Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seppälän vaatteiden mitoitus, onko muista outoa

Vierailija
26.11.2011 |

Ostin sovittamatta paidan, ja koko 38 ei mene rintojen kohdalta kiinni. BMI 21 ja ei edes mitkään isot rinnat.

Tuli mieleen, että sovitin takkia Seppäläss pari kuukautta sitten, ja sama juttu: piti ottaa koko 42 että olisin saanut napit kiinni!



Sen sijaan alaosat taas paljon löysempiä, niissä saisi ottaa jo 36 koon...



Onko nuo pieleen mitoitettuja tuotteita, vai onko Seppälän ihanneasiakas ihan eri muotoinen kuin minä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla