Mitä ajattelisit, jos olisit miehellesi vasta kakkosijalla rakkaudessa?
Kommentit (24)
Ensimmäisenä kaverit, toisena lapset ehkä sitten minä...
Sehän on selvä että lähtisin menemään. Niinkun nyt teen. Mies on sanonut minulle ihan suoraan että olen hänelle toiseksi tärkein ihminen hänen elämässään. Sitä osaa en halua. Kiittimoi.
En jaksa siitä kieppejä ottaa, onhan mullekin mun lapset rakkaammat.
Parisuhde-rakkaudessa kunhan ollaan ykköset, niin riittää.
täälläkin sanotaan kohta moimoi.
t 3
Olisi oikea järjestys, että Jeesus olisi ensimmäisenä, minä sitten vasta toisena. Valitettavasti asia ei ole nyt niin.
Siis miten ihmiset edes alkavat suhteeseen sellaisen kanssa, joka ei sitten olekaan se tärkein? Minullekin asia kerrottiin puolen vuoden yhdessäasumisen jälkeen.
Pohtii osaansa nro 4.
on ne numero 1 niin asia on ok.
mutta jos se eka on joku toinen nainen,ni se on heihei. miehen sydämeen ei mahu kahta ämmää.
Ekana on lapset ja pitääkin olla.
järjestys on:
1. Lapset
2. Äiti
3. Koira
4. Vaimo
5. Kaverit
6. Tyttöystävä
Eli jos seurustelu on vielä tyttöystävä asteella on kaverit tärkeämpiä. Jos on naimisissa niin vaimo ylittää kaverit.
ketjusta näkee hyvin kuinka itsekkäitä naiset ovat.
osa täällä palstailevista varmaan onkin vasta kakkossijalla.
En olisi ikinä sellaista miestä tahtonutkaan, jonka en olisi arvellut pistävän omia lapsiaan aina ykköseksi.
Se menee niin, että minä olen tärkein omille vanhemmilleni, ja minulle tärkeintä on lapset. Minun ei kuulukaan olla tärkein omalle miehelleni eikä miehen minulle, vaan lasten kuuluu tulla (rakkauden määrässä) ensin. Jos miehen pitäis valita, pelastaako hukkumasta minut vai lapsen, niin totta kai hän valitsisi lapsen.
1) äiti
2) omat lapset
3) työ
4) kaverit
5) harrastukset
6) toiset naiset....
eikä minua siltä listalta edes löytynyt. Sitten siitä tuli ex-mies, mutta ei minun aloitteestani, vaan koska lähti toisen naisen matkaan. Onneksi, koska en olisi tajunnut itse (!) että tuo on mahdoton yhtälö. Hälytysmerkit soimaan kaikki naiset, jos äiti on ykkösenä...siitä se lähtee...metsään meno.
1) äiti
2) omat lapset
3) työ
4) kaverit
5) harrastukset
6) toiset naiset....
eikä minua siltä listalta edes löytynyt. Sitten siitä tuli ex-mies, mutta ei minun aloitteestani, vaan koska lähti toisen naisen matkaan. Onneksi, koska en olisi tajunnut itse (!) että tuo on mahdoton yhtälö. Hälytysmerkit soimaan kaikki naiset, jos äiti on ykkösenä...siitä se lähtee...metsään meno.
lisään että meillä oli toisena koira ja sitten vasta omat lapset. mutta muuten ihan samoin meni.
Lapset (3kpl) menee kirkkaasti mun ohi, mutta niinhän niiden pitääkin :)
Oon kakkossijalla, lapsi menee tietenkin edelle. Ja menee minulla myös. Niin sen kuuluu mennä:) Ja se kyllä yhdistää meitä ,luo vielä suurempaa yhteenkuuluvuutta kuin silloin kun oltiin ykkössijoilla :)
puolisot ova toisilleen ykkösiä. Siitä tulee hyvä ja turvallinen koti lapsille.
miehelleni se suurin rakkaus - silti rakkain tällä hetkellä ja se riittää. Tuota yhteistä hetkeä on jatkunut jo toistakymmentä vuotta ja lapsia on 3.
Olen varma että miehellänikin on elämässään ollut jossain vaiheessa se kaikkinielevä ihana kokemus hullaantumisesta ja rakastumisesta kuten minullakin - harmi tietty ettei se ole ollut meidän välillä.
Meidän rakkaus on sellaista arkipäiväisen ihanaa, kunnioittavaa ja yhteen hiileen puhaltamista. Intohimoa on riittämiin ja vuosien jälkeenkin halua tuottaa toiselle iloa ja nautintoa joka päivä.
Tero
*muokkaa*