Anoppi jäi suu auki..
ennen viime äitienpäivää kun oltiin käyty kylässä anopilassa ja oltiin kotiin lähdössä niin kysyi mieheltäni "kai sä ainakin tulet käymään jos vaimosi ja lapsesi ei pääse?" Mieheni vastasi, että "vietämme äitienpäivää tällä kertaa oman perheen kesken ja että laitan sulle viestin" anopilta loksahti kirjaimellisesti suu auki! ja toinen kerta myös laittoi viestin minulle "ois kiva jos miehes muistais omaa äitiänsä tänä vuonna kun viime vuonna unohti". Ai niin, ja kun olin synnyttänut esikoiseni, hän pyysi meitä lounaalle ravintolaan viettämään äitienpäivää. Ajattelin että tosi kiva kun noin haluaa juhlia sitä kun olen tullut äitiksi, kyse olikin hänen äitienpäivästänsä ja ei edes tajunut, että minullakin on äitienpäivä!!
Mitä mieltä?
Kommentit (44)
Kaikki te anopit; Muistakaa tukea, ei epäillä, Muistakaa arvostaa, ei arvostella. Muistakaa katkaista napanuora, mutta silti olla tukena,jos tarvitsee.
ap
Muistakaa että elämää on teidän sotkuisen kotinne ulkopuolelakin, ennen teitä ja teidän jälkeenne. . Mutta pysykää silti turvallisen välimatkan päässä, niin tarvitsemme vähemmän apua.Kiitos.
Toivottavasti edes joku hänen viidestä lapsestaan tai mahdollisista lapsenlapsistaan muistaa häntäkin äitienpäivänä.
On teillä murheet ja homma heikoissa kantimissa. en voi muuta sanoo.
Mua suorastaan ärsyttäisi saada omalta mieheltä lahja äitienpäivänä. Tuota ap:n äidin nöyrää vetäytymistä en tajua ollenkaan. eihän minua nyt hyvänen aika tarvitse juhlia juhlikaa te nuoremmat vaan... ja yksi nielaisee sen tarinan.Apua.
Onneksi omalla äidillä on omanarvontunto tallella. Itse asiassa se on arvokkain asia jonka olen häneltä oppinut.