Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa missä vika - miksen herätä kiinnostusta miehissä?

Vierailija
24.11.2011 |

Sinkkuystäväni saa torpata miehiä suurinpiirtein oveltaan, toinen, naimissaoleva ystäväni kertoo, kuinka hän usein saa ehdotuksia ja treffipyyntöjä, tuttavamiehet vonkaa ym. Muitakin kavereita lähestytään, heille flirttaillaan jne.

Mua ei ole ikinä lähestytty, ei pyydetty treffeille, flirttailtu, saati ehdotettu mitään. Olen ollut jopa baarissa töissä, eikä MITÄÄN, lukuunottamatta paria vanhaa vakipatua, jotka juttelevat samat höpinät kaikille. En tajua. Olen ainakin kavereideni mielestä ihan nätti, en ole lihava, meikkaan, pukeudun hyvin.. Olen ystävällinen ja hymyilevä, juttelen ihmisille. Minusta olisi vain niin kiva, jos saisi jotain positiivista huomiota, siis sellaistakin, että voisi kuvitella että olisi vientiä.. Mitä teen väärin??

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan lähesty naista joka on lyhythiuksinen, pitkä, roteva, harteikas, liian lihaksikas, miehekäs, huonoryhtinen, vakava, nyrpeä tai ylimielinen. Sen sijaan valitsen pitkätukkaisen, vilkkusilmäisen, sopivan eloisan, 160-170cm pitkän, hymyilevän, ei liian hoikan (muttei saa olla liian pullukka) , ja naisellisesti pukeutuneen. Pitää siis olla mekko tai korkkarit tai muuta naisellista. Lähestyessäni jos nainen vastaa kysymykseeni yhdellä sanalla napakasti ja kääntää heti katseen pois, luen sen ylimielisyydeksi. T. Mies 29v.

Vierailija
62/65 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama neuvo seuraavaan naisten iltaan:

- pukeudu naisellisesti, ei siis mitään bleiseriä tai löysiä housuja. Hame tai mekko on hyvä, kunhan eivät ole tanttamaisia Rilsejä. Myös tiukat farkut käyvät kivan yläosan kanssa. Kengissä on hyvä olla korkoa, olo on heti ryhdikkäämpi.

- suomalaiset leikkaavat kolmekymppisinä lyhyen rouvatukan. Se sopii erittäin harvalle ja vanhentaa.

- sanoit olevasi tumma, se on hyvä. Maantien väriset jää helposti huomiotta. 

- tämä kuulostaa alkoholihakuiselle, mutta ota ennen uloslähtöä lasi viiniä rentoutuaksesi. Kuunteke musiikkisä ja anna itsellesi lupa pitää hauskaa. Kaikki pitävät hyväntuulisista ja iloisista ihmisistä. Ole tyytyväinen itseesi! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaraa kaula-aukkoa peliin. Ei kannata pukeutua löysiin kauluspaitoihin ja napittaa viimeistä nappia. Löysät farkut ovat myös huonosti pukeva vaate. 

Vierailija
64/65 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että sulla on tiedostamattasi naamalla sellainen: "häivy pois" -ilme ja miehet tekevät työtä käskettyä.

Vierailija
65/65 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2011 klo 21:35"]

ihan tavallisiin ja käytän vielä matalia korkoja. Mulla on aina miehiä ympärillä, olen vähän touho, kyselen, hymyilen ja katson silmiin, ja esitän hivenen ihastunutta, ja katselen niitä kulmien alta, ja yritän olla nauramatta. Puhun lyhyitä lauseita, ja vastaan lyhyesti, ja tää tehoo aina. Pitää vaan olla sitä mieltä että on lottovoitto miehelle, ja kohdella sitä "vähän höpönä", käyttää kultapieni, ja pikku söpöläinen sanoja, ja sen voi taluttaa ihan mihin vaan, ja varmasti tarjoilee auliisiti sulle koko illan, ihan mitä vaan, ja haluaa vaihtaa numeroita, ja tunkee teille, mitä erehdystä ei pidä tehdä että ottas sen mukaan ekana iltana. Pitää myös lähteä kun on kaikista hauskinta, ja sanoo et on vielä hommia, ja tuli kiire.

[/quote]

Mitä mä just luin? :DDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä