Kele. Niin hirveä yskä, että pissakin tulee housuun.
Minulla on ollut jo kolme viikkoa niin hirvittävä yskä, että tällä viikolla yskiessä lirahtelee housuun. Ja tätä ei todellakaan ole ennen käynyt. Ei edes synnytysten jälkeen. Olen päiväkodissa töissä ja tänään ulkoillessamme sain sellaisen yskänpuuskan, että housut kastui ihan läpi. Jouduin keksiä tekosyyn, että pääsin kotiin vaihtamaan housut. Recilar ei ainakaan minua auta. Ja nyt mietin, että pitääkö töihin laittaa vaippa. Tää on niin syvältä. Lääkärit vaan sanoo, että nyt on yskää liikkeellä.
Kommentit (6)
oli tuollanen yskä ja nousi kuumekin, se oli keuhkokuume johon sain vahvan antibiootin. Yskä kesti 6 viikkoa. Oli inhottavaa kun ei oikeen saanu nukuttua kun yski yötkin. Mitkään yskänlääkkeet ei tehonnu.
oli tuollanen yskä ja nousi kuumekin, se oli keuhkokuume johon sain vahvan antibiootin. Yskä kesti 6 viikkoa. Oli inhottavaa kun ei oikeen saanu nukuttua kun yski yötkin. Mitkään yskänlääkkeet ei tehonnu.
Mutta on se vaan kamala märissä housuissa seisoskella ulkona. Voisikohan mulla olla jokin vakava keuhkotauti? Lääkärit tuntuvat vähättelevän vaivaani. AP
Vaikea istua kokouksissa kun joutuu jatkuvasti yskimään. Yhdestä minun oli pakko lähteä kesken kaiken vettä juomaan, kun sain hirveän yskimiskohtauksen.
Kestoside/-pikkusuoja on ollut miellyttävin "apu" tuohon vaivaan. Yskän takaa löytyi poskiontelotulehdus, sen kun sai hoidettua pois, loppui viimein yskäkin.