Kävisitkö vieraissa jos saisit puolisoltasi luvan?
Kommentit (28)
Onko molemminpuolista? Ootteko olleet pitkään yhdessä ?
En pystyis kuitenkaan sitten olla miettimättä, että haluaako mieskin samaa, enkä pystyis hänelle sitä lupaa antamaan. Minulla ei ole niin hyvä itsetunto, että uskoisin aukottomasti miehen "palaavan" minun luokse, koska noissa lyhyissä suhteissa monet vaikeat asiat näyttää niin kovin paljon helpommilta.
Kumpikaan ei erityisemmin kerro mitä on tullut tehtyä tai kenen kanssa, eikä mitään nyt älyttömän usein tulekaan tehtyä. Jos jotain erityisen kiinnostavaa kohdalle sattuu voi mennä ja tehdä mitä haluaa tai jättää tekemättä.
On molemminpuolista, toistakymmentä vuotta ollaan oltu yhdessä.
Meitä sitoo vapaaehtoinen uskollisuus.
hankkisin sivusuhteen jonkun ihanan pimun kanssa. Mies saisi puolestani mennä miehiin halutessaan.
Muut miehet ei minua kiinnosta, eikä hyvän liiton lopettaminen muutenkaan, mutta naisen syli silloin tällöin kelpaisi. En ole kuitenkaan ottanut asiaa puheeksi, kun ei ole mikään pakottava tarve tämä, enkä ole ollenkaan varma, että mieheni olisi myötämielinen tällaisille ehdotuksille.
Jos kerran luvan saisi niin miksipä ei..puolisolta lupalappu kainaloon ja menoks..;)
valmiiksi katsottuna.
Mutta tekisin sen niin hienovaraisesti ettei puolisoni silti koskaan tietäisi asiasta.2
mieli tekisi - sillä mies PIHTAA!
Mutta silti... Olishan se lupa tietty balsamia haavoille, mut menisinkö sittenkään, voisinko kunnioittaa itseäni sen jälkeen?
Noin periaattesssa mulla on ollutkin lupa. Ei vaan ole tullut vastaan ketään, kenen kanssa olisin halunnut...
(ja TIETENKIN sen luvan pitää olla molemminpuolinen)
Ja toisekseen ei ole tullut vastaan toista miestä jota himoaisin niin paljon.
Ei ole pienintäkään tarvetta,
korni ajatus!
Ei tartte rempsaa tuuletella vieraille :-D
Eikä siinä edes syntyisi sellaista kokonaisvaltaista kokemusta kuin rakkaan ihmisen kanssa,
sehän olisi kuin käyttäisi elävää dildoa, hah!
Ei ole pienintäkään tarvetta,
korni ajatus!
Ei tartte rempsaa tuuletella vieraille :-D
Eikä siinä edes syntyisi sellaista kokonaisvaltaista kokemusta kuin rakkaan ihmisen kanssa,
sehän olisi kuin käyttäisi elävää dildoa, hah!
En koska kyllä s eolisi silti pettämistä
eihän se kyllä varsin olisi.
Sama huoruuden synti se olisi miehen luvalla tai ilman. Enkä halua tahallaan tehdä syntiä.
tai oikeammin ottaisin itselleni rakastajan.
Joten, kyllä mä käyn vieraissa ihan säännöllisesti. Miehestä en tiedä, koska ollaan sovittu, ettei asioista puhuta. Luultavasti hänkin, en ole yrittänyt ottaa selvää.
mua ällöttää ajatus seksistä jonkun muun kanssa. Se on jotenkin niin intiimiä puuhaa, etten halua kenenkään muun kanssa niin lähelle.
Suhteemme erityislaatu himmenisi. En myöskään haluaisi antaa tällaista lupaa toiselle.
ja lupa on ollut jo iät ja ajat.