Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa missä vika - miksen herätä kiinnostusta miehissä?

Vierailija
24.11.2011 |

Sinkkuystäväni saa torpata miehiä suurinpiirtein oveltaan, toinen, naimissaoleva ystäväni kertoo, kuinka hän usein saa ehdotuksia ja treffipyyntöjä, tuttavamiehet vonkaa ym. Muitakin kavereita lähestytään, heille flirttaillaan jne.

Mua ei ole ikinä lähestytty, ei pyydetty treffeille, flirttailtu, saati ehdotettu mitään. Olen ollut jopa baarissa töissä, eikä MITÄÄN, lukuunottamatta paria vanhaa vakipatua, jotka juttelevat samat höpinät kaikille. En tajua. Olen ainakin kavereideni mielestä ihan nätti, en ole lihava, meikkaan, pukeudun hyvin.. Olen ystävällinen ja hymyilevä, juttelen ihmisille. Minusta olisi vain niin kiva, jos saisi jotain positiivista huomiota, siis sellaistakin, että voisi kuvitella että olisi vientiä.. Mitä teen väärin??

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä koppava ja ylimielinen?

Vierailija
2/65 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää ylimieliseltä ja luotaantyöntävältä, vaikket sitä itse huomaa/tarkoitakaan. voi johtua huonosta itsetunnosta.

jos on kulmat aina kurtussa niin ei kukaan uskalla tulla puhumaan.

saatat myös olla tavallisen näköinen, tylsästi pukeutuva, harmaa "hiirulainen"..kokeile tyylinvaihdosta ja uutta hiusleikkuuta :) meikin määrää ei tarvitse lisätä, riittää kun korostaa omaa luontaista kauneutta - ja sitä nimenomaan pystyy tekemään sopivilla vaatteilla ja nätillä hiusmallilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko? tai sitte sinusta jotaenki aistii että olet liian innokas

Vierailija
4/65 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten olet ärsyttävän äänekäs ja muka-hauska, silloin ei ulkonäkö auta! koita hillitä turhaa kikattelua ja tyhmiä lipsautuksia!

Vierailija
5/65 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä? En tiedä, ehkä jonkun mielestä - sekin on vähän suhteellista. Mielestäni olen huumorintajuinen ja nokkela, ainakin saan ystäväpiirini nauramaan. En kylläkään ole mikään juhlien pelle. Huorahtava? No en todella. Mikä on tusinanätti? En voi sanoa että olisin mikään maailmaluokan kaunotar, mutta mielestäni sellainen klassinen. Ja kuten sanoin, juttelen ja hymyilen, joten en ole koppava enkä ylimielinen. Olen läsnä jos puhun jonkun kanssa, kiinnitän huomiota keskustelukumppaniin.

Vierailija
6/65 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteissa olet kuitenkin varmaan ollut? Ei mullekaan ole koskaan flirttailtu eikä ehdotella mitään eikä vislata perään tms, mutta ei se haittaa kun olen kuitenkin aina parisuhteita saanut useimpien haluamieni miesten kanssa.

Vierailija
7/65 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis joku ehti väliin..5/5 tarkoitti että 3/5 jatkaa. en ollut toi urpo, joka väitti että pienet tissit jotenkin vaikuttais vientiin.

yst. terv; pienirintainen jolla on vientiä vaikka muille jakaa ;)

Vierailija
8/65 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rehellisesti sanottuna se tuntuu pahalta, että kukaan ei koskaan ole minusta kiinnostunut :( Olisi se mukava välillä saada edes vähän huomiota joltakin miespuoliselta henkilöltä. Minulle riittäisi ihan pelkkä hymykin, mutta hyvin harvoin näinkin tapahtuu.

Vierailija
9/65 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se ainakaan ulkonäöstä kiinni koska vaikka minkänäköisillä ihmisillä on parisuhteita. Oletteko yhtään varautuneita?

Vierailija
10/65 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja flirttailet? miten huolehdit siitä, että olet seksikäs? ...monet naiset ottavat liian asiallisen linjan, joten eihän niitä silloin uskalla lähestyä. sen sijaan jokainen haluaa nauravaisen, hauskan tytön, jolla on se kuuluisa pilke silmänurkassa.

Vierailija
11/65 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden seurassa oma itsesi? Eli et vedä mitään roolia miesten kanssa puhuessasi. Tietynlainen avoimuus, oman itsen peliin laittaminen yleensä saa aikaan mielenkiintoa ihan vahingossa. Näin olen itse asian kokenut.

Vierailija
12/65 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

flirtti on tärkeä! seksikäs, viettelevä hymy ja viaton nauru (eikä mitään blondi-hihityksiä!).

huonojen vitsien kertominen ei ole flirttiä.

Vierailija
13/65 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tissit on kyllä pienet! Mutta kyllä niiden olemassaolon huomaa. Enkä mielestäni ole ihan tyhmä, ihan normaalijärjellä varustettu (korkeakoulutettu). Enkä ole mikään tyhjänkihertelijä.. Jospa sitten annan jotenkin viileän vaikutelman? Tapanani ei ole tuijotella miehiä suoraan silmiin kontaktia hakien. En siis tee aloitteita - toki juttelen ja olen ystävällinen normaaliin tapaan, normaaleissa tilanteissa esim. töissä. Mutta esim. FB:n kautta yhdelle ystävälleni suorastaan sataa treffipyyntöjä, jos joku on nähnyt hänet suunnilleen kaupassa. Ja tosiaan tätä naimisissa olevaa kaveria vongataan..tietäen hyvin, että hän on naimisissa.

Ap

Vierailija
14/65 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tälläiset ihmiset eivät itse edes huomaa lemuavansa.

Vierailija
15/65 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kaverisi on tajuttoman hyvännäköinen (onko?) tai sitten se on sellainen flirttailija. Itse en osaa flirttailla mutta minusta se onkin jotenkin vajaaälyistä joten ei haittaa. Tai en tiedä, koen kyllä joskus olevani jotenkin latautuneessa tilanteessa miehen kanssa jutellessa mutta puhun kyllä ihan normaalisti tai korkeintaan vitsailen mutta silloinkin tyyliin kuolleista koiranpennuista naama peruslukemilla.

Vierailija
16/65 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä asiasta. Todistettavasti miehiin toimii avoimuus ja suoruus. Ulkonäöllä ei sinäänsä ole merkitystä, mutta esim. hyvännäköisiä hiuksia ai vaatteita on helppo kehua, siis naisten ja miesten.

Miehiä "iskiessä" ei kannata olla vaatimaton. Katsekontaki on avaintekijä, suora ja flirttaileva toimii parhaiten.

Jos on tarpeeksi asennetta niin ulkopuoliset seikat jäävät toissijasiksi.

Vierailija
17/65 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nämä edellämainitut piirteet ja harvoin tullaan iskemään. Moni on kyllä sanonut kauniiksi.

Vierailija
18/65 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sitten annan jotenkin viileän vaikutelman? Tapanani ei ole tuijotella miehiä suoraan silmiin kontaktia hakien. En siis tee aloitteita - toki juttelen ja olen ystävällinen normaaliin tapaan, normaaleissa tilanteissa esim. töissä.

tästä juuri on varmasti kyse. yksi ystäväni on ihan hyvännäköinen ja hauskaa seuraa meidän tyttöjen kesken, mutta kun joku mies lähestyy, ystävättärestä tulee (hiomaamattaan) luotaantyöntävä. kylmä. en osaa selittää sitä paremmin, mutta se huokuu kauas. johtuu juurikin ystävättären huonosta itsetunnosta, joten alitajuntaisesti on vaikea päästää miehiä oikein lähelle.

vinkkinä, että musta huumori puree miehiin.

Vierailija
19/65 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei osaa kirjoittaa...hiomaamattaan = huomaamattaan

Vierailija
20/65 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkkinä, että musta huumori puree miehiin.

ei tarvitse edes vaivautua flirttailemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi