Miten ilmaisen vieraille, ettei meillä voi käydä kakalla? Miehenikin käy työpaikallaan
kun olen häntä siihen kehoittanut ja koululainen koulussa. Mutta miten sanoa vieraille, joita kuitenkin käy noin kerran kuukaudessa?
En kestä bakteereita pytyssäni, mitkä minä joudun siivoamaan ja sitä hajua varsinkaan.
Kommentit (23)
No sanot, että teillä ei voi käydä kakalla. Jos ihmettelevät, vastaat, että et kestä bakteereita pytyssäsi. He ovat vieraita kotonasi, joten teidän sääntöjähän siellä noudatetaan.
Mites viikonloput ja loma-ajat? Lastenklinikan pissa- ja kakkakouluihin on jonot, kuulin juuri.
Pakko-oireinen häiriö (myös OCD, lyhenteenä sanoista obsessive-compulsive disorder) on psykiatrinen häiriö, joka luokitellaan ICD-10 tautiluokituksessa ahdistuneisuushäiriöihin. Pakko-oireita voi liittyä myös muihin psyykkisiin häiriöihin kuten masennukseen. Pakko-oireinen häiriö ilmenee monissa muodoissa, mutta useimmiten se esiintyy potilaan pakonomaisena ajatusmalleina ja/tai tapana tehdä joitakin rituaalinomaisia tehtäviä eli pakkotoimintoja, joiden tarkoituksena on suojella ihmistä oletetulta uhkalta tai katastrofilta. Potilas yrittää varmistaa, ettei itse aiheuta muille tai itselle peruuttamatonta vahinkoa. Useimmilla ihmisillä on pakonomaisia tai ahdistavia ajatuksia ja impulsseja. Pakko-oireesta kärsivä ahdistuu näistä ajatuksista ja pakkotoimintojen avulla hän yrittää poistaa tai vähentää huolta ja siitä seuraavaa ahdistusta.
Jos minä olen kylässä ja mulle tulee paskahätä, minä käyn paskalla tai sitten jos minulle on ilmoitettu, että meillä ei paskota, en tule kylään. Jos kerrot, että lapsesikaan ei saa paskoa kotonaan, otan yhteyttä lastensuojeluun. Miehellesi suosittelisin eroa tai turvapaikkaa turvakodista!
Olet sairas päästäsi.
Paska täynnä pöpöjä on
siks pönttö tää on kakaton
kun olen häntä siihen kehoittanut ja koululainen koulussa.
Annat heille vaipan ja sanot, että voit tarvittaessa auttaa sen vaihdossa. Libero 7 on aika iso, mutta aikuisilla tarvitsee hyvät alushousut päälle. Stringien alla ei oikein pysy paikoillaan.
Kuka keksis?
Kuulehan ystävä tätä, varsinkin jos sulla on iso hätä. Ei meidän vessassa kakata, pierrä, muuten ei emännällä henki kierrä. Takapylly ei täällä saa paukkua, muuten alkaa emäntä haukkua.
Minä kun pidin kummallisena henkilöä, jonka mielestä julkisissa vessoissa ei saa käydä kakalla.
Ihan kamala kyläpaikkahan tuommoinen on. Ja koti. Kyllä kakalla on käytävä silloin kun kakattaa.
Pakko-oireinen häiriö (myös OCD, lyhenteenä sanoista obsessive-compulsive disorder) on psykiatrinen häiriö, joka luokitellaan ICD-10 tautiluokituksessa ahdistuneisuushäiriöihin. Pakko-oireita voi liittyä myös muihin psyykkisiin häiriöihin kuten masennukseen. Pakko-oireinen häiriö ilmenee monissa muodoissa, mutta useimmiten se esiintyy potilaan pakonomaisena ajatusmalleina ja/tai tapana tehdä joitakin rituaalinomaisia tehtäviä eli pakkotoimintoja, joiden tarkoituksena on suojella ihmistä oletetulta uhkalta tai katastrofilta. Potilas yrittää varmistaa, ettei itse aiheuta muille tai itselle peruuttamatonta vahinkoa. Useimmilla ihmisillä on pakonomaisia tai ahdistavia ajatuksia ja impulsseja. Pakko-oireesta kärsivä ahdistuu näistä ajatuksista ja pakkotoimintojen avulla hän yrittää poistaa tai vähentää huolta ja siitä seuraavaa ahdistusta. Jos minä olen kylässä ja mulle tulee paskahätä, minä käyn paskalla tai sitten jos minulle on ilmoitettu, että meillä ei paskota, en tule kylään. Jos kerrot, että lapsesikaan ei saa paskoa kotonaan, otan yhteyttä lastensuojeluun. Miehellesi suosittelisin eroa tai turvapaikkaa turvakodista! Olet sairas päästäsi.
kun tuli niin äkkiä. joku leikkii viisasta.
reps* kops*
Kuka keksis?
Kuulehan ystävä tätä, varsinkin jos sulla on iso hätä. Ei meidän vessassa kakata, pierrä, muuten ei emännällä henki kierrä. Takapylly ei täällä saa paukkua, muuten alkaa emäntä haukkua.
Johan rupes runosuoli kukkimaan...
Mäkin yritän...
Mikä täällä haisee, haju mätä! Äly hoi älä jätä! Meillä ei kakkaa saa tunkasta, tai emäntä nousee punkasta.
oireiston välittömästi, koska eksälläni oli OCD, nytpä siis hän hinkkaa vessaansa ihan keskenään desinfiointiaineella.
Toki sain käydä paskalla, kun asuimme yhdessä, mutta kun jahdattiin desinfiointiaineella ja höyryteltiin saunaa, imuroitiin vähän väliä ja kuljettiin lastenperässä siivoamassa jälkiä koko ajan, oli pakko pistää juustohöylät jakoon. HUOM! Todella puhtaat juustohöylät.
Nyt on kakkaa pytyssä, juustoa höylissä ja onni kotona.
Minulla on pöpökammo
älä siis pyttyyn pasko
muuten minun pitää nappi ottaa
ethän siis paskalla sotke pottaa
ahdistun jos siellä hiukkanen kakkaa on
sairaudentuntoni on olematon
luulen olevani ihan terve
vaikka olen ihan pervo
ottakaa myös mieheni ja lapseni mukaanne
muuten on paha heillä tilanne
turvapaikka heille antakaa
etten myös heitä sairastuta
kerrot yhdelle, niin eiköhän juorut leviä sen verran, ettei tarvitse enää odottaa vieraita kylään. Yksinkertaista.
Anteeksi, mutta etkö sinä todellakaan tiedä, että sinun keittiössäsi voi olla monin verroin enemmän ja vaarallisempia mikrobeja kuin vessassasi?
Pääsi sinun pitää saada kuntoon. Ensiavuksi voit kuitenkin kertoa vieraille, että vessan viemäri on valitettavasti tukossa eikä sitä voi käyttää.
Kotiväkeä varten hankin semmoinen pönttö, jonka fiinimpi nimi on "portatiivi".
ota pönttö pois jos ette kerta käytä ja siihen tilalle pukuhuone.
helppo huudella provoa, jos ei ole nähnyt elämää! Näitä ihmisiä oikeasti on olemassa. Usko tai älä. Mulla oli aikoinaan työkaveri, joka irtisanoi itsensä kun yhdellä ihmisellä oli kotona ollut lasten kautta kihomatoja.
Monta viikkoa se sinnitteli omilla vessan käsipyyhkeillä ja omilla haarukoilla ja mikron desinfioinneilla ja käsideseillä, mutta sitten se ei oikeasti kestänyt enää ja heittäytyi työttömäksi.
Ihan vaan sen takia, että muut olivat ylimielisiä hänen sairauksilleen ja allergioilleen! Ja ei ole provo!
Kun paska pönttöön lirvahtaa,
niin emäntä pillua tarjoaa.
Pillupa onkin likainen,
sitä pesty ei ole sitten kuukauden
Emännän pillujuusto löyhkää,
siis älä pönttöön väyhkää.
ja sulle sängyn piiloon alle potta