Kävisitkö vieraissa jos saisit puolisoltasi luvan?
Kommentit (28)
Ja onneksi mieskin on sen verran kiinni minussa, ettei edes heltiäisi sellaista lupaa. =)
Tämä siis _mitenkään_ tuomitsematta teitä, keillä luvan kanssa touhuaminen toimii. Kuulostaa ihan hienolta, jos molemmat pystyvät siihen sitoutumaan ja olemaan vetämättä kilareita, mä vaan tiedän että me emme ole sen sortin ihmisiä, että moinen avoimuus toimisi.
Ja vaikka mainitsen, että seksielämämme on tarpeeksi vilkasta, monipuolista ja kokeilevaa keskenäänkin, niin en epäile, etteikö näillä luvan kanssa touhuajillakin voisi olla. =)
Tietenkään, enkä antaisi ukollekaan lupaa... Mitä järkeä olis olla yhdessä jos molemmat haluis vehdata muitten kanssa?
Tämä siis _mitenkään_ tuomitsematta teitä, keillä luvan kanssa touhuaminen toimii. Kuulostaa ihan hienolta, jos molemmat pystyvät siihen sitoutumaan ja olemaan vetämättä kilareita, mä vaan tiedän että me emme ole sen sortin ihmisiä, että moinen avoimuus toimisi.
Näinhän se on, että jokainen tekee omasta elämästään miellyttävän. Mikä kenellekin sopii, sitä ei voi ulkopuolelta sanella tai määrittää. Sen jokainen joutuu löytämään itse :)
tai oikeammin ottaisin itselleni rakastajan.
uskaltaisikohan sitä ehdottaa?
tai oikeammin ottaisin itselleni rakastajan.
uskaltaisikohan sitä ehdottaa?
kannattaa olla varovainen. Ehkä joidenkin fantasiakeskusteluiden kautta voi edetä varovasti vieraaseen lihaan ja kysellä mitä mies haluaa, sitten tuoda omakin fantasiansa esiin leikillisesti. Asian kun jättää hautumaan ja palaa keskusteluun joskus myöhemmin vieden sitä vähitellen kohti oikeaa elämää, jos valot näyttävät vihreiltä.
Rakastan miestäni älyttömästi enkä todellakaan haluaisi kenenkään muun kanssa edes pussailla, saati seksiä. Ei ei, ällöttää ajatuskin. Hyi, joku vieras lipevä ukko lääppimässä.