Miehekkään näköinen nainen - kuka määrittelee, miltä nainen saa näyttää?
Naiset, menkäämme takaisin sinne nyrkin ja hellan väliin. Emme ole selvästikään ansainneet tasa-arvoa kun tungemme itse itsemme 50-lukulaiseen NAISEN muottiin.
Ainakin Järvilehdossa on enemmän feministiä ja positiivisesti sukupuolisokeaa, kuin palstan monissa naisissa.
Kommentit (23)
Naista sinä on ehkä 10 %:a. Minulle tulee mieleen tuosta kuvasta Antonio B. Tuolle kun laittaisi lyhyen millisiilin niin harva uskoisi naiseksi. Turkissa naisilla kasvaa kivasti viiksetkin, siihen toki on vielä matkaa.
Minä tunnen ainakin itseni naiselliseksi naiseksi ulkonäköni ja muun olemukseni vuoksi.Totta on se ,että Rouva Järvilehto näyttää miesmäiseltä noissa kuvissa.
Ajattelitko, että rouva Järvilehto siis tuntee itsensä miesmäiseksi? Entäs jos hän hyvinkin tuntee itsensä naiselliseksi naiseksi? Kauniit pitkät hiukset hänellä ainakin on, kasvojen luustorakenteelleen meistä kukaan ei voi oikein mitään. Sinun logiikkasi onnahtaa ihan täysillä.
Samalla tavalla kuin miehen sanominen naismaiseksi on lähes sataprosenttisesti kritiikkiä tai vittuilua.
Miesmäisiä kauniita naisia kyllä on. Monacon Stephanie tuli ensimmäisenä mieleen. Katsokaa vaikka googlen kuvista hakemalla.