Mitä ajattelisit, jos olisit miehellesi vasta kakkosijalla rakkaudessa?
Kommentit (24)
Naisen ja miehen välisessä rakkaudessa haluan olla se ykkönen ja hänkin on mulle. Jos en olis, niin asian täytyis muuttua tai sitten on parempi erota.
Lapset on molemmille varmaan se ykkönen, mutta muuten ei tietääkseni ole mitään tärkeämpää. Työ on tietenkin tärkeä, ja harrastukset, mutta en nyt ole niistä mustasukkainen, kun en tunne jääväni paitsioon. Exälleni työ oli intohimo, ja vei kaiken ajan...osittain siksi erottiinkin. Hänestä voi tulla vielä vaikka miljonääri, mutta en silti vaihtaisi siihen riuduttavaan oloon,mkun ei saa tarpeeksi rakkautta.
Jos toinen nainen olisi edelläni niin eroaisimme heti.
itse oon, käsitykseni mukaan, sijalla 6, eli edelläni on kolme lasta, työ, harrastus ja tyttöystävä (näiden edelläniolevien keskeistä järjestystä en tosin osaa sanoa).
ettei meistä kukaan mahdu edes top100:an, kun puhutaan käytännön teoista, joissa sen rakkauden (meidän mielestämme) pitäisi näkyä. Kyllä täällä menee äidit, isät, sisarukset, omat kaverit, lemmikit, lapset, työt, harrastukset, vapaa-aika, lomamatkat, tietokoneet ja muut laitteet ja härvelit aina vaimon edelle. Ei varmaan ole mitenkään ihmeellistä, ettei meillä ole ollut "parisuhdeaikaa" seitsemään vuoteen - se kun ei mahdu kalenteriin kaiken ton muun tekemisen keskelle.