Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmaisen vieraille, ettei meillä voi käydä kakalla? Miehenikin käy työpaikallaan

Vierailija
07.10.2011 |

kun olen häntä siihen kehoittanut ja koululainen koulussa. Mutta miten sanoa vieraille, joita kuitenkin käy noin kerran kuukaudessa?

En kestä bakteereita pytyssäni, mitkä minä joudun siivoamaan ja sitä hajua varsinkaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sulle sängyn piiloon alle potta

Vierailija
2/23 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka keksis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot, että teillä ei voi käydä kakalla. Jos ihmettelevät, vastaat, että et kestä bakteereita pytyssäsi. He ovat vieraita kotonasi, joten teidän sääntöjähän siellä noudatetaan.

Vierailija
4/23 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites viikonloput ja loma-ajat? Lastenklinikan pissa- ja kakkakouluihin on jonot, kuulin juuri.

Vierailija
5/23 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko-oireinen häiriö (myös OCD, lyhenteenä sanoista obsessive-compulsive disorder) on psykiatrinen häiriö, joka luokitellaan ICD-10 tautiluokituksessa ahdistuneisuushäiriöihin. Pakko-oireita voi liittyä myös muihin psyykkisiin häiriöihin kuten masennukseen. Pakko-oireinen häiriö ilmenee monissa muodoissa, mutta useimmiten se esiintyy potilaan pakonomaisena ajatusmalleina ja/tai tapana tehdä joitakin rituaalinomaisia tehtäviä eli pakkotoimintoja, joiden tarkoituksena on suojella ihmistä oletetulta uhkalta tai katastrofilta. Potilas yrittää varmistaa, ettei itse aiheuta muille tai itselle peruuttamatonta vahinkoa. Useimmilla ihmisillä on pakonomaisia tai ahdistavia ajatuksia ja impulsseja. Pakko-oireesta kärsivä ahdistuu näistä ajatuksista ja pakkotoimintojen avulla hän yrittää poistaa tai vähentää huolta ja siitä seuraavaa ahdistusta.

Jos minä olen kylässä ja mulle tulee paskahätä, minä käyn paskalla tai sitten jos minulle on ilmoitettu, että meillä ei paskota, en tule kylään. Jos kerrot, että lapsesikaan ei saa paskoa kotonaan, otan yhteyttä lastensuojeluun. Miehellesi suosittelisin eroa tai turvapaikkaa turvakodista!

Olet sairas päästäsi.

Vierailija
6/23 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska täynnä pöpöjä on

siks pönttö tää on kakaton

Vierailija
7/23 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen häntä siihen kehoittanut ja koululainen koulussa.

Annat heille vaipan ja sanot, että voit tarvittaessa auttaa sen vaihdossa. Libero 7 on aika iso, mutta aikuisilla tarvitsee hyvät alushousut päälle. Stringien alla ei oikein pysy paikoillaan.

Vierailija
8/23 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka keksis?

Kuulehan ystävä tätä, varsinkin jos sulla on iso hätä. Ei meidän vessassa kakata, pierrä, muuten ei emännällä henki kierrä. Takapylly ei täällä saa paukkua, muuten alkaa emäntä haukkua.

Vierailija
9/23 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun pidin kummallisena henkilöä, jonka mielestä julkisissa vessoissa ei saa käydä kakalla.

Ihan kamala kyläpaikkahan tuommoinen on. Ja koti. Kyllä kakalla on käytävä silloin kun kakattaa.

Vierailija
10/23 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko-oireinen häiriö (myös OCD, lyhenteenä sanoista obsessive-compulsive disorder) on psykiatrinen häiriö, joka luokitellaan ICD-10 tautiluokituksessa ahdistuneisuushäiriöihin. Pakko-oireita voi liittyä myös muihin psyykkisiin häiriöihin kuten masennukseen. Pakko-oireinen häiriö ilmenee monissa muodoissa, mutta useimmiten se esiintyy potilaan pakonomaisena ajatusmalleina ja/tai tapana tehdä joitakin rituaalinomaisia tehtäviä eli pakkotoimintoja, joiden tarkoituksena on suojella ihmistä oletetulta uhkalta tai katastrofilta. Potilas yrittää varmistaa, ettei itse aiheuta muille tai itselle peruuttamatonta vahinkoa. Useimmilla ihmisillä on pakonomaisia tai ahdistavia ajatuksia ja impulsseja. Pakko-oireesta kärsivä ahdistuu näistä ajatuksista ja pakkotoimintojen avulla hän yrittää poistaa tai vähentää huolta ja siitä seuraavaa ahdistusta. Jos minä olen kylässä ja mulle tulee paskahätä, minä käyn paskalla tai sitten jos minulle on ilmoitettu, että meillä ei paskota, en tule kylään. Jos kerrot, että lapsesikaan ei saa paskoa kotonaan, otan yhteyttä lastensuojeluun. Miehellesi suosittelisin eroa tai turvapaikkaa turvakodista! Olet sairas päästäsi.

kun tuli niin äkkiä. joku leikkii viisasta.

reps* kops*

Vierailija
11/23 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka keksis?

Kuulehan ystävä tätä, varsinkin jos sulla on iso hätä. Ei meidän vessassa kakata, pierrä, muuten ei emännällä henki kierrä. Takapylly ei täällä saa paukkua, muuten alkaa emäntä haukkua.

Johan rupes runosuoli kukkimaan...

Mäkin yritän...

Mikä täällä haisee, haju mätä! Äly hoi älä jätä! Meillä ei kakkaa saa tunkasta, tai emäntä nousee punkasta.

Vierailija
12/23 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireiston välittömästi, koska eksälläni oli OCD, nytpä siis hän hinkkaa vessaansa ihan keskenään desinfiointiaineella.

Toki sain käydä paskalla, kun asuimme yhdessä, mutta kun jahdattiin desinfiointiaineella ja höyryteltiin saunaa, imuroitiin vähän väliä ja kuljettiin lastenperässä siivoamassa jälkiä koko ajan, oli pakko pistää juustohöylät jakoon. HUOM! Todella puhtaat juustohöylät.

Nyt on kakkaa pytyssä, juustoa höylissä ja onni kotona.

Vierailija
13/23 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pöpökammo

älä siis pyttyyn pasko

muuten minun pitää nappi ottaa

ethän siis paskalla sotke pottaa

ahdistun jos siellä hiukkanen kakkaa on

sairaudentuntoni on olematon

luulen olevani ihan terve

vaikka olen ihan pervo

ottakaa myös mieheni ja lapseni mukaanne

muuten on paha heillä tilanne

turvapaikka heille antakaa

etten myös heitä sairastuta

Vierailija
14/23 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrot yhdelle, niin eiköhän juorut leviä sen verran, ettei tarvitse enää odottaa vieraita kylään. Yksinkertaista.

Vierailija
15/23 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta etkö sinä todellakaan tiedä, että sinun keittiössäsi voi olla monin verroin enemmän ja vaarallisempia mikrobeja kuin vessassasi?

Pääsi sinun pitää saada kuntoon. Ensiavuksi voit kuitenkin kertoa vieraille, että vessan viemäri on valitettavasti tukossa eikä sitä voi käyttää.

Kotiväkeä varten hankin semmoinen pönttö, jonka fiinimpi nimi on "portatiivi".

Vierailija
16/23 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota pönttö pois jos ette kerta käytä ja siihen tilalle pukuhuone.

Vierailija
17/23 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma kakka aina housuhi!

Vierailija
18/23 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppo huudella provoa, jos ei ole nähnyt elämää! Näitä ihmisiä oikeasti on olemassa. Usko tai älä. Mulla oli aikoinaan työkaveri, joka irtisanoi itsensä kun yhdellä ihmisellä oli kotona ollut lasten kautta kihomatoja.

Monta viikkoa se sinnitteli omilla vessan käsipyyhkeillä ja omilla haarukoilla ja mikron desinfioinneilla ja käsideseillä, mutta sitten se ei oikeasti kestänyt enää ja heittäytyi työttömäksi.

Ihan vaan sen takia, että muut olivat ylimielisiä hänen sairauksilleen ja allergioilleen! Ja ei ole provo!

Vierailija
19/23 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun paska pönttöön lirvahtaa,

niin emäntä pillua tarjoaa.

Pillupa onkin likainen,

sitä pesty ei ole sitten kuukauden

Emännän pillujuusto löyhkää,

siis älä pönttöön väyhkää.

Vierailija
20/23 |