi etuoikeus, olla itsekäs tässä asiassa, jos hän kerran vainajan äiti on. Sinullako ei ole omia, biologisia lapsia? Kuulostaa vähän siltä.

Ollaan kohta puolisen vuotta yritetty.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin toivon kenellekään pahaa, mutta nyt toivoisin, että synnyttäisit kuolleen lapsen ja miettisit sitten, onko ensimäisenä ajatuksena, että omit vauvasi ja vauvasi hautajaiset.

Hakeudu ap hoitoon. Toivottavasti miehesi lähtee karkuun todella äkkiä sinua.

itsekkääksi, vaikka mielestäni tämä eksä sitä nyt lähinnä on. Haluaa omia pojan ja hautajaiset kokonaan itselleen.ap

hänellä on siihen täysi etuoikeus, olla itsekäs tässä asiassa, jos hän kerran vainajan äiti on. Sinullako ei ole omia, biologisia lapsia? Kuulostaa vähän siltä.

Vierailija
304/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi arviolta 1000 suomalaista tekee itsemurhan. He jättävät jälkeensä noin 10 000 surevaa läheistä. Itsemurha herättää läheisissä kysymyksiä, surua, syyllisyyttä ja häpeää. Läheiset jäävät miettimään itsemurhan syitä ja pelkäämään seurauksia. Usko elämään särkyy.

Itsemurhan tehneiden läheisten on usein vaikea löytää sanoja tuskalleen. Suruprosessi on tavallistakin pidempi ja monesti yksinäinen. Läheiset kärsivät usein unihäiriöistä, keskittymiskyvyn puutteesta, eristyneisyydestä, syyllisyydestä, voimattomuudesta, avuttomuudesta, levottomuudesta ja erilaisista pelkotiloista. Oma jaksaminen on usein vaikeaa ja syyllisyys, ahdistus ja epävarmuus vievät voimia. Jäljelle jääneillä onkin kohonnut riski sairastua masennukseen ja ajautua itsemurhaan.

Itsemurhan kohdannut läheinen tarvitsee apua ja tukea selviytyäkseen tapahtumasta. Ammattiauttajien lisäksi läheistä voi auttaa muiden vertaisten kanssa keskusteleminen. On hyvä huomata, että muutkin ovat kokeneet saman ja selvinneet siitä hengissä.

Ap itsemurhan tehneillä on oma yhdistys. Käyppä lukemassa miten syvältä itsemurha oikeasti koskettaa.

http://www.surunauha.net/

Vierailija
305/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hautajaisiin. Mitäs sinne brassailemaan - kodinrikkoja. Lopputulemahan on enemmänkin kuin arvattava. Ap:n ja avokin suhde päättyy ihan pikapuolin. Mies tajuaa että kodinrikkomisellaan tappoi lapsensa. Ja että ap oli tässä osallisena. Luuletko ap että avokkisi voi enää koskaan sinua ajatella muuna kuin panona jonka takia lapsensa tappoi itsensä??

menossa naimisiin ensi kesänä ja on yritetty lasta, vielä ei ole tärpännyt. Tosin nyt pitää varmaan vähän lykätä vauvasuunnitelmia.Että se noista "olet pelkkä pano"-jutuista. Olen tosi järkyttynyt joidenkin täällä kirjoituksista; hiplailua arkun äärellä, arkusta tippuva lapsi jne.. Ja te sanotte että MINÄ olen sairas! Huh.ap

Niin yrititte vauvaa ja olitte menossa naimisiin ... mutta mutta avokkisi lapsi oli tuolloin elossa.... Nyt on varmasti tilanne toinen. Voimme vain kuvitella avokkisi tuskan kun hän tajuaa mitä meni tekemään. Rikkoi kodin, ajoi lapsen kuolemaan .... ja minkä takia. Tuskin olet tuon arvoinen. Suhteenne tulee päättymään. So sad ...

Eiköhän se ennemmin ollut tämä Pyhä Äiti,jos pojan johonkin joku AJOI..Riitakapuloita teki lapsistaan joiden kautta yritti kostaa miehelleni. Mut ilmeisesti se on sit teistä ihan normaalia ja luonnollista ja hyväksyttävää jos mies uskalta haluta eron kun ei enää rakasta, ei ihme et 95% täällä puolustaa katkeraa eksää!ap

Vierailija
306/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt näe mitään yhteyttä käsitellyyn asiaan.. ihan turhaan ap sitä tänne mainostat -> olet aika mauton.

t. se joka suositteli niitä empatiaharjoituksia

Vierailija
307/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa aloittaa kasvatuksen alusta ja muutenkin uuden elämän uuden ja nuoremman naisen kanssa. Uusi lapsi kyllä korvaa itsarin tehneen, hankalan murkun. Nyt voi sitten pyyhkiä koko entisen elämän pois kun lapsikin tappoi itsensä. Ei tarvitse olla sen entisen elämän kanssa tekemisissä. Mies ainakin on nyt tyytyväinen ja toivoo vain, että saisimme tilalle paremman lapsen, joka ei heti eka vastoinkäymisessä tapa itseään.

ap

hautajaisiin. Mitäs sinne brassailemaan - kodinrikkoja. Lopputulemahan on enemmänkin kuin arvattava. Ap:n ja avokin suhde päättyy ihan pikapuolin. Mies tajuaa että kodinrikkomisellaan tappoi lapsensa. Ja että ap oli tässä osallisena. Luuletko ap että avokkisi voi enää koskaan sinua ajatella muuna kuin panona jonka takia lapsensa tappoi itsensä??

menossa naimisiin ensi kesänä ja on yritetty lasta, vielä ei ole tärpännyt. Tosin nyt pitää varmaan vähän lykätä vauvasuunnitelmia.Että se noista "olet pelkkä pano"-jutuista. Olen tosi järkyttynyt joidenkin täällä kirjoituksista; hiplailua arkun äärellä, arkusta tippuva lapsi jne.. Ja te sanotte että MINÄ olen sairas! Huh.ap

Niin yrititte vauvaa ja olitte menossa naimisiin ... mutta mutta avokkisi lapsi oli tuolloin elossa.... Nyt on varmasti tilanne toinen. Voimme vain kuvitella avokkisi tuskan kun hän tajuaa mitä meni tekemään. Rikkoi kodin, ajoi lapsen kuolemaan .... ja minkä takia. Tuskin olet tuon arvoinen. Suhteenne tulee päättymään.

So sad ...

Vierailija
308/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin toivon kenellekään pahaa, mutta nyt toivoisin, että synnyttäisit kuolleen lapsen ja miettisit sitten, onko ensimäisenä ajatuksena, että omit vauvasi ja vauvasi hautajaiset. Hakeudu ap hoitoon. Toivottavasti miehesi lähtee karkuun todella äkkiä sinua.

Mä en ole koskaan ennenkään toivonut kellekään mitään pahaa.ap

Vierailija
309/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa aloittaa kasvatuksen alusta ja muutenkin uuden elämän uuden ja nuoremman naisen kanssa. Uusi lapsi kyllä korvaa itsarin tehneen, hankalan murkun. Nyt voi sitten pyyhkiä koko entisen elämän pois kun lapsikin tappoi itsensä. Ei tarvitse olla sen entisen elämän kanssa tekemisissä. Mies ainakin on nyt tyytyväinen ja toivoo vain, että saisimme tilalle paremman lapsen, joka ei heti eka vastoinkäymisessä tapa itseään.

ap

Niin yrititte vauvaa ja olitte menossa naimisiin ... mutta mutta avokkisi lapsi oli tuolloin elossa.... Nyt on varmasti tilanne toinen. Voimme vain kuvitella avokkisi tuskan kun hän tajuaa mitä meni tekemään. Rikkoi kodin, ajoi lapsen kuolemaan .... ja minkä takia. Tuskin olet tuon arvoinen. Suhteenne tulee päättymään.

So sad ...

ihan turhaan aloin asiaan syventymään. Kiitos ja näkemiin..

Vierailija
310/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa aloittaa kasvatuksen alusta ja muutenkin uuden elämän uuden ja nuoremman naisen kanssa. Uusi lapsi kyllä korvaa itsarin tehneen, hankalan murkun. Nyt voi sitten pyyhkiä koko entisen elämän pois kun lapsikin tappoi itsensä. Ei tarvitse olla sen entisen elämän kanssa tekemisissä. Mies ainakin on nyt tyytyväinen ja toivoo vain, että saisimme tilalle paremman lapsen, joka ei heti eka vastoinkäymisessä tapa itseään. ap

Niin yrititte vauvaa ja olitte menossa naimisiin ... mutta mutta avokkisi lapsi oli tuolloin elossa.... Nyt on varmasti tilanne toinen. Voimme vain kuvitella avokkisi tuskan kun hän tajuaa mitä meni tekemään. Rikkoi kodin, ajoi lapsen kuolemaan .... ja minkä takia. Tuskin olet tuon arvoinen. Suhteenne tulee päättymään. So sad ...

Vierailija
311/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ilmeisesti se on sit teistä ihan normaalia ja luonnollista ja hyväksyttävää jos mies uskalta haluta eron kun ei enää rakasta, ei ihme et 95% täällä puolustaa katkeraa eksää!ap

Suhde kerrallaan. Eli kyllä tuomitsen tuollaisen suhteesta suhteeseen pomppaamisen. Kyllä siis puolustan petettyä exää ja jätettyä perhette. Olet paha ihminen ap.

Vierailija
312/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin toivon kenellekään pahaa, mutta nyt toivoisin, että synnyttäisit kuolleen lapsen ja miettisit sitten, onko ensimäisenä ajatuksena, että omit vauvasi ja vauvasi hautajaiset. Hakeudu ap hoitoon. Toivottavasti miehesi lähtee karkuun todella äkkiä sinua.

Mä en ole koskaan ennenkään toivonut kellekään mitään pahaa.ap

vaan vähintään kahden ap:n lisäksi. Minä kirjoitin vain tuon "Hänellä on siihen täysi etuoikeus, olla itsekäs tässä asiassa, jos hän kerran vainajan äiti on. Sinullako ei ole omia, biologisia lapsia? Kuulostaa vähän siltä."

Vierailija
313/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ilmeisesti se on sit teistä ihan normaalia ja luonnollista ja hyväksyttävää jos mies uskalta haluta eron kun ei enää rakasta, ei ihme et 95% täällä puolustaa katkeraa eksää!ap

Suhde kerrallaan. Eli kyllä tuomitsen tuollaisen suhteesta suhteeseen pomppaamisen. Kyllä siis puolustan petettyä exää ja jätettyä perhette. Olet paha ihminen ap.

Mieheni taas on sanonu, et pelastin hänet siitä tunnekylmästä kulissista.Ero ois tullu joka tapauksessa, korkeintaan vauhditin sitä.ap

Vierailija
314/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni taas on sanonu, et pelastin hänet siitä tunnekylmästä kulissista.Ero ois tullu joka tapauksessa, korkeintaan vauhditin sitä.ap

korkeintaan vauhdittaa sen puhkeamista. Olet syöpäläinen ap.

Vierailija
315/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti kyseisen vainajan vanhemmat eivät lue tätä ketjua.. tai noh, vainajan isälle ketju vois olla kyllä silmiä avaavaa. Näytäpäs tämä hänelle, ap!

Vierailija
316/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdimme pitää salasuhdetta 3 vuotta ja mies erosi siinä vaiheessa kun panin vaimolle viestin. Se meni kyllä vahingossa sen pojan kännykkään. Harmittihan se kun siinä luki, että panen sun miehes kanssa ja meillä on ollut nautinnollisia öitä, joten päästä mies vapaaksi, äläkä kiristä lapsilla enää.

Sen jälkeen mies erosi ja muutti luokseni kun se saatanan hullu akka heitti sen yöllä ulos.

Nyt kuitenkin olemme menossa naimisiin ja yritämme lasta. Hautajaiset olisi hyvä tilaisuus julkaista kihlaus kun kaikki sukulaiset ovat paikalla. Siellä muistotilaisuudessa vaikka. Toivottavasti myös raskaus olisi alkanut ennen sitä niin voisimme sukulaisille kertoa ilouutisen, että ei se pojan kuolema haitttaa. Nyt on tulossa uusi lapsi tilalle.

ap

Vierailija
317/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄHÄN en ole mitään tehnyt, ja MINÄHÄN en ole mihinkään osallinen. Pelastaja suorastaan. Miten jumalattoman kylmiä ja empatiakyvyttömiä ihmisiä tässä maailmassa sikiää. Syöpäläinen olet ap, toden totta.

Vierailija
318/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdimme pitää salasuhdetta 3 vuotta ja mies erosi siinä vaiheessa kun panin vaimolle viestin. Se meni kyllä vahingossa sen pojan kännykkään. Harmittihan se kun siinä luki, että panen sun miehes kanssa ja meillä on ollut nautinnollisia öitä, joten päästä mies vapaaksi, äläkä kiristä lapsilla enää.

Sen jälkeen mies erosi ja muutti luokseni kun se saatanan hullu akka heitti sen yöllä ulos.

Nyt kuitenkin olemme menossa naimisiin ja yritämme lasta. Hautajaiset olisi hyvä tilaisuus julkaista kihlaus kun kaikki sukulaiset ovat paikalla. Siellä muistotilaisuudessa vaikka. Toivottavasti myös raskaus olisi alkanut ennen sitä niin voisimme sukulaisille kertoa ilouutisen, että ei se pojan kuolema haitttaa. Nyt on tulossa uusi lapsi tilalle.

ap

Vierailija
319/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt näe mitään yhteyttä käsitellyyn asiaan.. ihan turhaan ap sitä tänne mainostat -> olet aika mauton. t. se joka suositteli niitä empatiaharjoituksia

vaan mies yrittänyt saada lasta kanssani.

Ja sinä joka kirjoitat minuna noita sairaita juttujasi, häpeä!Sulla ei ole mitään kunnioitusta kuollutta poikapuoltani kohtaan, tuo on jo herjausta :( ap

Vierailija
320/338 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoita ap:ta.

Mä veikkaan, että vainajan äiti on ensin tehnyt miehensä elämästä helvettiä ajamalla tämän pois. Sen jälkeen se on jatkanut poikansa piinaamista hulluuden partaalle ja lopputuloksen tiedämme.

Lähipiiristäni löytyy samantapaisia yh-mammoja..

Mutta ap, sulle ihan ystävällisesi: ei kannata mennä niihin hautajaisiin, teille tulee kaikille vain kamalaa siellä ( on jo tarpeeksi kamalaa varmasti joka tapauksessa ).

Pitäkää miehen kanssa vaikka oma muistotilaisuus, käytte haudalla jälkikäteen jne.

Vaikka periaatteessa olen sitä mieltä, että paikkasi olisi miestäsi tukemassa, niin tässä tapauksessa kannattaa perääntyä hautajaisista.

Ja nuo, jotka tuossa ketjussa toivovat yhteisen lapsenne kuolemaa + muuta kauheuksia teille, ovat sairaita ja syöpäläisiä itse.

Tsemppiä surunne keskellä, tue miestäsi kaikin mahdollisin tavoin, mutta hautajaiset jättäisin sinuna väliin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi