Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kiittääkö miehesi tekemästäsi ruoasta?

Vierailija
24.11.2011 |

Mun mies huusi keittiöstä syötyään "kiitos", mielestäni olisi voinut tulla sanomaan sen minulle. Muistaa yleensä kiittää mutta se kiitos on aika väsynyt kiitos.

Miten teillä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sellainen tosi opetettu kiitos, sanoo tosi painokkaasti vähän kuin pikkulapset. Äänensävy juuri sellainen, että "kiitän kun on tapana". Ei kauheesti imartele.:)

On kyllä onneksi sanonut, kun ruoka on ollut hyvää, se imartelee enemmän.

Vierailija
2/18 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kiittävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies huusi keittiöstä syötyään "kiitos", mielestäni olisi voinut tulla sanomaan sen minulle. Muistaa yleensä kiittää mutta se kiitos on aika väsynyt kiitos.

Miten teillä?

Voi sentään, "väsynyt kiitos"... jo on taas mammalla ongelma.

Vierailija
4/18 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kiittää kaikki syötyään, oli sen ruuan kuka tahansa tehnyt, mutta lähinnä sen tekijää kiitoksella tarkoitetaan.

Että siten meillä. Lisäksi meillä ei kiinnitetä yksityiskohtaista huomiota turhiin asioihin, menee paljon mukavammin.

Vierailija
5/18 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä mielessä, jos haluaa hoitaa parisuhdetta kunnolla, nii kyllä mielestäni jos toinen tekee ruokaa, niin aito ja arvostavan sävyinen kiitos olisi paikallaan. Ja vielä kun on vauva 11 kk ja muutenkin paljon hoitoa..

ap äityli 27 v

Vierailija
6/18 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiittänyt miestäni kaikista mahdollisista renkaanvaihdoista jne. En väsyneesti enkä arvostavasti. Vois kyllä, todellakin.

Vierailija
7/18 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksen sävyjä en ole miettinyt. Hupaisaa tuo "väsynyt kiitos" ja että pitäisi vauvan takia kiitellä enemmän... :D

Vierailija
8/18 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistui, oli tosi hyvää tms kivaa:-) tuntuu mukavalta, yritän myös itse olla samalla tavalla huomaaavainen.

Vierailija
9/18 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä myös siivoaa keittiön, ellei hänellä ole jotain muuta askareita ja minä ehdin siivota. Mutta nyt kun mietin, kiitos on usein juuri sellainen, miten lapsille opetetaan että pitää kiittää kun on syönyt. Enemmän mieltä lämmittää kun hän kiittelee nälkäisenä jo ennen kuin on alkanut syömään. :) Kehuu myös melkein aina ruokaa, ei sillä tavalla "no on taas hyvää ruokaa joo" -tyylillä, vaan osaa kyllä kehua todella vilpittömästi. :)

Vierailija
10/18 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin kireenä pikkuasiasta. kannattaisi varmaan laittaa mies tekemään välillä ruokaa, jos noin tärkeetä on se kiitosten saaminen. Siinäpä mies huomaa samalla miten tärkeätä työtä teet.

Meillä mies kiittää ja ei siinä sen kummempia mietitä, on muutakin ajateltavaa, esim. vauhdikas 2-vuotias.

Te mammat mietitte ihan liikaa, kun miehet ei nyt ajattele samalla lailla. Tuolla tyylillä saatte vaan turhaa kismaa aikaan parisuhteessa ja ei todellakaan se paranna parisuhdetta.

siinä mielessä, jos haluaa hoitaa parisuhdetta kunnolla, nii kyllä mielestäni jos toinen tekee ruokaa, niin aito ja arvostavan sävyinen kiitos olisi paikallaan. Ja vielä kun on vauva 11 kk ja muutenkin paljon hoitoa..

ap äityli 27 v

Vierailija
11/18 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää minua hyvänä kokkina ja arvostaa valmisruokalapsuutensa jälkeen kotiruokaa tekevää vaimoa. Vaikka en minä mitään ihmeellisyyksiä laittele.

Vierailija
12/18 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapset myös. Kehujakin tulee yleensä kaikkien suusta ihan vapaaehtoisesti.

Siskon mies ei ikinä kiitä ruoasta, ei kotona, ei meillä eikä missään muuallakaan. Ei keskustele ruokapöydässä ja kun on syönyt lähtee sanaakaan sanomatta pöydästä, jättää astiansa siihen. Vaikka muut vielä ruokailevat. Mut sillä miehellä ei kyl ole muutenkaan mitään tapoja.

Vierailija
13/18 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä, kun teen niin hyvää ruokaa :)

Vierailija
14/18 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun aloin ajattelemaan, niin taitaa tuo aina kiittää. Jos teen jotain erityisen hyvää uutta ruokaa, niin silloin kehuu monin sanoi sitä, mutta vaikka tekisin hänen lempiruokaansa, jota olen tehnyt vuosikaude, niin silloin ei tule mitään ylitsevuotavia kehuja eikä mun mielestä tarvitsekaan. Mä teen sitä ruokaa hänen mielikseen, tiedän että hän tykkää siitä enkä tarvitse mitään ylimääräisiä kehuja. Pitäisiköhän mun alkaa kehumaan miestä, kun tienaa vähän isomman palkan...

Vierailija
15/18 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuasta" :)

Vierailija
16/18 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittää kyllä, useimmiten jopa pusulla :). En kyllä ole huomannut kiinnittää huomiota siihen, sanooko joskus väsyneesti vai ei ;).

Vierailija
17/18 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kiitetään aina ruuasta kun noustaan pöydästä. Syödään koko perhe yhdessä, niin ei tarvitse huudella toisiin huoneisiin. Otan kiitoksen vastaan, en kauheasti vaani muiden äänensävyjä (jotka voivat johtua ihan muista asioista kuin ruuasta).

Vierailija
18/18 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistaa kehuakin, että olipa hyvää.

Itse olen laiskempi kiittämään miehen valmistamasta ruuasta, mutta yritän kyllä aina muistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän